Jump to content

plosnita1

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About plosnita1

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/09/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    plosnita1@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Saint Etienne / Franta
  • Din
    Saint Etienne / Franta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  1. CRIS06 - piesele au fost cumparate din Romania(Galati) direct de la service-ul Daewoo si pe toate scria made in Korea(mai putin cureaua de distributie care din cate imi amintesc era Valeo sau ceva de gen). Nu am de unde sa stiu daca e intinsa bine cureaua. Exista simptome, nush, se aude ceva daca nu e intinsa bine cureaua? Motorul suna bine si merge la fel. ZDN - ideea e ca la drum lung am observat ca urca apa iar afara era destul de frig pe aproape toata durata drumului, mai mult decat atat ploua torential, nu mergeam nici foarte tare ca nu imi permitea vremea(o medie de 110km/h) deci toate conditiile din pct. meu de vedere de a nu se ridica apa...si totusi... Am sa trec pe la service sa le explic, nu de alta dar am garantie 1 an si la piese(?nu stiu de ce, ca nu le-am cumparat de la ei) si la manopera.
  2. Salutare! Daewoo Espero 1.5 DOHC (160.000km). Acum 2 saptamani am schimbat kit-ul de distributie, pompa de apa, termostatul si lichidul de racire.(e drept nu intr-un service Daewoo, pt. ca nu exista in zona asta). Intre timp am facut cca. 4000 km (un drum Franta-Romania dus-intors, unde de altfel am si observat problema). Problema mea e ca dupa ce le-am schimbat am observat ca se cam ridica apa, pana la 3/4. (cam la fel ca si in cazul lui ALGYS, poate chiar un pic mai sus - poza facura de ALGYS este pe pagina anterioara). Este normal? Pana acum nu se ridica niciodata mai mult de jumatate (si am facut drumuri lungi). In oras nu prea am observat ca nici nu e prea cald aici(maxim 30 grade afara), si nici un drum mai lung nu am apucat sa fac in oras dupa ce am schimbat piesele. Multumesc.
  3. 1) am inteles 2) distributia, daca imi aduc bine aminte e facuta acum 2 ani jumatate si am vreo 30.000 km(poate 1-2mii mai mult) -PS- M-am mai linistit putin Edit moderator: Te rog sa ai in vedere observatiile facute la editarea postarilor anterioare. Foloseste butonul AddReply sau Fast Reply
  4. Ok, am sa caut sa vad daca gasesc, daca nu tot din Romania sa vad daca pot sa le aduc. Daca e arsa garnitura de chiulasa care sunt simptomele? Trebuie neaparat sa scoata fum? Dupa inlocuirea termostatului, trebuie facuta aerisire ceva?
  5. Scuze, am zis si eu ca e ulei pentru ca era unsuros si avea culoarea uleiului. In alta ordine de idei, Bosh eu le-am pus(am zis mai sus ca nu prea aveam alternative), celelalte pe care le-am schimbat erau Champion puse la service Daewoo in Galati(cumparate tot de la ei de la magazie)
  6. Cu bujiile am sa vad ce pot sa fac, e destul de greu pt ca nu prea gasesc multe modele in general gasesti produsele lor frantuzesti, (aici nu exista fise de bujii, daca ai nevoie iti cumperi 5 m de cablu, mufele separate si le asamblezi tu asta numai ca sa te faca sa te duci la serivce - eu a trebuit sa le cumpar din Romania ) Am sa vad ce e la termostat (daca gasesc un loc unde sa pot face asta) Uleiul de la bujii de la ce este? Multumesc
  7. Salut! Am si eu probleme cu masinuta mea si as dori daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi. Espero, 1.5 dohc, an 1996, 150mii km. 1. Acum cateva zile am facut schimbul de ulei, filtre iar ieri am zis sa schimb fisele si bujiile(aveau ceva km de cand nu au mai fost schimbate - vreo 15.000km). Cand am desfacut bujiile, toate erau afumate si ude(bujiile 2 si 3 chiar balteau sa zic asa). Masina merge, porneste rapid, nu da reteuri, nu scoate fum deloc, cu uleiul nu prea pot sa zic daca este in regula avand in vedere ca nu are mai mult de o saptamana de cand a fost schimbat iar deocamdata nivelul la joja este ok. 2. De mai multa vreme pierd antigel. Face o mica balta sub masina cam in dreptul pompei de apa sa zic asa(il verific tot timpul, completez si nu il las fara), iar la motor se vede apa in zona termostatului. Asa cum am zis mai sus ulei nu stiu daca pierd, e ok, curat, nu are apa. In vasul de expansiune nu am ulei. Cat de grava e situatia? - uleiul de la bujii , pierderea lichidului. La ce sa ma astept? Problema cea mai grava la mine vine din faptul ca nu locuiesc in Romania, service-urile aici sunt exagerat de scumpe(ca idee numai pt schimbul de bujii manopera este de 30 euro in conditiile in care bujiile nu au costat decat 19 euro-Bosh cu 4 electrozi, de asta am ales sa le schimb eu personal, iar ca sa imi schimbe sabotii pe spate mi-au luat 200 euro), in parcare nu pot desface masina ca ma rup astia cu amenzile. Cu respect, Iulian
  8. Salut! Am si eu o problema cu masinuta mea. Am citit toate cele 24 de pagini din topicul asta, am gasit ca mai au si altii problema asta, dar nimeni nu a dat vreun sfat sau cum s-a rezolvat. Cand apas pedala de ambreaj(si cand iau piciorul) face un clic si parca are un prag. Dimineata cand pornesc masina se aude si un zgomot(cel mai probabil de la rulmentul de presiune, sau cel putin asta am inteles eu din tot ce am citit) iar daca apas ambreajul dispare. Ulei in cutie este, ulei in borcanul ambreajului este(am schimbat anul trecut cilindrul), cursa moarta la pedala am, nu mi se pare ca patineaza, intra destul de usor in viteze(din cand in cand parca da sa agate la a-2-a, dar daca nu o bruschez intra usor). Sa imi fac probleme pentru ambreaj? Mai duce? Mentionez ca eu nu sunt in tara, sunt in Franta iar astia de aici te rup la banuti(numai ca idee pentru schimbat setul de cauciucuri mi-au luat aproape 70 euro) plus ca nu prea au piese pentru astfel de limuzine . Poate la vara apar si eu prin Romania si o sa ii schimb tot ambreajul. Masina are 149.000Km, nu fac curse cu ea, chiar putand spune ca is calm la volan.
  9. Am si eu o problema. Am un espero din '97. Acum 2 zile am fost cu ea la service pt. o mica revizie(sa imi zica si mie ca em de schimbat la ea, sa stiu la cat ma ajunge). Mi-au spus baietii de acolo ca am de schimbat capete de bara, bielete antiruliu, flansa la directie, si o bucsa de la volan(din interiorul masini de sub volan). Dupa calcule (bani) a doua zi am zis sa ma duc sa le schimb ca ma cam stresa zgomotul din interior. Problema care este. Dupa ce au schimbat toate astea directia mea merge ca dracu, adica foarte greu de parca nu as fi avut servodirectie. Mentiionez ca in prima zi cand am fost sa imi zica ce trebuie sa schimb, mecanicul de acolo mi-a umblat la bucsa aia de la volan(nu stiu ce i-a facut, ca mi-a zis ca cica din fabrica masina nu este prevazuta cu un colier la acea bucsa si cica ea sare imediat de acolo si de aceea merge usor volanul dar ca normal asa tre sa mearga, adica mai greu). Va rog sa ma ajutati si pe mine...ce trebuie sa fac
  10. Nu cred ca are o asa de mare importanta.(e vreo 2 milioane) Ideea sa ai unul si bineinteles vezi sa nu uiti si de kit-ul de instalare care mai costa si ala 1 mil. Is cabluri mai speciale cum zic astia care le vand. E bine sa iti iei asa ceva si sa nu te calicesti si sa pui cabluri normale. Exista o diferenta destul de mare pentru aia care mai cunosc cate ceva. Si in ceea ce priveste HDD-ul incearca si o varianta de HDD extern pentru Laptop (e ceva slim) si din cate am vazut eu rezista. Cu prima ocazie cand fac rost de o poza sau ceva date despre el il plesnesc aici. ceva de genul asta
  11. Si nu uita sa plesnesti si un condensator de 1F la alimentarea statiei daca nu vrei sa arzi puntea de diode de la alternator si sa ramai ca mine la 2 noaptea cu doi copii mici in masina undeva pe la 100 Km de casa. Bft. si sper sa iti reuseasca jucaria.
  12. Am si eu o intrebare. Cat ma costa o reumplere cu freon?....Ma intereseaza preturi mai recente si daca se poate din galati. Multumesc.
  13. Salut! E prima oara cand scriu. Am nevoie de ajutor ca nu mai suport (prostia). Am un Espero '96 1.5DOHC. Acum 1 luna sa zic am dat la cheie si...nimik. Nu schita nimic. Am fost la service cu ea (ENA - Galati). S-au uitat meseriasii de acolo si au tras concluzia ca este bobina de la electromotor. In rest au zis ca toate sunt bune. Asta este...a cazut am schimbat-o. A mers 2 zile, dupa care aceeasi problema, doar ca acum face "clanc" cand dau la cheie. Daca o chinui porneste pana la urma. Am fost din nou la service (acelasi ca e singurul specializat Daewoo) s-au uitat meseriasii si au zic ca e aceeasi bobina. Iar am schimbat-o. A mers 1 zi jumate. Am dat la cheie si mi-a iesit fum din contact. Am fost iar la service si mi-a schimbat ceva la contact dupa care a mai mers 2-3 zile. Acum face la fel. Dau la cheie de inebunesc. Vreau sa zic ca mi-a cazut si puntea de diode de la alternator acum o saptamana (nush daca are vreo legatura cu problema mea). Nici nu mai vreau sa ii vad pe aia de acolo. Vreau sa ma duc in alta parte, dar vreau macar unele pareri ca sa nu ma duc ca boul, ca imi ajunge, am dat pana acum cu tot cu puntea de diode peste 5 milioane (asta fara ciubucuri). Multumesc mult si sper sa ma puteti ajuta. (vreau sa zic ca pana acum nu am avut niciodata nici o problema cu ea, are 113000Km)
 

×
×
  • Create New...