Jump to content
Sign in to follow this  
luck33ro

Hyundai Accent 2006

Recommended Posts

Si are roti ca solenta.

Share this post


Link to post
Tu chiar doresti sa cumperi un Hyundai care se intretine ca un AUDI ?

 

Ce pot sa zic mie imi place mult masina.

E adevarat ca e "coreana" dar un AUDI cu dotarile lui Hyundai full nici nu am idee la cat ajunge. Probabil dublu.

M-am uitat peste revizii, sunt cam piperate ce-i drept, dar... trebuie sa fie si undeva unde pierzi.

Faptul ca ofera 5 ani garantie pt motor si cutie dovedeste cred ca baietii au incredere in masina lor.

Ma intereseaza un diesel (pt consum) ca sa nu ma complic cu masina de oras, masina pt afara orasului... si la banii astia chiar nu prea am optiuni pt ceva nou. (poate opel vectra clasic, dar.. e cam invechit ca conceptie parerea mea sau logan -in care nu sti ce incredere poti avea..)

Share this post


Link to post

Asta e chiar de ris cred ca nu ai vazut un AUDI A2 chel este exact un Hyundai Accent FULL .

Share this post


Link to post

Eu unul consider a2-ul uraaaaat.

Mi se pare ca e o struto-camila. Nici hatchback, nici break, nici nimic.

Ma rog, parerea mea...

Chiar si asa ma indoiesc ca la acelasi dotari preturile sunt sensibil egale.

Share this post


Link to post

Eu m-am referit la ce inseamna dotari la unele masini :P

Cel mai bun raport dotari/pret gasesti la Reno .

Share this post


Link to post

Un prieten si-a cumparat acum cateva zile varianta diesel si intr-o noapte am facut un test drive. Primul lucru care m-a lovit a fost mirosul specific "logan".

Apoi:

Canapeaua spate nu este prea confortabila nici spatiul pentru picioare nu pare suficient eu am 1,87 , sincer, in esperoiul meu stai altfel, te infunzi in canapea, chiar daca nu are suportul pentru pahare pe cotiera :P .

 

Geamurile electrice merg repede, lucru placut de altfel.

Garda inalta la sol, suspensiile mi s-au parut totusi cam dure, la viteze mari cred ca afecteaza stabilitatea (am trecut peste niste hop-uri si nu prea mi-au placut sariturile sincer).

 

Design-ul exterior este discutabil, mie personal nu-mi place hyundai in general la design.

 

Foarte bine izolata fonic (probabil ca orice masina noua, oricum neavand termen de comparatie decat un logan nou, este mult mai bine izolata decat acesta).

 

Sistemul de sunet satisfacator (pentru mine oricum nu e satisfacator dar poate nu era nici reglat, pentru un om normal cred ca e suficient)

 

Motorul: Parca e de 1.5 turbodiesel cu 16 valve 110 cai dupa specificatii, oricum trage bine de la 1500 ture in sus, mai sus de 3000 nu s-a dus fiind in rodaj, omul s-a limitat la atat si avand in vedere ca era noapte, viteza maxima a fost de 110 km/h pentru o perioada scurta de timp. Suna bine, trage bine, arata bine pe hartie, in realitate o sa vad dupa rodaj la un drum mai lung .

 

Cam atat pentru o seara de test, pana acum avantaje ar fi motorul super ok si faptul ca e masina noua, dar vorba, cat dai atata face este foarte valabila si aici.

Share this post


Link to post
de remarcat la noul accent pe langa discurile de frana spate si suspensia independenta spate.

 

Nope, suspensie independenta spate are numai "vechiul" Accent, din pacate!

Service-uri Hyundai in Bucuresti sint doua, dar cam la fel de scumpe.

Asa cum a mai spus cineva pe aici, se merita cumpararea de piese din terte locuri, si mers doar la manopera la ei (care si asa este HUGE, intre 17 si 23 E pe ora fara TVA). Pentru cei dispusi (cum am fost si eu pt Accentul meu) se poate merge in orasele invecinate, unde reviziile sint muuult mai ieftine (eu la Pitesti la cea de 15.000 am dat 40% din pretul cerut in Bucuresti!!! :-W )

 

Nu are roti ca Solenta Tommy...le are chiar mai mari decat ale Kalosului. Sint prea subtiri, e adevarat, ce draq era asa de greu sa puna jante de 5.5 si gume pe 185???

Nu ma (mai) intereseaza acum sa iau noul Accent, dar mi se par absolut tampite configuratiile in care vin masinile, adica ai al doilea airbag doar la varianta full. Ma rog, HAR niciodata nu a stralucit la capitolul asta.

 

Iar designul...chestie exclusiv de gusturi. Intre accentul vechi si kalos sedan...se vede ce mi-a placut :-> , iar intre noul accent si aveo...imi place parca parca o idee mai mult aveo (asta chiar trebuia sa aiba roti mai mari!).

Share this post


Link to post

Hyundai Accent 1.5 CRDI, implineste 7 zile si 220KM. Masina a fost aleasa prin prisma pretului, un diesel in jurul a 13-14 eur exclus frantuzisme. Termenul de livrare a fost de 3 zile (cunostinte).

 

Incep cu lucrurile negative:

- imposibilitatea de a alege optionale altele decat a venit masina in echiparea full. Era de dorit o climatizare automata, o cotiera, bord comp, jante...

- cineva mai sus spunea de miros, ceva in legatura cu Logan, abereaza, miroase a masina noua la fel ca si un X5. Totusi trebuie sa fiu fair, masina adresandu-se sotiei nu mirosea a Be Delicious - DKNY

- vopseaua nu imi place dar eram in graba caci cealalta masina o vandusem, deja pe pragul de la sofer are o inscriptie de toc in vopsea.

- azi am mers cu ea pe ploaie si am avut surprize neplacute cu anvelopele Pirelli. In afara ca pe ploaie m-au nemultumit, acestea sunt puse pe niste jante de fier si au un capac de spui ca sta sa cada.

- manerele usilor de plastic, nu imi plac la atingere dar par solide.

- lipsa lupelor de citit in fata, doar in spate.

- lipsa luminii la oglinzi.

- lipsa luminilor de avertizare in usa si lipsa avertizorului sonic pt lumini uitate aprinse.

- tapiterie nu tocmai reusita, destul de proasta la atingere si plasticul de pe tunelul median si de pe usi ce pare a se zgaria f repede.

Puncte pozitive:

- motorul, silentios comparabil cu Bora TDI si lipsit de vibratii, se infinge la drum si pt doar 110CP pare destul de brutal. Fiind pt 1000km in rodaj nu a sarit de 3000rpm.

- aerul conditionat excelent, congelator in doar 2 minute pe caldura de 28 grade in interior.

- mp3 playerul reusit vizual cu butoane pe volan si sonorizarea destul de buna.

- suspensii destul de tari dar o tinuta sigura pe drum.

- frane bune.

- schimbator de viteze precis fara sa agate.

 

LAST EDIT:

- alarma este obligatoriu de pus numai la dealer altfel pierd garantia la electrice si bandourile de protectie laterale sunt prea sus.

 

Ramane ca masina sa-si dovedeasca fiabilitatea.

 

imagine142db.th.jpgimagine153jf.th.jpgimagine164fj.th.jpgimagine173dm.th.jpgimagine182rp.th.jpgimagine197og.th.jpg

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

s-o stapanesti sanatos... cati mai multi kilometrii fara probleme

poate o vedem live la intalniri?

Share this post


Link to post

Da in Constanta, eventual :D ... @leganzaro uita-te si la sectiunea "Intalniri Constanta"

Share this post


Link to post

Il asteptam ;)

 

@MCojo - iti dai seama ce de poze o sa'i faca omega'ul? :D

 

NB: Chiar imi place culoarea... ;)

Share this post


Link to post

Eu vreau o tura cu masina :P

Ca la drive test au numai 1.4 de 95CP :mrgreen:

Share this post


Link to post
Iar designul...chestie exclusiv de gusturi. Intre accentul vechi si kalos sedan...se vede ce mi-a placut :-> , iar intre noul accent si aveo...imi place parca parca o idee mai mult aveo (asta chiar trebuia sa aiba roti mai mari!).

 

Pai, Zetics, esti cam conservator... Nu de alta, dar Hyundaiul vechi nu prea are design si baietii au incercat o schita, ceva, la asta nou... dar nu a iesit deloc.

Apropo, plasticele acelea din interior ce iau ochiu' se zgarie FORMIDABIL de repede. Am vazut azi una bucata Accent facut muci din acest punct de vedere. Dar deh... arata bine la inceput :)

Share this post


Link to post
Eu vreau o tura cu masina :P

Ca la drive test au numai 1.4 de 95CP :mrgreen:

 

Nici eu nu am putut testa masina la dealer, nu aveau pt test 1.5 crdi, insa imi facusem o parere dupa ce am condus o Kia Rio cu acelasi motor iar sotiei i-a placut. Si eram si pus la colt pt ca in limita asta de bani nu aveam ce lua.

PS Sunt curios cat o sa-mi ceara pt cotiera si pt rama argintie din jurul instalatiei muzicale cei de la reprezentanta caci alarma variaza intre 100 si 150 eur (in functie de model) fara manopera. Ma gandeam de asemenea sa vopsesc manerele de plastic dar mai trebuie sa cer pareri celor de la service.

Share this post


Link to post

Niciodata nu mi-a placut volanu' de la Hyundai. Vad ca si asta tot asa amarat arata :( ... in rest frumoasa masinuta (facem schimb :D )

Share this post


Link to post

Ce-are volanul? E frumos prin simplitate.

 

Bai nene... si nu mai faceti frate, poze cu telefonul... #-o

Share this post


Link to post

leganzaro :lollol: motorul TDI este unul foarte zgomotos in comparatie cu CRDI in rest sa o stapanesti sanatos

Share this post


Link to post
Ce-are volanul? E frumos prin simplitate.

 

Bai nene... si nu mai faceti frate, poze cu telefonul... #-o

 

Pt poze cu accentu vezi aici :) >-

Share this post


Link to post
motorul TDI este unul foarte zgomotos in comparatie cu CRDI in rest sa o stapanesti sanatos

 

Stiu asta, pana acum cateva saptamani aveam o Bora TDI in garaj, era un tractoras mai ales de cand incepuse motorul sa mearga neregulat (la service mi-au schimbat o gramada de piese si in loc sa ii dea de cap incepusem sa am probleme si cu pornirea, serviceul VW Constanta este o pacoste).

 

ai nene... si nu mai faceti frate, poze cu telefonul... 40000001.gif

 

@NFS, asta e ce am avut pe moment, daca te deranjeaza sterge-le.

 

niciodata nu mi-a placut volanu' de la Hyundai. Vad ca si asta tot asa amarat arata

 

Ca design volanul nu este urat in realitate, dar sunt de acord ca plasticul de pe el nu este cine stie ce la atingere.

 

Apropo, plasticele acelea din interior ce iau ochiu' se zgarie FORMIDABIL de repede.

 

Asta am spus si eu in primul post de aici, trebuie neaparat sa pun folie protectoare pe praguri si pe partea inferioara a usilor. Pretentii foarte mari nu trebuie sa am de la masina, decat sa mearga din punctul A in punctul B (in oras numai), este vorba si de suma de bani destul de mica data pe ea si sunt perfect constient ca o masina pe care vrei sa o conduci sportiv, sa fie si calitativa costa >30.000 eur, dar masina asta este tot ce ii trebuie sotiei. In dimineata asta am comparat portbagajul Accentului cu al Leganzei si Avensisului, este ciudat ca desi este o idee mai mic decat al Leganzei, se pot incarca mai multe bagaje (forma lui de incarcare este mai bine gandita) iar spre deosebire de Leganza in locasul rotii sub carpeta mai ai loc sa mai pui si instrumente sau orice altceva mai mic.

Share this post


Link to post

:o fftopic: dar cu portbagajul avensisului banuiesc ca nu se compara :D ... apropopo tot off-topic..no problems cu avensis?

Share this post


Link to post

Offtopic:

@NFS, asta e ce am avut pe moment, daca te deranjeaza sterge-le.

Forumul acesta a devenit spatiu gratuit de comentat recomandarile moderatorilor ? E asa de plin podul de nu mai accepta nici o sugestie ?

Share this post


Link to post

V-as ruga sa incetati cu offtopicurile si cu trasul la raspundere, scosul ochilor, etc. E ultimul avertisment. Mesajele offtopic vor fi sterse!

Share this post


Link to post

Accentul a "implinit" 600km, pana acum am de facut niste observatii:

- usile daca la inceput nu reuseam sa le inchid de fiecare data bine acum s-au asezat si se inchid fara probleme.

- am observat cam tarziu dar spatarul banchetei spate cand este lasat nu formeaza o suprafata plana cu spatiul portbagajului.

- bancheta spate nu o pot scoate apasand doar clapele de sub ea, este ancorata si cu un surub.

- motorul este excelent, trage bine iar in mers nu se aude. La relanti este parca cam zgmotos dar nu am remarcat nici o trepidatie.

- usa de la torpedou nu se inchide intotdeauna si trebuie fortata sper in timp sa se aseze.

- nici un greiere (dar este devreme).

- luminile din bord destul de aprinse ca intensitate, trebuie ceva timp de obisnuinta noaptea; nu am gasit potentiometru.

- tetierele nu sunt reglabile decat pe inaltime (nu si pe orzontala), scaunul este reglabil pe inaltime cu 2 optiuni de ajustare: fata/spate (acelasi sistem ca la Leganza si tot acelasi sistem si butoane de deschidere a portbagajului si a rezervorului).

- presiunea in anvelope 230 fata/spate, am mers cu 200 fara sa le verific, poate de asta nu am fost multumit de anvelope pe soseaua uda.

- priza excelent plasata in bord langa bricheta.

- foarte bine antifonata si silentioasa la vant.

- oglinzi laterale foarte mari dar extrem de utile, din cauza ploii am avut nevoie de dezaburirea lor dar nu am gasit butonul in bord (pe moment am crezut ca nu are), butonul l-am gasit cu greu datorita neinscriptionarii lui cu semnul oglinzilor ci doar al parbrizului (buton comun).

- confortul la trecerea caii de rulare a tramvaiului si la izbirea gropilor bun dar suspensiile sunt un pic zgomotoase.

- un lucru care nu mi-a placut, citeam pe piesele din jurul motorului (toate prod. in Korea) pana mi-a cazut privirea asupra farurilor unde trona mare inscriptionat in plastic "Turkey".

 

O sa atasez pozele cu diferite parti din interior in albumul foto pt a nu risca sa fiu urecheat (tot cu celular).

 

 

Off topic.

@Vlad, portbagajul la Avensis este mai mare decat la ambele, nu stiu exact ce capacitate are. Sunt multumit de ea dar probleme am avut/am, daca te intereseaza iti pot da detalii pe PM.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post
... este vorba si de suma de bani destul de mica data pe ea si sunt perfect constient ca o masina pe care vrei sa o conduci sportiv, sa fie si calitativa costa >30.000 eur...

 

Asa sa fie oare? Oare de ce nu cred? Zi sincer, a fost captivanta partea cu 5 ani garantie si cu livrarea pe loc...

 

P.S. Kia RIO, sora ei geamana, e muuult mai bine finisata... Si la pret e tot acolo...

P.S.2: nu inteleg cum puteti compara Accent cu Avensis, ca sunt din clase diferite... Poate Accent cu Corolla...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...