Jump to content

pacuraru daniel-florin

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About pacuraru daniel-florin

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/19/1971

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    pacuraru.daniel

Profile Information

  • Location
    TULCEA
  • Din
    Tulcea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    TL 10 RAM
  1. Stimati prieteni , Daca in randurile de mai sus, sustineti ca respectivele conditii de detentie , cu tv., sala de forta , sauna si mama dracu stiu eu ce-o mai fi pe acolo , sunt conditii de puscarie , atunci vreau si eu acolo. ( Bine inteles ca e o gluma ceea ce spun , insa ... ) .Haideti sa ma laud si eu cu viata mea de militar si sa vedem printr-un sondaj de opinie , unde ati vrea sa petreceti un week-end , la mine la munca sau la " parnaie" ? Eu lucrez la marina : la noi viata e frumoasa , in ziua cand lucrez mananc la serviciu , cand sunt liber primesc bani ( pe respectiva mancare ) .Acum sa va spun in ce consta masa in principiu : dimineata ( luni ) salam expirat cam de 1-2 luni , branza expirata de 2-3 saptamani , cascaval de o calitate " deosebita" . Painea , este de vineri , deci poti lovi un coleg cu ea in cap si ajungi la " mititica" fara a depune un efort prea mare . Trecand peste faptul ca painea mancata lunea este dupa cum am spus de vineri ( intotdeauna ) , mai este si gaurita de milioanele de carcalaci care se plimba pe unde vrea muschiul lor . Alte " meniuri " sau secrete nu mai divulg decat amatorilor de sporturi extreme . Deci unde a-ti vrea sa petreceti un week-end ? P.S. la capitolul confort, tv. avem , saltelele si paturile au 20 de ani, sunt infecte , uzate si miros a mucegai , sala de forta avem , e complet echipata si goala-goluta ca sa nu ne " accidentam " cumva , in rest e Ko sau Ok , m-ma emotionat , scuze .
  2. Mister dreaq , eu nu am vrut sa fiu lipsit de bun simt sau prost inteles , de aceea daca s-a inteles gresit mesajul meu imi cer scuze , insa am vrut sa spun ca nu trebuie sa deviem de la subiect ci sa incercam chiar sa gasim solutii concrete de stopare a acestor batai de joc, de tot felul de idioti .Nu inseamna ca daca nu suntem parlamentari sau nu lucram in IGSU sau in STS , ori cine stie ce alte servicii speciale , nu putem face si noi ceva , pentru a stopa acest flagel al intregii lumi ,, dezvoltate" . Dimpotriva chiar cred cu tarie ca suntem obligati cu totii sa constientizam faptul ca ,, joaca" de-a arde blocul de desen , sau pipa lui bunicu sau mai stiu eu ce , e foarte grava si foarte periculoasa mai ales daca punem in prim plan faptul ca inca suntem saraci , inca nu avem masini , motorina , echipaje suficiente si alte asemenea pentru jocuri ale unor oameni imaturi si inconstienti .
  3. Stimabililor , chiar daca ,, tema" e si fierbinte si interesanta , se pare ca ati vorbit cam de pomana si nu a-ti ajuns la nici un consens .Problema e insa cel putin grava si asta din mai multe puncte de vedere. Intrucat imi place sa vorbesc in principal despre ceea ce am vazut , permiteti-mi sa va povestesc cateva faze. Tulcea este un oras situat in zona oarecum deluroasa. Unitatea de pompieri , se gaseste pe la mijlocul unuia dintre dealuri . La darea alarmei , pleaca obligatoriu cate doua masini de interventie .De obicei una este Roman cam de varsta mea , iar cealalta e un IVECO MAGIRUS 2006.Plecarea din unitate se face la un interval de maxim 1 min .De la jumatatea dealului unde e unitatea si pana la Peco ( in varful dealului ) este o distanta de maxim 8-900 m. Tinanad cont ca masinile pleaca aproape instantaneu , la Peco ajung la 5 minute distanta , una de cealalta. Inchipuiti-va cam la cat timp ajunge ,,Romanul " dupa IVECO , intr-un sat aflat la 40-50 km. distanta de unitate. Mai trebuie luat in considerare si faptul ca la Tulcea avem DOAR o masina pe care se poate baza orasul, restul sunt fosile vii. Permiteti sa ,, raportez" si un caz in care protagonistii au platit o ,, gluma" destul de bine. Morala cred ca trebuie privita ca atare , deci nu chiar toate cazurile sunt cu autori necunoscuti , sau de nerezolvat.Intr-o duminica , doi tipi ( teoretic oameni maturi ) de plictiseala au spus ca ar trebui sa isi descreteasca putin fruntile si au dat telefon la 112. Au anuntat ca le arde casa , iar pompierii au mers cca. 18 km. sa stinga respectivul incendiu . Cand au ajuns la locul cu pricina , cei doi , stateau in poarta si radeau . Fara ca macar sa coboare din autospeciale , pompierii , au anuntat dispeceratul. Imediat a sosit o masina de politie care a legitimat ,, eroii" ia ,, premiat" cu cate 2000 roni si au plecat cu totii. Acum eu sunt un pic in dilema : daca chiar le va arde casa vor avea curaj sa puna mana pe telefon ? Va multumesc si imi cer scuze daca v-am plictisit cu povestile mele REALE.Iar daca cineva gaseste o solutie prin care sa starpim ,, glumele" idioate de acest gen , are tot sprijinul meu de orice fel. Cu respect P.D.F.
  4. Va salut pe toti ( si toate ) Daca tot e calda si la moda inca problema aerului , va rog spuneti-mi si mie concret se monteaza sau nu aer pe Cielo std. si cam la ce pret ca eu am intrebat la CT si parca eram la o licitatie am ajuns de la 1500 E ( suma care mi s-a parut enorma tinanad cont de faptul ca din fabrica m-ar fi costat doar 400 E ) la cca. 3000 E . Si asta la reprezentante . Sexy , nu ? Va multumesc anticipat
  5. P.S. Am uitat sa mentionez niste detalii importante as spune . * timp de 2 ani , consumul a fost foarte mare , mai exact 10,65 l GPL ( consum facut de cca 3ori ) , iar la benzina nu pot sa spun exact , insa cand mergeam pe benzina se ducea acul de la indicator in jos ca turometrul . Acum dupa 2 ani si peste 20.000 KM , am un consum la GPL de 7-8 % iar la benzina ,, turometrul " coboara mai greu . Instalatia de gaz e ,, Lovato" montata in fabrica .
  6. Stimati domni , Am crezut ca acest topic este deja mort , find inceput tocmai prin 2004 , insa spre surprinderea mea am observat ca e de actualitate si inca are priza la public .De aceea , va rog insistent sa ma ajutati si pe mine in rezolvarea unor probleme cu care ma confrunt .In anul 2005 , in aprilie , mi-am cumparat un Cielo nou , std. cu GPL din fabrica . De la bun inceput am avut probleme cu care m-am confruntat si de care nu am scapat nici in ziua de azi . Concret , dupa primii 60-70 KM parcursi , am inceput sa am probleme la relanti , in sensul ca la lasarea motorului pe liber , acesta mi se oprea , indiferent daca era pe gaz sau pe benzina .Dupa ce m-am chiniut asa ceva timp ( cu toate ca am fost si la reprezentanta ,, Daewoo " din Tulcea ) , s-a rezolvat de la sine , insa la scurt timp , a aparut o alta problema si anume aceea ca daca turam motorul ceva mai tare in mers ( 2500-3000 rpm ) , dupa ceva timp, chiar daca reveneam la turatii mai mici , cand scoteam pe liber , ramanea turat in gol la 2500 - 2700 rpm. Cu toate ca acest lucru mi s-a intamplat odata exact cand mergeam la CT si cum am ajuns acolo am intrat in service-ul de pe Aurel Vlaicu , chiar daca am avut ,, norocul " sa imi fie examinata masina de seful de service , nu s-a intamplat nici o minune , ba mai mult , dupa ce am stat cca. 1,5 ore cu computerul acela rosu pe ea si cu unul normal ( PC ) cautand lambda si nu mai stiu ce pe ea , au spus ca e OK , insa la intoarcerea spre TL , dupa un sfert de ora de mers s-a turat din nou la 2500-3000 rpm in gol .Mentionez ca sunt cazuri cand motorul merge normal , insa de cele mai multe ori , se tureaza . Uneori acest lucru se intampla si in oras , chiar daca nu apuc sa demarez prea tare . Imaginati-va ca imi e destul de greu sa ma descurc cu o turatie atat de mare , nu mai am nici frana de motor , nici siguranta in curbe in special iarna , intrucat si la reintroducerea in viteza ramane la turatii mari . O alta problema cu care ma confrunt este aceea ca la cca 5000 KM mi se aprinde ,, martorul" la motor . Acum la 25000 KM , este deja a 5 a oara cand patesc acest lucru . De fiecare data cand am patit-o , am mers la reprezentanta din TL si dl. director Golfita ( probabil singurul care lucreaza cu computerul ) mi-a spus ca nu e nimic grav ci se reseteaza din calculator . Dv. ce spuneti caci acum , dupa un drum la Bucuresti facut acum 2 zile , ma aflu exact in aceasta situatie . In speranta ca m-am facut inteles , va multumesc si astept sfaturile dv . Cu respect P.D.F. TL
  7. Se pare ca v-ati ales cei mai ,, idioti" si impatimiti ,, iuzeri" . Dar a cam ramas in coada de peste ideea domniilor voastre . DECI ... ? Si totusi pe care din semnale l-ati ales ca vreau sa-mi trag o ,, maciuca" . Sau mai bine invat dansuri ? EI ?
  8. Sunt de acord , cu ante ,, scriitorul" meu , cu o mica modificare : cred ca solutia cea mai buna este sa lasi masina cu motorul oprit si cu farurile aprinse vreo doua zile si ai scapat . Nu cred sa te mai corenteze ( poate doar la buzunar pentru o baterie noua) .
  9. Fratilor , lasati-o dracu de sarma , coada , impamantare sau cum vreti sa-i mai spuneti . Si pe mine ma cam ia ,,aghiuta" uneori cand ies din Cielo si-nc-o dubla cand pun mana pe usa de la garaj insa , va dau o tema de lucru . La o foarte recenta emisiune ,, TOP GEAR" , l-am vazut pe un tip cum statea bine mersi intr-un laborator si il ,, fulgera" de-i mergeau fulgii. Am uitat sa specific faptul ca tipul era intr-o masina , si dupa cum stim cu totii , cauciucurile ne izoleaza complet in cazul unor ploi torentiale cu tunete si fulgere . Asa ca aveti doua variante si anume : ori lasati masina sa va ,, muste" cand si cand si o sa traiti linistiti pana la adanci batranete , ori legati sarme de masini si le lasati sa atarne pe jos , facand ,, impamantare" , apoi la un fulger mai simpatic , ajungeti la stirile ,, horor" de la PRO TV . Daca va indoiti de spusele mele , mai intrebati si copacii singuratici mutilati de fulgere . Cu respect P D F
  10. Ii multumesc lui MR. GURU ca m-a ridicat in slavi . Sper insa , sa nu ma si tranteasca .
  11. profesia = electromecanic-mina ocupatia = ,, mariner" ca dl. Goe din ,, povestea " aia In timpul liber , pasionat de masini
 

×
×
  • Create New...