Jump to content

WildPuppy

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About WildPuppy

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Centru
  • Auto
    Daewoo / Honda
  • Model
    CieloEx 1.5DOHC / CBR600F3
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    SB00AAA
  1. WildPuppy

    Codul Rutier

    Bai fratilor, eu scriu de mana groaznic de urat, da' ce-o scris nenea gushteru' acolo io nu prea pricep. Treaba cu punctele e destul de simpla: puncte AMENDA cum zicea si @zeneseu mai sus, reprezinta amenda fiscala de platit la ghiseu sau pe loc, si asa stiam si eu ca un punct este 10% din minimul pe economie. puncte PENALIZARE sunt acelea care se aduna pana la maxim 15, moment in care se suspenda dreptul de a conduce pe o perioada de 3 luni (poate nu mai tin eu bine minte perioada). In cazul in care azi, sa zicem ai luat primele tale 6 puncte, peste 6 luni, ele vor disparea si vei avea din nou 0. Daca peste 3 luni mai iei 3 puncte de penalizare, peste 6 luni si o zi vei avea 3 puncte, ele disparand cand au "scadenta". Dar pana la primele 6 luni vei avea 9. Eu asa am primit iesplicatia de la un nene militian la circulatie, amic de altfel. Parerea mea.
  2. Si totusi, din toti vitezomanii de pe forumu' asta nu si-o luat nici unu' ceva mai de soi, un V1 sau macar un Escort bengos? Sa stim si noi daca se merita... (intreb mai mult pentru colegii de forum si din curiozitate, ca eu am de aproape 2 ani statie pe masina si nu ma doare chiar asa de tare, da' tot ma doare subiectu')
  3. Pornirea cu ambreiajul apasat functioneaza foarte bine, mai ales daca uleiul din cutie nu se descurca asa bine ca cel din motor la -20grC. Si eu am fost tentat sa schimb bateria, dar nu avea rost. Cu una noua la fel imi facea, cel mult dadea sa invarta motorul dar nu destul cat sa porneasca. Evident la temperaturi fff scazute. Acum stiu, daca e frig rau (-15..-25) pornesc cu ambreiajul apasat, o tin asa cam 30 de sec si las INCET pedala de ambreiaj, ca sa aiba timp IAC-ul sa compenseze forta suplimentara necesara. Daca il las repede, poate muri motorul, si daca nu moare, mi se pare un soc ne-necesar pentru un motot atat de rece. Parerea MEA.
  4. Si eu am aceeasi problema si cineva care se vrea a fi priceput mi-a zis ca tre' sa dau bordul jos si sa curat toate traseele de aer de la climatizare, ca probabil s-a depus praf. Poate are altcineva vreo alta idee, mai simpla, ca nu ma incanta sa dau jos bordul.
  5. Procedura de initializare IAC ai efectuat-o ? O gasesti pe forum, cu search, ca la mine merge netu' ca porcu si nu am vreme acuma sa-ti dau linkul exact.
  6. Eu as incerca in locul tau sa verific traseul de evacuare, ca e cel mai probabil sa se incinga la turatii mai mari, poate ai agatat de pe undeva ceva de cauciuc pe teava de esapament, sau pe prima toba (daca Matizul are 2, ca nu stiu). Teoretic, curelele fac si zgomot daca patineaza, deci sansele sa fie vre-o curea sunt mai mici. Parerea MEA.
  7. La fel si a mea, fabricata in 2003, prima inmatriculare in 2004, euro 2 sau 3 ca nu mai stiu, 1,5L si 110% DOHC, ca am avut otorul desfacut, si are doua axe cu came la supape (16v). Chiar si cu "soft" de Nubira, oare ce vrea sa fie codul de eroare 36 care-mi tot aprinde martorul motor fara vreo logica sau repetabilitate?
  8. Dupa cele zise de colegul @George2005, am incercat si eu sa "produc" un cod de eroare care ar fi trebuit sa-l gasesc in manual. Pentru asta am scos mufa senzorului MAT vreo juma de minut, sa fiu sigur ca se va inregistra eroarea si am facut diagnosticarea cu agrafa. Rezultatul a fost pe langa deja cunoscutul cod 36, codul de eroare 25 ! Acum, eu stiu ca romanii se pricep la strutzocamile, da' chiar asa? Cielo cu ECM de Nubira ?
  9. In primul rand verifica nivelul lichidului de racire (a nu se citi "APA" ci antigel, ca multi fac greseala asta), ca daca nu ai deloc, la fel face... Daca nivelul e ok si cu motorul pronit vezi "circulatie" in vasul de expansiune cand turezi putin motoru', e foarte posibil sa fie termostatul. Zic eu.
  10. WildPuppy

    Lista Tunarului

    Daaa, multumesc de completare, am vazut un Matiz tunat cu spinnere si e bestial, zici ca i-au iesit rulmentii de la roata si se invart in gol... Ca numa la spinnere de 10-11" nu te duce capu' ca sunt. Si fiind sh, sunt si de plastic si ciobite prin borduri, e unice
  11. WildPuppy

    Lista Tunarului

    A se adauga: - sub masina led-uri d'alea 'eftine (ca deh, neonu' coasta...) ce vin la set de 2x4 prin super/hyper marketuri, chiar daca dupa montarea pe cont propriu merge doar o parte si dupa prima iesire prin balti mai merge un led , da' ie albastru sub masina... - unul sau mai multe CD-uri TRAXDATA sau alte ieftinituri (tot de la hypermarket) la oglinda retrovizoare si parasolare
  12. Desfa motorul suflantei si curata-l, dupa care da-i ceva de uns, de preferinta ceva subtire. O sa reinvie ca a mea...
  13. Din pacate cred ca ei sunt mai in ceata ca mine. De vreo juma de an de cand am problema asta, am schimbat vreo 3 sau 4 senzori, de la ala de viteza, pana la ala de la axul cu came, la indicatia "scannerului", senzori care mergeau f. bine. De fiecare data mi-au zis (ca deja ma cunosc cu ei) ca "GATA, asta este problema ta 110% si dupa ce schimbam senzorul, n-o sa mai apara...", dar de fiecare data problema a aparut din nou. Si capos cum sunt, nu ma mai las pana nu o rezolv.
  14. Deoarece nu mai pot edita postul anterior, am mai facut unul Revin cu completari pentru a va ajuta sa ma ajutati. Nu va ganditi ca am depuneri prin clapeta de aer sau IAC, ca sunt curate. Plus ca nici de subturatie nu poate fi vorba la regimul meu de mers, care dupa ce este incalzit motorul regimul nu include plaja de turatii pana la 2500-3000, dar ajunge lejer la 5500 Cel mai tare ma intriga acel cod 36, despre care nu am gasit absolut nimic si mai mult, repetabilitatea lui.
  15. Ma intereseaza un set/kit de H4 bi-xenon. Care este procedura? Intre 4300K si 6000K nu mai este nimic? Am pe motocicleta un 5000K si comparat cu 6000K face "mai multa lumina" sai ma rog, vizibilitatea este ceva mai mare. Caut 5000 sau 5500K, dar daca nu gasesc o sa ma multumesc si cu 4300 sau 6000.
 

×
×
  • Create New...