Jump to content

snoopydj

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About snoopydj

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/22/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Skype
    snoopydj2005

Profile Information

  • Din
    comanesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    BC95MIV
  1. Ok am inteles ,azi ma duc cu buburuza la service sa vedem daca am noroc.Va tin la curent
  2. Pe mine ma aude cineva ?, nu de alta da stau de ieri cu ochii pe forum cu speranta ca o sa primesc veuun sfat
  3. Dupa ce azi am circulat cu masina si cu testerul cuplat sau schimbat datele problemei, cind merg cu ea in treapta 3 si cu 60km/h imi apara asa:fuel sys 1 CL (CLOSED LOOP ?),FUEL SYS2 CL-FAULT,MAP(inHG) 12.70.Ce am mai observat ca parametrul SYS FUEL 1 STA CU OL atunci cind sunt in stationare si trece pe CL cind incep sa ma deplasez.Acum ma duc sa curat mufele de la ECM si senzori cu WD40 poate o fi eroare de contact.
  4. Salut din nou,de data asta vin cu problema concreta.Am "produs" un tester si acum l-am scos de pe masina ,eroarea este P0300 random misfire detected, mai am si alti parametri poate se pricepe cineva sa ii interpreteze:fuel sys 1 ol-fault,fuel sys2 cl-fault, calc load (%) 23.53, ect(grade F) 177 si stft B1(%) 0.00.Credeti ca pot fi mai concret de atat ??.Buun ,am sters codul de eroare ,sa stins MIL si iam dat talpa ,bineniteles dupa vreo 300 de metri a aparut iar , l-am sters din nou si a facut la fel.Asa ca am renuntat pana miine si astept ceva pareri de la cei mai priceputi
  5. Nu am incercat.Asta o sa fac miine ,curatate toate mufele si contactele si daca nici asa nu vrea la scaner cu maty.
  6. Din pacate face la fel .Cand pornesc motorul clipeste o data scurt ,sta aprins 10 secunde clipeste apoi de 44 de ori si dupa aia ramane aprins,Nu exista o diagnoza si dupa numarul de clipiri pe care le face ? Intreb deoarece in domeniul in care lucrez ,utilaje CNC se poate face diagnoza PLC-urilor si in functie de ledurile de pe panourile de control si exista tabele cu erorile in functie de tipul si intermitenta aprinderii ledurilor.Ori ECM asta e muuult mai complicat si singura solutie e scanerul ?
  7. Multumesc, ma duc acum sa scot siguranta ,o las asa pana dimineata si vad miine daca se rezolva.Revin cu noutati
  8. Salut, se pare ca ati avut dreptate cu becul ars.Am schimbat becul de la CHECK ENGINE cu cel de la centura si surpriza !Cand pun contactul CHECK ENGINE sta aprins,dupa ce pornesc si motorul sta aprins 10 secunde si apoi clipeste cam o data pe secunda.Cred ca asa e de cand am cumparat masina si am facut 10.000+ km cu ea .Simptomele am mai spus sunt pierderea de putere cand motorul ajunge la temperatura normala de lucru.Asi fi recunoscator pt. ceva sfaturi ,poate cineva a mai patit asa ceva
  9. Mersi, se pare ca trebuie sa desfac tot bordul,poate asa o sa imi dau seama daca nu cumva merg de jumatate de an de cind am masina cu el aprins
  10. Salut, am mai intrebat o data in legatura cu becul de CHECK dar nu am primit raspuns:cind se pune contactul pe linga ceilalti martori luminosi trebuie sa se aprinda si CHECK ?, pt ca la mine nu se aprinde niciodata
  11. fum alb nu scoate, apa in ulei nu am si care este cureaua pt accesorii ?? , cea de la AC ?
  12. Salutare , si din nou probleme.Dupa ce spuneam mai devreme simptomele la al meu maty sunt pierdere putere dupa ce motorul ajunge la temp normala de lucru (dupa indicatorul de pe bord). Dupa multe schimbari problema ramiame aceeasi .Mai nou astazi dimineata am observat ceva nou, cand ridic piciorul de pe ambreiaj apare un zgomot ca un fluierat care tine cam 5 secunde indiferent in ce viteza asi fi,dar nu se simte ca un soc in mersul masinii. Culmea e ca pierderea de putere nu apare tot timpul,de exemplu ieri am mers cu maty de iau sarit fulgii,depasiri cu 120 fara probleme, iar astazi ma rugam de el sa mearga cu mai mult de 80 Si ceva care mi se pare anormal,cind desfac capacul de la vasul de expansiune ies aburi si creste nivelul de lichid,motorul mi se pare ff cald,bag cam 500 gr de apa distilata la 3 zile. Si daca cineva are mila trimiteti-mi fratilor prin posta un set de bujii NGK si un set de fise ca aici la 5 magazine de piese primesc acelasi raspuns :nu sunt pe stoc si nici nu aducem la comanda Platesc tot si daca cineva vrea sa ma ajute ii dau datele de contact (moldova lu peste )
  13. Am cautat tot forumul manual de service dar linkurile din pacate nu mai sunt valabile.
  14. Multumesc tolin pt desen,acum nu trebuie sa mai bajbai dupa senzori dar dupa ce am mai citit pe forum incep sa sa suspectez unul dintre injectori. Dupa cum am mai spus am schimbat blocul de bobine de inductie pt ca aveam scinteie ff slaba la pistonul nr 3.Dupa schimbare am scanteie dar totusi este slaba fata de cele de la pistoanele 1 si 2. Ceea ce nu imi place este ca atunci cind plec din rampa(cam 40 de grade) si de pe loc cu viteza 1 acceleraz ff tare si scade mult turatia in sarcina (si fac asta in 2 locuri in fiecare dimineata si e si iesire la drum national unde este trafic asa ca imi iau cam multe injuraturi ca maty al meu intra greu in trafic).In ultima luna am schimbat:bloc bobine inductie,filtru aer, filtru benzina, filtru ulei,bujii champion ,acum bujii bosch,ulei,valva PCV,dat jos restrictor,dat jos rezonator,curatat fff bine clapeta acceleratie care intradevar era murdara.Asa ca am ajuns la injectoare , si e cam greu accesul la injectoare la al meu maty e3. Asa ca ce ma sfatuiti,avind in vedere ca dupa schimbarea blocului de bobine inductie si restul consumabilelor se pastreaza simptomele de mers in 2 pistoane (sau 2,5 ) ar trebui sa desfac injectoarele si sa le curat? Nu fac nimic pana nu primesc un raspuns concret pt. ca am facut prea multe si scumpe si fara rezultat asa ca mai bine astept sfaturi de la cei patiti si priceputi (tolin,taticul lui stefan cel mare & company pls help)
 

×
×
  • Create New...