Viktor Posted August 17, 2016 Personal as merge pe o planetara expres modelului in cauza. Situatie intinlita recent pe un Ignis. Un cineva, nu am idee cine ( si sper ca nu e vorba de un service , ca in cazul asta ... vai de ei) a schimbat planetara dreapta (se observa clar ca fu schimbata) in sfera compatibilitatilor, cred . Ce insa nu a observat (sau nu a dat importanta) e ca canelurile planetarei in cauza sint mai lungi cu aprox. 1-2 mm (ochiometric), fapt caruia, saiba de inaintea piulitei (oprita in buza canelurilor) a opus rezistenta in stringerea rulmentilor, rezultind joc din fuzeta. Ce sa aibe, ce sa aibe ... rulmenti aproape noi, piulita strinsa din rasputeri ... jocul persista. Unde-i buba ...? Defect de mestereala. Si a mers ceva vreme cu trepidatii in roata respectiva. Share this post Link to post
marius_mrs Posted September 28, 2016 Salut, revin cu inca o mica problema la cielo. Cand merg peste 100 cu ea, sau chiar 100, incepe sa trepideze din toate incheieturile, si am observat ca daca iau curba dreapta, cand trag de volan nu se mai aude nimic, merge lent, trepidatiile sunt doar in linie dreapta. Care sa fie cauza? Share this post Link to post
kikosro Posted September 28, 2016 Un tampon la motor ? Din cauza turatiei mari acesta numai amortizeaza vibratiile produse Share this post Link to post
marius_mrs Posted September 28, 2016 (edited) Multumesc pentru raspuns, e posibil si de la tampon, nu ma pricep, tocmai de aia cer pareri. Azi am schimbat si bieleta asta: http://imgur.com/a/mo7em Deoarece nu era pusa, aveam doar pe dreapta, am pus insa ma gandesc ca poate n-am strans-o destul? inca mai pot sa ii dau filet. Poate cauza trepidatiile si asta? trebuie stransa pana nu mai merge? Ma gandeam ca-s si rotile dezechilibrate, dar daca erau trebuia sa trepideze si cand fac dreapta cred. Edited September 28, 2016 by marius_mrs Share this post Link to post
alexinno Posted September 28, 2016 Vezi ca trebuie strans ansamblul pana la o valoare in centimetri, scrie in manualul de service, nu e dupa ureche. Share this post Link to post
marius_mrs Posted October 1, 2016 Am strans la fel cum era cel pe dreapta + echilibrat roti, la fel, face in ultimul hal cand trec de 80, si dupa cum am spus dupa ce trag dreapta de volan putin nu se mai aude. Ma gandeam, sa fie planetara? Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 1, 2016 Sau un pivot... din cauza unui pivot aveam si eu o bataie si un tremurat in jur de 120-130 km/h. Pana in viteza asta si dupa, nu mai facea probleme. La viraj dreapta, la viteza asta, avea un huruit urat. Dupa inlocuire am scapat de orice problema. Nu zic ca asta e si la tine, dar e o posibilitate. Share this post Link to post
marius_mrs Posted October 1, 2016 Era pe dreapta sau stanga? O sa ii schimb, sunt ieftini, ma gandeam sa nu fie si de la capetele de bara, sau...n-am idee. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted October 2, 2016 Pe dreapta la mine.Si huruitul aparea doar cand viram dreapta la viteza de peste 100 (autostrada, unde nu prea virezi). La mine problema a fost lenea si timpul disponibil, ca pivotii ii aveam noi de vreo 2 ani. Share this post Link to post
roctandrei Posted October 26, 2016 Intrebare:in ce situatie se schimba toate supapele de admisie la cielo dohc?Am gasit asa ceva intr-un motor,cele de evacuare sunt neschimbate.Motorul avea supapele schimbate,dar fara sa aiba scaunele refacute la ele.Mergea binisor,dar avea o bataie care se percepea mai mult inspre admisie. Share this post Link to post
tunning4life Posted October 26, 2016 N-o fi strans bine o roata dințata cand a schimbat distribuția. S-a desfacut la vreo turatie mai mare, și a pocnit toată linia de supape Share this post Link to post
marius_mrs Posted November 29, 2016 Salut, am si eu o problema. Azi, toata ziua mi-a facut masina figuri, nu pornea din prima, am crezut ca e de la frig. Pe seara cand sa plec si eu acasa, surpriza, nu porneste, cum iau contactul cum se opreste, adica, daca nu-l tin la maxim, in stadiu de pornire, nu sta masina pornita, se opreste motorul, am fost nevoit sa merg cu contactul tinut la maxim ca sa ajung acasa, abia abia. Ce poate sa aiba? Share this post Link to post
Viktor Posted November 29, 2016 (edited) Contactul, electric, din spatele alui mecanic. http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/1138-contact-defect/ Edited November 29, 2016 by Viktor Share this post Link to post
marius_mrs Posted November 30, 2016 In regula. Sunetul acela ce se aude cand am contactul la maxim presupun ca era electromotorul? Initial ma gandeam si eu la contact si dupa cand am auzit acel sunet am zis sa nu fie ceva mai grav. Multumesc pentru raspuns. Share this post Link to post
Viktor Posted November 30, 2016 De nu s-o bulit electromotorul si/sau coroana volantei, esti un norocos, da' nu-ti mai incerca norocul cu porniri si mergind astfel pina ce nu remediezi defectiunea, altfel o sa bagi mina cam adinc in buzunar sa o readuci la adevar. Share this post Link to post
CFL Posted December 13, 2016 Brusc mi s-a tulburat antigelul in instalatie,de ce ,nu stiu,dar efectul a fost scaderea temperaturii aerului de la aeratoarele centrale de la vreo 50-52 grade(suflanta pe 2,fata si picioare)la 40 de grade.Cumparat calorifer sh original ''ca nou'',schimbat antigel,curatat suflanta pana-n maruntaie(un pumn de pamant am gasit in motorul ala) si traseul de aer rezultatul:peste 70 grade la aeratoare,exact nu stiu ca termometrul nu merge decat pana la 70,termostatul deschide la 92.Niciodata n-am avut asa o caldura in masina,recomand operatiunea pentru cei care vor sa aiba caldura in masina pentru 350 lei! Caloriferul vechi era infundat cu un fel de mal,rezolvat cu furtunul de la dus si cu otet. Share this post Link to post
marius_mrs Posted January 6, 2017 Salut, Sper sa ma poata lamurii si pe mine cineva. Am un Cielo Executive 1.5 16v, azi pe viscol am pornit cu ea la drum, insa am observat ca motorul la relanti se subtureaza si tremura masina, chiar daca apa e la 90 grade. Si in mers daca merg cu a 2-a la relanti parca merge "pe bucati", in hopuri, ca si cum ar da sa moara. Share this post Link to post
cris06 Posted January 6, 2017 In primul rand verifici fise, bujii si debitul de benzina la injectoare. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted January 6, 2017 Nu. Pare apa... sau e ulei? Vezi sa nu fie balta pe bujie, verifica si restul... totul trebuie sa fie uscat si curat. 1 Share this post Link to post
marius_mrs Posted January 6, 2017 E ulei, intra pe langa garnitura cred ca toate au pe ele, cel putin 3 au cam ca ala. Am completat cu ulei, era dus, tot. Garnitura aia se schimba greu sau necesita mecanic? Am vazut ca e destul de ieftina. Share this post Link to post
tunning4life Posted January 6, 2017 Nu e mare inginerie. Suruburi afara, furtune desfacute, ridicat capac, pus garnitura, suruburi, furtune Share this post Link to post
marius_mrs Posted January 7, 2017 Aparent mergea in 3 bujii. Acum sa vad de unde pierde asa mult ulei. Share this post Link to post
johnny_ptm Posted January 12, 2017 Salutare la toata lumea. am si eu o mica problema. Am un cielo 1.5 benzina din 96. cand se ridica indicatoru la apa la treapta 3 de incalzire abia se simte caldura. de la ce poate fii? Mentionez ca radiatorul este nou. I-mi cer scuze daca am scris gresit sau daca nu m-am exprimat cum trebuie dar nu prea ma pricep Si inca o problema. Cand apas butonul de dezaburire mi se arde siguranta si se opreste si casetofonul. Daca stiti un electrician care ma poate ajuta cu partea electrica va multumesc din suflet. eu sunt din pantelimon ilfov Share this post Link to post