Jump to content

dvasy

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About dvasy

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  1. Fara rezonator scos , doar restrictoru , si revizia la zii , cu masina full ochi (dar ochi nu gluma) pe autostrada soarelui 145 km/h . Nu stiu despre voi dar mie unul imi ajunge
  2. Pai sa le luam cu inceputu. L-am luat pe maty pe la vreo 7000km si culmea din 2002, condus de o gagica, mai exact nu prea condus; numa carrefour, duminica, ceva in genul. In prima instanta, franele - mi se parea ca prea se duce talpa la fund. Mers mecanic, sprayat, minuni, desfacut, uitat, vazut ca placutele si sabotii n-au nici pe naiba. Doar 7000km; facut aerisire, alta viata (desi ciudat pe unde sa fi pierdut nu stiu). Next, cauciucuri schimbate. Asta nu prea ar fi o problema, dar zic eu e de luat in considerare ca e totusi cheltuiala. Revizie 10.000, ca imi consuma in draci in orash; dupa filtru aer, filtru ulei, (in speta si ulei, 5w40 aral high tronic) si mai ales, a se sublinia filtru benzina, imbacsit la greu, si-a mai dat drumul. Vesnicele probleme, care mie mi-au aparut pe la 8000; troncaneli de tot soiul, zumzait in bord, care ma innebuneste; problema mentionata si de colegi pe forum cu furtunelu de la A/C: o luase aiurea prin tramvai; amortizoarele spate sunt de-a dreptul barca, deci imping masina din portbagaj in jos, si se balangane de zici ce-i asta; plus, ma omoara sunetu de gol din ushi - cred ca o antifonare se aude in zare. Asa ca so far, eu zic ca nimic de-a dreptu' grav; sper sa ma tina. Pana cand ? pana o sa o dau, ca mai mult de un an doi nu o tin. Bottom line, model reusit, dar parca prea il tii prin service pentru diverse reglaje si minuni. Mie unul mi-a iesit pe nas. VAXXi edit: mesajul asta ti l-am corectat, urmatorul in acest stil va fi sanctionat.
  3. Nu ar trebui sa ai probleme atata timp cat este si tras din cate stiu firul pentru ceasul respectiv ... oricum un telefon la ei si facut pe nestitiutoru nu strica ...
  4. Multumesc frumos pentru raspuns ...si da...exact asa a fost ...furtunelu amarat era iesit ... exact sub bord ... cam neingineresc plasat daca ma intrebati ...puteau sa il prinda cu ceva ... impins tot timpul de picioare o sa tot iasa...da rezolvam eventual cu o brida ceva ... Oricum ... many thanks
  5. Baieti ... imi cer scuze pentru off topic ... Imi curge lichid de la aerul conditionat pe covorasul de cauciuc din dreapta soferului ... A mai intalnit cineva fenomenu ...e de rau? Va multumesc mult ...si inca o data imi cer scuze
  6. Procedura IDLE LEARN : - cu motorul cald ... sa zicem ca ai venit cu masina de la servici ... (cel putin la mine in conditiile astea mi s-a facut procedura ... eu doar ilustrez furtul de meserie) ; - se opreste motorul ; - se scoate borna rosie de la baterie , desurubati frumusel ... - apoi ...imaginati-va capota motorului sus ... privim motorul din fata ...undeva la mijloc putin inspre dreapta prins de antifonul motorului ...sau cum vreti sa ii ziceti ... e borna de bord ... SE SCOATE - se monteaza la loc doar borna de baterie ...aia de am scos-o mai devreme cu protectie rosie de plastic peste ... - se da o cheie la pozitia III si se tine fortat fara a porni motoru ... ( tttttttttttttt ....) intelegeti ideea ... dar fara sa pornim motoru ... practic o fortare a alternatorului ... (astfel electrovalva aia IAC care este se autoregleaza ... unu mi-a zis ca cica aia e shoku automat ....) - se opreste de tot ; - se reconecteaza borna de bord si se reporneste clasic ... Cam asta e ... nu dureaza mult si se simte ...
  7. Nu mai cita inutil mesajul anterior! Foloseste butonul Raspunde din josul paginii! Detalii si dovezi ? ... Eu zic intr-adevar poate nu sunt o realizare incredibila ...dar pentru un buget restrans ... si pentru cineva care nu isi axeaza intreaga viata numai pe liniute sau stiu eu ce alte racinguri sunt destul de aratoase... Ca intr-adevar cunoscatorii poate cand vad CMS ... si stiu, mama mia turcizme... Nu le iau apararea ... mie eunul chiar imi plac...si recunosc bugetul e auster... baga dovezile alea peste imputit ... (cat despre echipare standard renault...daca au avut astia de la renault incredere ...de ce sa n-avem si noi ...omu de rand) Sanatate si numa bine in rest..
  8. Am executat si eu una bucata curatare I.A.C. ... am folosit in schimb un spray degripant ... ala aveam si imi era lene sa ajung sa cumpar exact genul de spray folosit in exemplu ... oricum pe aceasta cale multumesc tanarului domn pentru indicatii ... realmente pretioase ...avand in vedere ca sunt afon in de-ale mecanicii ... Numa bine tuturor... P.S.: Sa parafrazez un alt coleg de forum ... este intr-adevar mai fashneatza ...
  9. dvasy

    In Caz De Avarie

    Mircea ... rog si eu frumos un mail cu lista completa cu numere si tot ce trebuie pe dvasy@yahoo.com ... Multumesc frumos
  10. Nu stiu daca va foloseste sau daca s-a scris deja ... citeam pe un post mai vechi o doleanta pentru codul valvei PCV ... acesta este : GM:94580183 - 7891H5 ... cam atat scrie pe punguta mea ... azi am luat-o ...si diseara o sa vad daca se simte vreo mare diferenta ... Salutari tuturor
  11. Imi pare rau sa iti zic dar super imens ... eu pe passatu firmei am pus un panasonic de 5 mil ...la niste baieti super de treaba cu o manopera totala de 300.000 mii ... mi-era mie asa si le-am lasat 500 ... oricum erau bani firmei ... cand aflu de la coleg adresa exacta v-o spun ... adevarul ca nu erau service ... doar niste liberi intreprinzatori cu un magazinache la strasse
  12. Salut tuturor ... sunt nou pe forum ... vroiam doar sa va spun ca am facut si eu marea modificare ...de a scoate restrictorul ... si nu ma plang... in pasaj la blana ...cu a 4-a scurt 110 km/h... inainte de-abia imi lua suta...ma refer pe o distanta asa mica ...pasaj victoria... Lucru rau sper sa nu fie...dar sa mai vedem si la consum cum stam... Noroace in continuare )
 

×
×
  • Create New...