Jump to content

vally

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About vally

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    buftea
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B-33-HYF
  1. Am avut si eu niste probleme asemanatoare, m-am dat cu capul de toti peretii, pana am descoperit ca burduful de la pivotul de la bratul inferior era fisurata si pe acolo, se stie, intra praf sau apa cu praf, etc., si face ca praful in frecarea dintre componente sa scoata scartaitul enervant. La ridicarea pe rampa se slabeste intr-un fel presiunea dintre elemente si s-ar putea ca scartaitul sa dispara. Acelasi scartait se poate sa apara in orice are un burduf si care poate fi fisurat sau cine a mai umblat la el, se poate sa fi uitat sa puna vaselina. Te rog sa verifici pivotul de care ti-am spus, pentru ca banuiala mea se indreapta catre el...
  2. Scuze de intarziere... Nu am verificat mailul... ma pregatesc pentru concediu... si da merg la mare... adica trec prin Constanta sa ajung in Neptun Daca ma intalnesc cu Mircea si rezolva cu amortizoarele, pot sa ti le aduc chiar eu la Constanta.. Tel. 0722.263.348 ( am voie?)
  3. Vine concediul si cum ma consider putin perfectionist, am schimbat cateva piese de pe Tico-ul meu din '96, pe cele care mi-au ramas as vrea sa le ofer pe sume modice celor care au mai mult timp si care prin reconditionarea lor le pot fi de folos pentru un timp mai indelungat. Aceste piese sunt: - amortizor fata - 2 buc. ( dif. fata de cele noi nu o simt) 20 ron\buc. - disc frana - 2 buc. ( trebuiesc rectificate) 10 ron\buc. - tambur frana - 2 buc. ( i-am rectificat anul trecut) 10 ron\buc. - caseta directie - 1 buc. ( o ofer cu bucsele de schimb, un pivot si o articulatie mai slaba) 80 ron\buc. - ansamblu stop ( paremi-se de dreapta- am schimbat mai demult din cauza unei fisuri de aprox. 10 cm) 15 ron\buc. Problema cu care ma confrunt e ca daca aveti nevoie de aceste piese si cadem de acord, trebuie sa veniti sa le luati din oraselul de frontiera a Bucurestiului, adica din Buftea, pentru ca eu nu vreau sa intru in jungla din capitala. Va multumesc si o zi buna.
  4. Multumesc foarte mult pentru promptitudinea raspunsului. Am trimis mail la ambele firme, cu rugamintea sa-mi spuna cateva informatii despre program, produse, etc. Gimarom nici nu s-a catadicsit sa-mi dea un raspuns. Unilot mi-a raspuns in 1 ora. I-mi pare rau ca nu au program si sambata, poate am sa merg intr-una din zilele saptamanii. Daca ajuta pe cineva raspunsul primit, am sa-l afisez aici. Inca o data, multumiri pentru raspuns. Buna ziua, Ne pare rau, dar sambata nu se lucreaza. Programul nostru este de luni pana vineri intre orele 8.30 - 17.30. In acest moment avem la promotie parbrizul de Tico (tenta verde si parasolar albastru)la pretul de 200 lei inclusiv montajul. Insa, in acest pret nu sunt incluse si cele 4 ornamente. In caz ca nu se recupereaza, toate acestea pot ajunge la 50 lei. Ambele preturi includ TVA. Montajul dureaza o ora (demontarea parbrizului, curatatul caroseriei si remontarea) dar masina trebuie sa stea nemiscata cel putin doua ore pentru a se usca adezivul. Cu stima, Moise Radian _ UNILOT SRL
  5. Va salut oameni buni! Am probleme cu parbrizul si trebuie sa-l schimb. Am citit tot ce s-a scris aici si intrebarea mea este daca in perioada din ianuarie si pana acum (iulie), a mai schimbat cineva parbrizul la Tico, daca s-au pastrat preturile si recomandari de montaj ( firma). Conteaza calitatea parbrizului cat si a lucrarii in sensul ca prefer lucru de calitate. Nu sunt din Bucuresti ( Buftea), si as prefera firme care lucreaza si sambata, neavand timp in cursul saptamanii. Va multumesc anticipat pentru orice informatie.
  6. Multumesc pentru informatie, Mircea, am trimis un mesaj lui Nipiro ... Daca nu raspunde, am sa indraznesc sa apelez la ajutorul tau... In cursul saptamanii, numai dupa-masa as putea sau in weekenduri, dar putem stabilii... Multumesc inca o data...
  7. Buna ziua, dragi colegi... Am o problema de compatibilittate intre o alarma SUN 1 ( M 10 ), si o inchidere centralizata TYPE R... in sensul ca am probleme cu alarma. Nu alarma in sine, ci cu schema electrica a ei. Nu am gasit-o pe nicaieri.Am cumparat masina cu alarma montata pe ea si fostul propietar nu stie unde a montat-o, ce a facut cu actele,.... Am facut cateva fotografii si cu alarma si cu inchiderea in speranta ca cineva dintre voi are o alarma la fel si ma poate ajuta cu o schema electrica, sa-mi dau seama cum as putea sa fac legatura intre ele, binenteles daca sunt compatibile. Am observat ca mufa de la inchiderea centralizata se potriveste la una din mufele alarmei, care nu este folosita. Am incercat sa fac legatura la ea, dar nu se intimpla nimic.Probabil nu este respectat codul culorilor.Mai multe nu stiu ce sa mai fac, si de aceea apelez la ajutorul vostru.Va multumesc pentru intelegere.
  8. Pentru cei care inca nu si-au luat trusa completa sau nu, si au drum prin zona Laromet, i-si pot procura tot ce la trebuie de la un service vis-a-vis de BCR ( cladire mare albastra - cu magazin la sosea ) -triunghi reflectorizant - 29.5 ron -trusa medicala VESTA- 55 ron -stingator -vesta reflectorizanta - 15 ron La stingator nu stiau pretul, pentru ca urma sa le vina in cursul zilei de luni. Daca va este de folos aceasta informatie, ma voi bucura sa ajut in continuare.
  9. vally

    My Tico-los

    Am reusit sa ma mai ocup putin de micuta mea limuzina, in sensul ca am reusit sa mai schimb ceva pe ici pe colo, in principal pe la mecanica... pe viitor o sa ma ocup putin si de estetica... Am fost in service si am schimbat capete de planetara, toata distributia ( curea, rola intinzatoare, semeringurile de distributie - 2 buc. ), rulmenti amortizoare, ulei motor, filtru ulei... Piesele le-am cumparat din alt magazin, pt. ca la service-ul in cauza erau ceva mai scumpe si nici nu le aveau pe toate... Oricum am fost partial multumit de service, in sensul ca a trebuit sa o intorc pe rampa si sa i-mi monteze corect unul dintre rulmenti - era o bucsa de cauciuc montata invers... Totusi am fost foarte multumit de rezultat, este mult mai silentioasa ( pe cat se poate la un tico ) si mai sigura din punct de vedere al sigurantei mele... Sa va mai spun si despre costuri - piesele m-au dus undeva in jur de 7 mil. iar manopera ( cu o mica sp..a ) 2,2 mil. , e mult , e putin nu stiu pt. ca virgula consider ca pe primul loc tot siguranta mea si familiei mele o pun... As fi vrut sa pun si niste poze din procesul de mecanica , dar n-am fost inspirat sa iau camera, v-as fi aratat cum se sparg niste capete de planetara incapatanate, care nu vroiau sa iasa, fiind cele originale... Pe curand si concedii placute, pt. cei care nu le-au facut...
  10. Am avut si eu problema asta, gaura in corpul admisiei, mai precis o bucata sparta in partea din spate a galeriei de admisie acolo unde ochiul nu-mi ajungea, am schimbat garnituri multe la evacuare pana sa-mi dau seama de unde era buba, si am rezolvat-o cu un chit care se intareste ca betonul, ca cel care se foloseste la etansat evacuarile ( de la 2+2 )... si nu am avut decat o gaura de 1 pe 1 cm... si inziua de azi tot asa merg si nu am mai avut nici o problema... si da - pe acolo sufla!!!!!!!....
  11. vally

    My Tico-los

    M-am gandit sa mai postez cateva fotografii ... sunt facute la o rezolutie ceva mai mica... nu arata prea bine compartimentul motor...ceva rugina, dar o sa rezolv si problema asta .. dupa concediu... am de gand sa-i aduc multe imbunatatiri.. deocamdata sunt pe hartie...
  12. vally

    My Tico-los

    Urmeaza sa o fac...
  13. vally

    My Tico-los

    Multumesc... asemenea...
  14. vally

    My Tico-los

    Multumesc pt. urare... Multumesc si pt. autocolant daca i-mi dai cateva detalii de locatie... Si am sa incerc sa urmez sfatul... ed. Multumesc, te caut...
  15. vally

    My Tico-los

    Salutare, dragi TICO-losi...sunt un nou membru al daewooclub, posesor al unui tico, din 1996, model SL, fara nici un tuning, fara nici o modificare, in afara faptului ca nu mai am radioul original, pe care l-am inlocuit cu radio-cd ( nu dau nume). De 3 ani de cind sunt posesorul lui am schimbat: - rulmenti fata - spate - filtru aer - filtru benzina - pneuri (155/70/12) - genti noi de tabla - saboti de frana - in urma unui mic accident, pe care nu l-am facut eu, in partea frontala, am mai schimbat faruri, bara si grila . - tobele de esapament ( moft) Mai am de verificat: - planetarele - amortizoarele - bucsele pe spate Consumul - in parametri - 3,8/4,3 l/100km - afara - 4,5/5,5 l/100km - in bucuresti ( mai rar) Km la bord ( reali) 124.000 ( am luat-o la 81.000-sunt al 2-lea proprietar ) As vrea sa schimb impresii pe viu, la intilnirea de joi ( 06.0702006)....pe curind si multa sanatate ( km ) la toti.
 

×
×
  • Create New...