Jump to content
Sign in to follow this  
Abram Burel

Peste 5 Stele La Ncap!

Recommended Posts

Vazand cu cata incrancenare in taste si lacrimi in monitoare incercam sa lustruim onoarea pierduta a cuplului GM-Aveo, ma gandeam sa facem o incercare SF.

 

Incepe cam asa:

 

<<iNCAP a anuntat ca pentru a imbunatati credibilitatea si relevanta tetselor efectuate, incepand din 2006 se va introduce o noua modalitate de testare. Astfel, in locul barierei deformabile (pentru impactul frontal) si a berbecelui (pentru cel lateral) se vor folosi exemplare de serie ale masinii anului. Pentru a avea o relevanta statistica, pentru fiecare model testat se vor efectua pana la 100 de teste din fiecare categorie, folosind de fiecare data aceeasi masina de testat si sofer/pasager/pieton (subiectul uman) racolat dintre fanii masinii anului. Testul se va repeta pana cand subiectul uman va spune ceva de genul "nu mai zic"/"nu mai fac".>>

 

Nu stiu cum se continua :D

Share this post


Link to post

Hai sa dezvoltam subiectul atunci ,in trecut se spunea ca Volvo este cea mai sigura masina ,dupa cazul Tinu s-au schimbat parerile 100% adica nu mai era cea mai sigura masina ,asta e cu romanu ,aude ceva infloreste si da mai departe asa si noi cu saracul AVEO :D

Share this post


Link to post

De ce? Nu ai voie sa faci infart fara centura in masina de 7 stele?

Share this post


Link to post

Fazele cele mai interesante sunt chiar la masinile cu 5*+ care la 200km/h te lasa computerele de bord :) )

Share this post


Link to post
Fazele cele mai interesante sunt chiar la masinile cu 5*+ care la 200km/h te lasa computerele de bord :) )

 

Da, dar asta tot nu mareste "galaxia" de stele primita de Aveo, nu? :-?

Sunt curios cate stele a primit Aveo la testele similiare efectuate in State...Si cate stele ar primi astea cu 5 stele (mai ales "frantuzoaicele" :mrgreen: ) pe la NCAP, in aceleasi State. Probabil ca nici ele nu ar sari de-o stea si-o raza.

Share this post


Link to post

Problema este ca "frantuzoaicele" nu sunt cautate de americani ,ei au alte preferinte indeosebi "nemtoaice" ,"scandinave" si nu le gasesti in crash teste la americani .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Nu stiu cum draku reno iese mereu in fata la testele astea, chiar mai bine decat multe modele de Mertan, ba chiar Volvo etc... Au ei vre-un secret si noua nu ni-l zic? Pana si loganul are vreo 3 stele ca Mertanu. Loganul domle, poate n-ati inteles. Ca doar e by reno.

Scuzati limbajul de cartier :D

Share this post


Link to post

Depinde cu ce compari ,conform EURONCAP ,MATIZ SE+ are 3 stele la fel are si Logan .

AUDI A6 din 98 are tot 3 stele ,problema este ca la un impact intre AUDI si Logan ...nu stiu cine scapa ,dar cred ca aia din AUDI au mai multe sanse :D

Share this post


Link to post

Cand mai iese cate o masina cu 5 stele sau maximul la testele astea incercati sa aflati si pentru ce le-a obtinut. Daca imi aduc eu bine aminte un model Mercedes (E sau C class) a obtinuit inca un punct pt a implini minimul de puncte pt cele 5 stele numai printr-o bipaitoare de centura nepusa. Asa ca treaba asta spune multe despre testele de securitate :)

Share this post


Link to post

Nu vreau sa intru aici in caterinca, dar:

1. Tinu nu a murit acolo in volvo.

2. Reno iese primul iar la Formula 1.. ce-s vinovati ca-s cei mai buni pe regulamentul curent in conditiile date? (si io mi-s fan declarat mclaren..). Poate ca si-aici stiu ce trebuie sa le faca sa iasa bine in teste, nu degeaba la unele modele au platforma volvo.

 

PS: am avut la test acum vreo 2 ani un mester care a rupt tot ce se putea la C++, si .. in productie a dat kix cu brio, asta-i viata.

Share this post


Link to post

In formula I castiga cine are banii. Si banii stim cum ii fac, nu?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Pai in cazul asta sarmanii aia de la Ferrari, Mercedes, Toyota, BMW cam pe ce loc ar trebui sa fie :-? ?

 

On-topic: NCAP nu cred ca este altceva decat un instrument de marketing, bun pentru luat ochii celor care cauta 'j de airbaguri montate care mai de care mai traznit si bipaitori pentru tot felul de nevoi pe care nici nu stiai ca le ai cand te urci intr-o masina. :mda:

Share this post


Link to post

A vorbit aseistul din tine. Ia vezi matale cum stau aia de la Reno cu finantele...

Share this post


Link to post
Hai sa dezvoltam subiectul atunci ,in trecut se spunea ca Volvo este cea mai sigura masina ,dupa cazul Tinu s-au schimbat parerile 100% adica nu mai era cea mai sigura masina ,asta e cu romanu ,aude ceva infloreste si da mai departe asa si noi cu saracul AVEO :D

:o fftopic: si in ziua asta cred ca Tinu a fost omorat...ce dracu ma au venit aia din suedia le la volvo si au testat masina dupa accident...masina functiona perfect.

Share this post


Link to post

Da, e bine cumva ca se mai aminteste de Tinu, sau mai bine zis de moartea lui, e pacat ca nu se aminteste de un Cristian Panait.. dar vorba ta.. pina si eu m-am saturat de topicuri de caterinca, mai ales ca topicul asta se stie de ce a fost deschis. N-am zis ca-i rau ca s-a deschis. Nici bine.

Reno au bani, au si tehnologie de varf, au si experienta, banii investiti in F1 produc alti bani buni. Pentru ei este o combinatie fericita: Marketingul comanda tehnologie care aduce bani. Sunt curajosi pe piata. Eu nu mi-as lua Reno, ma batea gandul la un megane, dar mi-a trecut. Insa faptul ca apare un concurent cu produse mai ieftine (cel putin in aparenta) nu e ceva rau in sine. Cand fiabilitatea sau lipsa ei va lovi..

Dar ce naiba .. suntem in Romania, sa ne bucuram!

Share this post


Link to post

Am citit topicul cap coada si nu-mi aduc aminte sa fi spus cineva de reno ca-i o masina proasta. Pentru ca nu e. Problema era de ce iese mereu de 5 stele. Si era vorba de Clio. Si daca stau sa ma gandesc bine, consum mai mic ca la Clio pe motorina n-am vazut. Adica pe real, nu din carti.

Si eu mi-as lua o Laguna 2... Chiar, cate stele o fi avand?

Share this post


Link to post

Ia zi, Tommy draga, care a fost "ratiunea" pentru care a fost deschis topicul? Si care este parerea ta transanta despre binele/raul lui?

Nu de alta, dar azi ploua si parca nu mai am aceeasi dispozitie ca ieri :D , asa ca am ocazia sa mai bag un topic ;)

Share this post


Link to post

Parerea mea: ;)

De distractie, normal. Si ca replica la adresa unui anumit user. :D (sa nu ma provoci.. ca nu spun care, dar tu stii, si el stie)

E bine ca se poate discuta relaxat si in context general despre o anumita stare sau un anumit fapt mai bine zis.

Nu e bine pentru ca nu se vine argumentat cu paralelisme clare intre testele europenilor si cele ale americanilor.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Cred ca baietii de la Renault tin cont de ceea ce va fi testat si echipeaza masinile pentru optimizarea protectiei in conditiile testului. Dar conditiile de test nu se intalnesc niciodata pe drum public. Prin urmare testele EuroNCap sau NHTSA respectiv IIHS au caracter informal, in conditii date (daca este un impact cu o berlina de greutate medie la o viteza de xx km/h). Oricum sunt diferente clare intre testele europene si cele nord americane (cele americane au mai multe detalii).

Aruncand o privire pe rezultatele testelor (NCap) vad ca si Audi, BMW sau Mercedes au cate 4 sau 5 stele. Seria 3/1997 are 2*, 2001 are 4* iar 2005 are 5*. Passat 97 - 3*, 2001 - 4*, 2005 - 5*.

A-Classe 1999 - 4*, 2005 - 5*.

Nu pot sa nu constat: coreenele si japonezele conceptie inainte de 2000 abia au cate 1-2 stele. Versiunile noi urca peste 3* (trebuie sa remarc Nissan care urca la 4-5* (Renault rules).

Dar toti producatorii au inceput sa tina cont de teste, se observa clar cresterea (in stele) la majoritatea producatorilor pentru generatia de dupa 2005.

Din pacate nu pot face o comparatie cu NHTSA, site-ul se incarca greu. Voi reveni.

Share this post


Link to post
Si daca stau sa ma gandesc bine, consum mai mic ca la Clio pe motorina n-am vazut. Adica pe real, nu din carti.

 

N-ai cautat unde trebuie ;) Punto 2 MJT e mai economic in viata reala decat Clio2, si in plus reviziile sunt mai rare, are distributie pe lant, masina in sine e mai ieftina, in stastistica Topgear e mai fiabila, etc. In plus, in clipa in care a iesit pe piata cu un consum declarat de 3.9% instantaneu in pliantele publicitare de la Clio s-a trecut de la 4.0 la 3.6. A dracu' marketing, probabil vor ajunge sa declare consumuri negative :D .

 

Mie topicul asta si discutiile din el se invart (la misto macar) in jurul aceleiasi probleme ca si cel "serios" de la care a pornit. Cine poate dovedi ca multe stele ncap <-> siguranta? Reciproca pare de bun simt, insa directa nu mi se pare tocmai evidenta. Pls, nu aduceti iar articolul suedez :D

 

Mie testul NCAP mi se pare ca robotul din bancul ala cu analiza la urina si cu scotianul care a amestecat-o de la toata familia ca sa plateasca o singura data. Cand s-a dus dupa rezultate, robotul i-a spus. Fiica dvs de 15 ani e insarcinata, sotia dvs sufera de galci, soacra de diabet iar dvs nu mai faceti atata l..a ca orbiti :D Cam asa si astia de la NCAP, dintr-o picatura de trag cam multe concluzii :D

Share this post


Link to post

Misto, Testele NHTSA Aveo 2006

Aveo are 5 stele la impact frontal si 4 la impact lateral.

 

Ce-or fi testat cei de la Euro NCAP?

 

Lista completa teste NHTSA

Mercedes C Classe pleaca cu 3* in '90 (190E) si continua cu 4* dupa 2000

WV Golf are 3*/95, 96, 97 si 5* dupa 2000

Passat: 2* in 90-93, 4* 95-97, 5* dupa 2000

 

Informatii

 

Sunt si teste la Nubira si Leganza, 4*.

Nubira

Edited by cpop

Share this post


Link to post

Ala nu e noul Aveo ci vechiul Kalos, care la ei se cheama Aveo ;)

Share this post


Link to post

Ideea este ca asta fac si ei (EURONCAP) dau stele fara numar cu niste explicatii obscure si scad stele tot fara explicatii ,pe mine m-a amuzat faptul ca G4 din 98 are 4 stele tot atit avind si Octavia 1 care nu are AIRBAG uri laterale ca standard chiar ei recunoscand asta :) )

Golful 5 are 5* dar AUDI A3 are 4* Octi 2 4* VW TOURAN 4* si sunt pe aceiasi platforma =)) dupa care se mai face un test pe Touran 2003 si i-se dau 5 stele ...e hilar ce se intimpla a mai primit o stea pentru "seat belt reminder " :grumpy:

 

@cpop si eu m-am pacalit cu acel AVEO 2006 .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Clar la americani sta altfel treaba decat in evropa: http://www.auto-motor-si-sport.ro/article/10392 .

Imi spunea cineva de la connex, de ieri oficial vodafone, singurul lucru care conteaza sub noua oranduire e: sales/marketing si singura sintagma vehiculata: cut cost.

Share this post


Link to post

Isi mai aduce aminte cineva ca prin 2000 a existat un producator de placi grafice care, deoarece majoritatea benchmarkurilor se faceau in Quake3, cu ajutorul driverelor sale obliga produsul sau sa functioneze in 16biti si nu 32 in Quake3, astfel rezultand un numar mai mare de frameuri pe secunda si un loc mai bun in clasamente? Imi scapa acum numele producatorului.

 

Daca la un examen stii care sunt intrebarile este normal ca vei lua nota mare dar este foarte posibil sa nu mai inveti nimic altceva. Si cum testele Ncap sunt extrem de standardizate...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...