Jump to content
Sign in to follow this  
mcrusu

Oprire motor

Recommended Posts

... Asa ca , daca patiti asa ceva , incepeti verificarea cu fisele de bujii.

Macar una data la 10 ani, conform profilului.

Share this post


Link to post

salut.

sunt nou pe forum -asa ca i-mi cer iertare daca postez aiurea sau incalc vre-o regula nescrisa.

 

am de 1 luna un cielo gle '96 sohc.

cand e cald afara si dupa ce se incalzeste motorul bine ( mers vre-o 2 km ) incepe sa nu mai traga si incet incet moare de tot .

o opresc ( daca mai apuc !!! :spumelagura: ) si o pornesc dupa cateva minute. la inceput sta bine in relanti dar nu o pot tura deloc iar dupa putin timp incepe sa varieze si turatia la relanti si kaput .

niciodata nu a facut nimic rau cand e motorul rece . totdeauna a facut probleme dupa amiaza cand a fost cald.

 

ce i-am facut :

curatat si initializare IAC , reset ECM , schimbat fise si bujii

recent a avut si o revizie : toate curelele si toate filtrele, ulei,antigel,axa came, tacheti, culbutori.

 

a 2-a zi dupa ce am luat-o a facut prima data asa.

i-am schimbat fisele si 3 saptamani nu a mai facut dat azi iar a tampit.

 

ce crede-ti ca poate avea ?

 

mai stau vre-o 2 ore si ma duc sa o aduc acasa :spumelagura:

Share this post


Link to post

Cere la service sa ti se verifice debitul pompei de benzina si o revizie la delcou care sa includa schimbarea bobinei din acesta.

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am si eu nevoie urgenta de o parere.

 

Dimineata am schimbat garnitura de la delcou (oringul) pentru ca aveam pierderi de ulei, pierderi de care nu sunt sigur ca erau din aceasta cauza, ideea este ca dupa o dimineata rece si dupa un drum de 10-15 minute, incepea sa imi curga foarte mult ulei.

 

Problema este alta acum...dupa ce am schimbat oringul fara a scoate fisele si fara a face nimic altceva (am desfacut surubul am schimbat oringul si atat) la pornirea motorului merge pentru cateva secunde foarte bine, dupa care se acelereaza si deaccelereaza singur, apoi se aud niste sunete la motor ca de scantei si se opreste brusc motorul.

 

Ce poate fi? Imi este frica sa nu imi ia foc motorul :wallbanger: ?

Ce as putea face pentru a nu fi in pericol?

Share this post


Link to post

Verifica sa nu fi iesit fisa centrala.

Share this post


Link to post

Buna seara.

Cu riscul de afi acuzat ca nu am cautat specific problema mea. De vre o doua zile smunceste bietul Cielo la trecerea dintr-o viteza in alta la accelerare usoara. Venind de pe dacie va sun ca senzatia este exact aceea de "carburator infundat."

Rog dati mi cateva repere unde sa caut pe forum sau ceva pareri.

Mentionez ca porneste foarte bine dimineata, in gol se accelereaza de o ia dracu dar produce mici smuncituri undeva pe la 2000rot/min.

Cu multumiri,

Doru

Share this post


Link to post

Daca anul de fabricatie este corect banuiesc ca ai modelul cu delco. Dupa simptome, cred ca problema vine de la bobina din delco. Nu ar fi nici foarte scumpa si nici extrem de greu de schimbat.

 

Daca asta este cauza, simptomele se vor agrava pina cind masina nu va mai porni sau te va lasa in drum cind o sa iti fie lumea mai draga :(

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Cred ca modulul de aprindere din delcou sau bobina din delcou trimite eroare la ecm-ul de pe masina ta(bec galben). Daca nu ai erori si simti ca nu baga benzen.. ar putea fi injectoare infundate sau pompa, sau doar filtrul.

Pe aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...80&hl=motor s-a discutat.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

sal. aceiasi problema la un espero 1.5 DOHC:in mers beculetul "Check Engine" incepe sa licare si motorul se opreste iar cand incerc sa il pornesc...nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca.(se invatre si nu porneste).va rog AJUTOR :osanale: daca a mai avut cineva problema asta.

Share this post


Link to post

Nu-i nevoie sa postezi in fiecare topic. Mergi la service sa-ti spuna codul de eroare memorat in ECM.

A, si, sa nu uit, foloseste rogu-te majuscula la inceput de fraza/propozitie.

Share this post


Link to post

Multumesc pt.ajutor si pt.sugestii (sunt incepator).Poti sa imi spui cate ceva despre tester:cat costa, iti trebuie programare, cum remediezi problema si altele?Multumesc mult.

Share this post


Link to post

Conform celor citite prin diverse topicuri de pe aici am purces la observarea motorului pe intuneric. Concluzii: scanteie lunga de a lungul fisei 3 , deci la o singura fisa + scantei puternice la bobina de inductie. Intrebare scanteia din bobina(re specific foarte puternica) e din cauza fisei? sau sunt probleme si cu bobina? Oricum am comandat set de fise noi. Normal se vad noaptea scantei in bobina daca fisele ar fi bune?

Va multumesc frumos si astept un raspuns sau o indicatie de search poate e scris si mi a scapat un topic.

Sa aveti o duminica frumoasa!

Share this post


Link to post

Problema : oprirea motorului fara motive , in mers.

 

Am fost la service , mi s`a spus ca e de la motor o problema f grava (nu prea ma pricep la motoare) oricum ceva legat de o pompa nu stiu care.

M`am intalnit cu un prieten care a terminat mecanica auto, am fost cu el la auto center , am luat fise noi pt bujii, le`am inlocuit , a mers perfect, se bucura si motorul parca, torcea de parca abia traise pt prima oara.

 

Schimbare de rulent dreapta fata, rulment +manopera 230 RON .

E mult?

Share this post


Link to post

Doru, nu e normal sa faca scantei. Schimba fisele.

Iaexemplu (mai bine nu :P ), ti se opreste motorul de la rulment?

Share this post


Link to post

Nu nu , dupa ce am schimbat fisele ,sau pui ceva la masina , parca merge super finut , dar dupa un timp parca tot mai vrei sa faci ceva sa fie mai bine, am fost la service daewoo , s-a urcat un mecanic, sau unul mai in varsta asa, a facut o tura cu masina , si gata a zis ca trebuie schimbat rulmentul pe dreapta, am si factura am tot , pentru schimbat rulment dreapta + manopera 230 RON , ce era sa mai zic , nici nu aveam banii toti la mine pentru ca nu ma asteptam ,am lasat actele masinii garantie si in juma` de ora m`am intors cu restul banilor , acum ca spui ca e prea mult , m`am simtit pacalit, oricum eu sunt prostut in ale motoarelor, dar forumul asta m`a ajutat mult si incet incet invat , pentru ca tin mult la masina asta, si acum cand ma mai uit pe geam si o vad ca sta in frig m`as duce sa o invelesc cu ceva (scuze daca sunt offtopic)

Share this post


Link to post

@ dorucioby : Daca noaptea vezi scintei, clar ca exista pierderi si intreruperi.

 

Singurele locuri in care e OK sa existe scinteie sint la bujie si in delcou. Stiu ca pentru Dacie aparusera la un moment dat niste capace de delco transparente, care faceau un fel de discoteca sub capota :) ). Oarecum recunosc ca sint utile, in sensul ca se poate vedea daca luleaua da scinteie catre fiecare fisa ...

Share this post


Link to post

Iaexemplu, vad ca nu intelegi apropourile, asa ca zic direct. ESTI OFFTOPIC. Aici se discuta despre oprirea motorului, despre piese auto si inlocuirea lor se discuta in alta parte, despre rulmenti in alta parte si tot asa, ca altfel ar iesi o varza totala...

Share this post


Link to post
Pe vremuri cand cutia de viteze era mai mare decit motorul si intra o circa de ulei era indicata pornirea cu pedala de ambreiaj apasata dar la cele moderne nu mai este necesar.

 

N-o mai fi nevoie dar in carte scrie sa apesi pedala si s-o mentii asa pana porneste motorul!

Share this post


Link to post

Cartea este o traducere si 10 % este incorecta.Motorul nu se porneste cu ambreiajul apasat.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Cartea este o traducere si 10 % este incorecta.Motorul nu se porneste cu ambreiajul apasat.

O sa incerc si eu maine dimineata, si sper sa nu am nici o masina la 2-3 cm in fata...nu cumva din cauza uleiului gros tinde sa o a din loc?

Share this post


Link to post

Nu are frana de mana masina? :)

Share this post


Link to post

Tin sa multumesc celor care se ocupa de forum pentru simplul fapt ca EXISTA SI E AL DRAQ DE UTIL.

 

Am patit-o si eu cu oprirea motorului la relanti cind opream la stop si nu mai vroia sa porneasca.

Dupa ce am stat o saptamina pe la mecanici rezolvarea a fost pe forum :) bobina si modulul ECT aprindere amindoua din delcou.

Le-am schimbat pe amindoua sa fiu sigur.

 

Edit: Nu pornea nici benzina nici GPL...deci alimentarea iesea din schema.

Verificat bujii + fise (schimbate de 3000km) capac delcou +lulea noi si astea. Bobinutza din delcou fusese schimbata anul trecut sa era cam jumulita de izolatia exterioara.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

s/ar putea sa fie si calitatea buna a benzinei ...

Share this post


Link to post

De 2 zile imi face probleme al meu cielo...Deci, se aprinde martorul galben si se opreste motorul in mers parca ii ia curentul sau ii taie alimentarea . Daca dau cheie, pornestre la sfert, se ridica in ture la 1500 sta 3-5 secunde apoi se opreste . Ce draqu mai are?

Share this post


Link to post

Verifica tubul de vacuum al senzorului MAP daca mai este la locul lui.Daca totul este in regula acolo atunci trebuie sa mergi la tester pentru a afla codul de eroare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...