Jump to content
Sign in to follow this  
balky

"specialistii " Porsche Ne Pun In Pericol Viata

Recommended Posts

Cotidianul „Buna ziua, Ardeal“ a publicat, saptamana trecuta, un articol incendiar despre service-urile Porsche Romania. Angajatii firmei nu repara, ci strica, iar plangerile clientilor sunt tratate „la misto“

 

Dezvaluirile ATAC despre abuzurile Porsche Romania si-au gasit rapid confirmarea, printr-un articol publicat de cotidianul „Buna ziua, Ardeal“. Colegii transilvaneni au dezvaluit tratamentul incredibil la care a fost supus un client al serviceului Porsche, care isi putea pierde viata din cauza incompetentei angajatilor firmei respective! „Achizitionate pe bani grei, autoturismele de marca, in special cele comercializate de Porsche Romania, devin un calvar pentru proprietari imediat ce o mica defectiune impune parcarea lor in service-urile acestei societati. Cu un spirit pur mioritic, specialistii in reparatii de aici nu numai ca nu remediaza defectiunea constatata, ci, prin prestatia lor, pun in pericol viata ocupantilor acestor masini... Un exemplu concludent pentru modul in care sunt tratati clientii Porsche Romania il reprezinta cazul lui George Lazarescu din Bucuresti. Pe scurt, Lazarescu a achizitionat, in urma cu doi ani, de la Societatea Generali Asigurari SA un autoturism marca Volkswagen Bora 1,9 TDI, avariat, pe care l-a achitat conform facturii fiscale nr. 60/ 12.08.2004 si chitantei nr. 0660879/12.08.2004. In momentul achizitiei, automobilul se afla in posesia Porsche Bucuresti Nord ca urmare a contractului de reparatie nr. 2003016044-1 din 3.07.2003, incheiat cu detinatorul anterior al acestuia. Asupra autoturismului nu au fost efectuate, pana la acea data, lucrari de reparatii sau alte interventii, asa dupa cum au constatat agentii de politie si reprezentantii firmei Porsche, imediat dupa accident, cand au efectuat expertiza tehnica si devizul estimativ. La 25 august 2003, noul proprietar al masinii avariate incheiase un contract de reparatii cu service-ul Porsche Bucuresti Nord pentru indreptarea caroseriei VW Bora, in partea stanga, fata. Cu ocazia mai multor vizite pe care le-a facut la service, pentru a urmari stadiul reparatiilor, in perioada august-decembrie, proprietarul a sesizat ca mecanicii de acolo i-au avariat mai multe piese, prin demontarea automobilului in vederea reparatiei initiale. Printre stricaciunile cu care l-au «cadorisit» cei de la Porsche, Lazarescu a constatat distrugerea coloanei de directie din cauza demontarii proaste, prin smulgerea din caseta de directie, dar si fisurarea carcasei calculatorului de confort, spargerea urechii de prindere a tabloului ceasurilor de bord. De asemenea, el a constatat ca si condensatorul de freon a fost lovit in doua locuri, iar tapiteria usii stangi era rupta in intregime.

 

Caroserie second-hand

 

La o privire atenta aruncata maldarului de fiare contorsionate, pe care cu mandrie cei de la Porsche il numeau «masina domnului Lazarescu», acesta din urma a vazut oripilat ca nici macar gaurile tehnologice din stalpul stanga fata nu sunt concentrice cu cele de pe intaritura de stalp reparata. Exact acest lucru a provocat ruperea surubului de prindere a suportului stanga al intariturii de bord, provocand caderea acestuia. In urma acestor constatari, proprietarul, cu nervii la pamant si portofelul gol in urma devizelor umflate ale Porsche Romania, a formulat o cerere catre conducerea firmei, act inregistrat sub nr. 463/ 20.01.2004, prin care a cerut «compensarea contravalorii lucrarilor efectuate pana la afacerea data, cu prejudiciul suferit in urma reparatiilor necorespunza toare». Exemplarul de contract de reparatii inmanat lui Lazarescu nu contine insa clauzele contractuale similare contractului incheiat de fostul proprietar al automobilului. Mai mult, nu a fost intocmita nici o factura pro-forma pentru devizul estimativ prin care sa fie evaluate reparatiile. In urma sesizarilor facute chiar si la Agentia pentru Protectia Consumatorilor din Romania, inspectorii acesteia au trimis Porsche Bucuresti Nord adresa cu nr. 187/11.05.2004, prin care se cereau rezilierea contractului de reparatii si plata unor despagubiri care sa acopere prejudiciul provocat nefericitului proprietar“, scrie „Buna ziua, Ardeal“.

 

APC Romania trage semnalul de alarma

 

Ca raspuns la aceasta reclamatie, firma Porsche Romania a trimis autoritatii in domeniul protectiei consumatorului adresa cu nr. 600/3.06.2004. In acest document, oficialii dealerului german sustin, intre altele, ca exemplarul de contract aflat in posesia lui George Lazarescu a fost sustras de catre acesta de pe bordul autoturismului aflat in service! Prin acest raspuns hilar, firma Porsche Romania a incercat in fata APC sa se disculpe de faptul ca nu a inmanat proprietarului un contract care sa contina conditiile generale. In ceea ce priveste avariile sesizate de Lazarescu la APC, Porsche a facut precizarea ca acestea erau acolo de la producerea accidentului, lucru infirmat de constatarile expertilor politiei si chiar ale mecanicilor de la service. O culme a raspunsului Porsche il reprezinta condensatorul de freon. Cu toate ca reprezentantii Porsche sustin ca a fost integral avariat in accident, acest lucru nu este posibil pentru simplu fapt ca piesa este asezata in spatele elementelor de protectie, aproape lipita de radiatorul care nu a suferit vreo avarie in accident. Nici urechea de prindere a tabloului ceasurilor de bord nu s-ar fi putut rupe, intrucat bordul masinii nu a fost avariat in nici un fel. La fel si tapiteria usii stanga spate, aflata in aceeasi situatie. „Consideram ca avariile aparute cu ocazia reparatiilor, precum si calitatea indoielnica a acestora pot pune in real pericol viata si integritatea fizica a conducatorului acestui automobil, precum si a celorlalti participanti la trafic“, a declarat conducerea APC Romania, referitor la acest caz, deloc singular la societatea Porsche Romania.

 

copy : ziarul "atac"

Share this post


Link to post

ce misto... sa te sinucizi, ca proprietar al masinii avariate...

Share this post


Link to post

Problemele grave de la Porsche Romania sunt cunoscute ...sunt foarte prost pregatiti ...dar si prost platiti asa ca asta este pina cind un mecanic nu va primi un salariu decent ...prefera sa faca spagi furind din masinile clientilor.

Share this post


Link to post

Probleme de genul sunt peste tot in Romania la reprezentante... devize umflate, mecanici spagari si dezinteresati. Spre marea mea surprindere am gasit mecanici mult mai buni, mai profesionisti si mai bine pregatiti in service-uri mici, unde lantul ierarhic este mai scurt. Exemple ar mai putea fi, la reprezentanta Fiat Iasi m-a costat o verificare de compresie 3 (trei) milioane, acum 2 ani iar mecanicul imbecil s-a foit vreo ora in jurul masinii ca o curca si in plus nici macar nu stia ce compresie trebuie sa aiba masina (ceea ce credea el era departe de realitate, se insela numai cu 10 bari :-W ). Aceeasi operatiune a fost facuta la un service mic, f bine echipat si profesionist, cu un sef tanar si interesat, la un pret de 40 RON, astazi.

 

PS: Platim acum costul extinderii pietei auto, s-au facut show-room-uri mari si frumoase dar serviceurile si mecanicii au ramas aceeasi.

Share this post


Link to post

Pe hirtie la biroul de la Viena toate se vad foarte bine ...se vind VAGuri la greu in RO dar problemele clientilor nemultumiti nu ajung pina la Viena se iar cind vin austrieci in control numai miere si lapte ...asta e tara nu avem ce face ...cind vom fi seriosi poate vom discuta cu nemti nu cu "jidani europei"

Share this post


Link to post

Si sunt foarte putine inca, si foarte prost aprovizionate.

Chiar si la eurial care au un depozit enorm, astepti cateodata 6 saptamani.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Apropo de chestia asta. Am un prieten cu un Leon care se tot duce la Porsche Bucuresti Nord sa-i gaseasca locul prin care ii intra apa in masina de jumatate de an. Nu au gasit pana acum. Si mai mult i-au desfacut toata partea inferioara a bordului si saptamana trecuta cand cautam centrala alarmei, am desfacut partea din stanga. Si surpriza aproape toate suruburile nestranse.

Share this post


Link to post

Service-urile au mecanici foarte tineri, slab pregatiti, prost platiti, iar cei care au norocul sau sunt mai rasariti si sunt trimisi sa faca o specializare pe la firmele mama din strainatate pleaca cu prima ocazie de la cei care i-au trimis la pregatire.

Asta e loialitatea romanului. Desigur service-urile au partea lor de vina!

Share this post


Link to post

:o fftopic: problema este ca nu numai la service-uri este problema asta ci peste tot, sa va duceti intr-un magazin de calculatoare oricare ar fi el, flamingo, best, ultrapro in special flamingo :D si sa vedeti nivelul de pregatire al angajatilor. Problema nu este cu angajatii, marii vinovati sunt to sefii, de exemplu:

 

Vine volskwagen (sper ca asa se scrie) in Romania is deschide showroom si service cu specialisti de la ei. Toate bune dar ei nu pot sta in Romania si atunci ce fac? Angajeaza un "om de incredere" sef de trib si ii da toata puterea in mana, numai ca acesta e roman si stie el cum se face treaba, angajeaza niste asa zisi mecanici, le face un training de nimic, daca le face, le da un salariu derizoriu si gata, afacerea merge, el castiga gramada de bani, mai sus nu se stie sau nu intereseza pe nimeni, si pacalitii tot noi suntem. Credeti-ma ca nici un mecanic bun nu ar sta pe banii acestia si daca sta ca n-are incotro, face treaba superficiala si cu "siktir". Problema este cum am spus mai sus ca peste tot e la fel, toti "directorii executivi" romani sunt la fel, patronul nu afla nimic sau nu-l intereseaza, si ...la asta se ajunge, de multe ori observi cu stupoare ca tu stii mai multe decat respectivul, singurul lui avantaj sunt sculele din dotare pe care tu nu le ai.

 

Vorba celebra deja "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Topicul asta suna a zeroTV, parca le-am fi cerut reclama si ei nu ne-au dat-o. Vad ca ati uitat pe forumul carui Club s-a deschis topicul acesta, nu de altceva, dar e ca nuca in perete. Zau, nu avem noi problemele noastre, trebuie sa purtam grija altora ?

Share this post


Link to post
Vine volskwagen (sper ca asa se scrie)

...

 

Did you mean: volkswagen

Share this post


Link to post

Ceva de genu'. Thanks!

 

@tolin

Era doar un exemplu si am zis sa fie o firma mare cat de cat :) nici o intentie de reclama dar mi-a ramas gandul la bora din articol. My bad.

 

Stiu ca se refera la topic observatia dar nici in ograda noastra treburile nu stau chiar roz...

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Offtopic ca oricum este pe langa forum:

 

Despre ce reclama era vorba ? Iar postul meu se referea clar la topicul deschis si nu la postarile anterioare.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

M-am prins. Credeam ca te iei de mine ca fac reclama la volkswagen (iete ca l-am scris corect de data asta) se pare ca am inteles gresit. My bad again si scuzele de rigoare!

 

Si gata cu offtopicul, oricum este bine de stiut, mai sunt si altii in aceeasi situatie, nu mai dau exemple.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
... wolkswagen (iete ca l-am scris corect de data asta) ...

volksvagin se scrie corect romaneste, ca de aia isi baga piciorul BogdanG in el.

 

Si daca suntem cu toti offtopic, nu mai conteaza, atata timp cat topicul este off-forum, postarile noastre o sa ajunga la gunoi sau la caterinca la trecerea moderatorului pe aici.

Share this post


Link to post
Si daca suntem cu toti offtopic, nu mai conteaza, atata timp cat topicul este off-forum, postarile noastre o sa ajunga la gunoi sau la caterinca la trecerea moderatorului pe aici.

 

 

Pai atunci hai sa vorbim numai de daewoo daca suntem total off-forum.moderatorii sa stearga toate posturile care au legatura cu alte marci de masini si cu asta basta.Sau o sa le trecem pe toate la caterinca.

Share this post


Link to post

Atata timp cat topicul se refera la dealerul nu stiu carei masini si nu la o masina sau la o problema tehnica anume, eu percep debutul acestui topic ca pe o continuare a anti-reclamei facuta de un disperat fara audienta pe un post de televiziune de garsoniera. Sa ma scuze nefericitii implicati in ele, dar cazurile acestea sunt de OPC si de tribunal, iar daca sunt mediatizate si in presa, e bine sa le lasam acolo. Prezentarea lor in jurnale dubioase si la o fento-televiziune (pico este prea mult spus) nu le-a facut decat rau, a introdus banuiala unui santaj de media. In rest, n-am si eu dreptul la o opinie la alte discutii utile ?

 

PS uite ca am reusit performanta sa nu fiu nici macar offtopic.

Share this post


Link to post

Atata timp cat "Atac" se incadreaza la categoria tabloide, si nu sunt aduse dovezi, ramane o acuzatie nefondata, in stilul reportajelor lui Lazarus de pe OTV. Nu se poate sti ce-a fost acolo cu adevarat, doar din datul cu parerea. Asadar, se inchide; daca apar noi elemente, PM si se redeschide.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...