Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Senzatii Tari - Masini Cu Totul Deosebite

Recommended Posts

incep cu incredibilul , visul meu :D 0-200 in 4.9 sec si 0-300 in 10 sec.

 

http://www.antena1.ro/auto/a/auto_weineck.htm

 

Sper ca am deschis postul unde trebuie, daca nu , rog un admin sa il mute , multumesc !

post-3313-1149165391_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

:: Senzatii Tari - Masini Cu Totul Deosebite, discutii generale ( cu exemple concrete )

 

Aha.. deci l-ai condus sa inteleg :scarpin:

Share this post


Link to post

nu mai, ma refeream la discutii cu exemple formate din poze, statistici, date tehnice, nu doar asa in mare ..., telegi ?

Share this post


Link to post

neinteresant... are portbagaj pre mic... si in fata... adica ce, vrei sa-mi vad porcul non-stop cand il duc acasa?

Share this post


Link to post

Cumnatu: Sa fim clari atunci: vorbim de vise sau de fapte concrete ?

 

Concret: am condus AMG de 550 cai :D

Vis: sa plec acasa mai repede.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

:o fftopic: @Alx =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

E cea mai tare replica, nu mai pot de ras.

Scuze de offtopic, dar chiar mor de ras.

Edited by ticodriver

Share this post


Link to post

mai oameni buni, caracteristicile acelei bijuterii sunt cel putin impresionante. Au nu pot decat sa vises sa conduc asa ceva. Dar ma gandeam sa discutam in general cu prezentarile de rigoare diverse masini de care ati ramas impresionati ( nu neaparat daca le-ati condus )

 

@alex : sper ca glumeai, iti dai seama ca la ce acceleratie are monstrul ala nu mai conteaza cum arata. Prin definitie ea nu este comoda

Share this post


Link to post

Parerea mea ca e cea mai tare ever.

4 trepte, V8 de 12 litri pe carburator. 1100 de cai la 950 de kile, are raportul cai/kile supraunitar.

Share this post


Link to post

vrei sa zici raportul kg/cai subunitar, ca asa se masoara :D

Share this post


Link to post

Depinde cum privesti lucrurile...

6c5f4.jpg

Share this post


Link to post
iti dai seama ca la ce acceleratie are monstrul ala nu mai conteaza cum arata.

De ce sa nu conteze, numai bine: ajungi cu porcul deja sunca presata.

Share this post


Link to post

as vrea sa vad spoiler de la masina aia cum ramane intepenit in linia de tramvai

Share this post


Link to post

Apropos de porcul lui Alx, iti dai seama cat te costa sa-l aduci acasa :D Cred ca asta ia usor 40-50 l/100 km, doar e pe carburatie #-o

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

Senzatii tari si masini de care am ramas impresionati...hmm, depinde de fiecare.

 

Uite, un exemplu concret. O masina care mi-a placut foarte foarte mult, cu care am mers de asemenea foarte mult, nu am condus-o la vremea respectiva pentru ca nu aveam permis dar mi-a ramas la inima :X si mi-ar place sa am una chiar si peste 10 ani. Si anume BMW 535d.

Modelul cu care am mers este de prin 1999-2000, nu mai stiu exact.

Sincer mi-a placut tot la el. Desing-ul exterior super. Interior piele, insertii mahon (sau poate imitatie, nici asta nu stiu exact), navigatie + TV, magazie 10 cd-uri, telefon pe cotiera si alte foarte multe optiuni de care nu imi aduc aminte. Sincer la vremea respectiva am ramas surprins de masina.

Share this post


Link to post

Cred ca te inseli, 535d biturbo a aparut pe E60 (dupa 2004, ultimul model de seria 5)

Pe E39 (96-2003) dieselurile au fost 520D, 525D, 525TDS(se gaseste si pe Opel Omega), 530d

PE E34 (88-95) au fost 524td, 525tD, 525TDS

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Se poate sa ai dreptate, cred ca a fost 530d, ti-am zis, a trecut multa vreme de atunci si nu am retinut decat aspectele vizuale, cele tehnice mai putin :P

Share this post


Link to post

Alfa Spider.

 

3.2 V6 24v

 

3.2 V6 24 V (3179 cc, 240 BHP-EEC, 242 Km/hr)

An engine capacity of 3179 cc, 24 valves, six cylinders, a V structure, with a stroke reaching 78 mm. Developing 240 BHP at 6200 rpm and with a torque curve that reaches 289 Nm at 4800 rpm, the 3.2 V6 can propel the Alfa Spider along at a sensational top speed of 242 km/hr.

It takes 6.3 seconds to accelerate from 0 to 100, and 25.8 seconds to cover a kilometer from a standing start.

Exhilarating performance, for a really thrilling drive on any road. But it is also perfect for daily use, because it responds promptly even at low speeds. It is also very environmentally friendly, because it already fully conforms to the stringent Euro 3 limits on emissions.

 

post-2385-1149200400_thumb.jpg

Edited by Moshu

Share this post


Link to post
Depinde cum privesti lucrurile...

6c5f4.jpg

 

 

SI mai jos scria TCM Turbo...

 

Specifica si sursa... ;)

Share this post


Link to post

Revin :: :: Senzatii Tari - Masini Cu Totul Deosebite, discutii generale ( cu exemple concrete )

 

Eu tot nu ma lamuresc, senzatii tari la gandul de a conduce o raketa sau macar un avion?

Ca si cum as avea senzatii tari de ma gandesc ca ma dau cu coarda?

 

Hmm .. ori schimbati titlul topicului.. ori .. back on topic, ca pina acum s-a discutat doar de tentative de surogate :mrgreen:

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Deci ce e pana la urma topicul asta, "ce masini visam" sau "ce masini beton am condus", ca nu m-am prins ? daca e primul, avem deja; daca e al doilea, nu vad nici un post on topic :-W

Share this post


Link to post

E vb de primul, iar daca avem un astfel de topic, scuze, eu nu l-am gasit. Ideea este nu numai sa zicem : " aaa eu visez sa am un Matiz " ci sa fie date exemple foto si tehnice.

Share this post


Link to post

Io am condus Alfa GT, cu motorul de 240CP :banana:

 

Intr-o mica piata Fiat organiza periodic showroom-uri ad-hoc si de fiecare data cand apareau stateam pe capul lor, pana cand am devenit amici. Intr-una din zile am facut un mic test-drive cu alfa GT... insa doar prin oras, nu am depasit 60km/h :(

Share this post


Link to post

Porsche Cayenne Turbo cu tuning oficial de uzina (500 CP si cred ca 700 Nm) - extrem de rapida pentru dimensiunile si masa sa. La 200 km/h te simteai inca sigur pe masina. Oricum, acceleratii super.

 

Porsche 911 Turbo (996) cu cutie manuala. In treptele 2 si 3, de la 4000 rpm parca luai un sut in fund. Nu mi-a plcut ca, desi are tractiune integrala, am simtit ca, in WOT, se descarca putin cam mult puntea fata si simti volanul cam usor. Am mers destul de putin cu animalu' si n-am avut nevoie de mai mult de 4 trepte.

Edited by Kristian

Share this post


Link to post

hm... in fatza la Banca Daewoo, mi-ar placea sa dau putin in ea, oare ce o avea sub capota. Of, Doamne ce viatza nasoala au unii... noroc cu fi-mea ( http://www.anagabriela.ro/Poze/Octombrie%2006/ ) ca ma face sa trec peste vise !

 

 

ca sa nu mai zic de asta : http://www.antena1.ro/s/auto/a/auto_barabus.htm - 1.67s pentru 0-100km/ora - ca deja am o problema... nu ai loc in Bucuresti sa te joci cu ea :P . Concret, pana ati citit voi acest rand are 200 / ora

post-3313-1162016113_thumb.jpg

post-3313-1162016131_thumb.jpg

post-3313-1162016140_thumb.jpg

post-3313-1162016150_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...