Jump to content

Ryco0984

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Ryco0984

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/20/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Campulung
  • Din
    Campulung
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos SX
  • An
    2004
  1. Eram curios unde a putu gresi de a scazut presiunea in compresor, pentru ca freon prea mult n-a bagat patronul l-a a doua verificare.
  2. Revin cu informatii. Se pare ca masina merge perfect. A fost vina angajatului. Am folosit A/Cul permanent de atunci, nu a mai scazut presiunea in compresor. Nu inteleg ce a gresit angajatul? Patronul a spus ca 70% e vina angajatului, 30% este un por mic in radiator.
  3. Pai am revenit, iar patronul a reverificat el personal si a spus ca 70% a gresit angajatul, iar 30% este un por mic in radiatorul de A/C. L-am folosit de vineri in continuu si nu au aparut probleme, sa vad ce se intampla peste 5 zile.
  4. Suieratul nu a aparut imediat dupa ce angajatul a incarcat instalatia, ci pe undeva dupa 10 zile.
  5. Pai suieratul a aparut pentru prima data de cand este masina la o saptamana dupa reincarcare. Acum nu mai suiera. De ce a pierdut presiunea? A gresit angajatul asa cum a spus patronul?
  6. Merci de raspuns. Mi-a reverificat pierderile si a completat din nou cu freon (n-a mai durat ca data trecuta), a zis ca nu sunt, a verificat presiunile cu A/Cul pornit/oprit si concluzia lui a fost ca angajut a gresit in proportie de 70%, 30% poate fi un por mic in radiatorul A/C. Acum ramane de vazut. Nu am inteles de ce suiera pe sub bord atunci cand porneam compresorul. P.S. Mi-a pus pompa vid si prima data angajatul.
  7. Salut. Am un Chevrolet Kalos 1.4 16v din anul 2004. Si de cand il am nu am avut probleme cu A/Cul. Anul asta cam acum doua saptamani surpriza n-a mai pornit compresorul. Nu m-am speriat mi-a dat seama ca dupa 11 ani de neumblat la instalatia de A/C nu mai este freon. Am fost acum doua saptamani am curatat instalatia, am verificat pierderile si am bagat din nou freonul si uleiul de compresor. Toate bune si frumoase pana miercuri cand pornesc A/Cul aud un suierat si vine aer rece destul de slab, ma duc la firma care mi-a verificat instalatia, vine patronul imi reverifica instalatia, aer rece nu mai venea de loc, dar compresorul functiona. Reverificarea instalatiei a durat cateva minute si imediat a inceput sa vina aerul rece. Il intreb care a fost problema si imi spune: "ca angajatul lui a gresit ceva, daca se mai repeta problema inseamna ca n-a gresit angajatul lui si am por in radiatorul A/C". Acum ce va intreb pe voi: Ce a gresit angajatul lui, ca el n-a vrut sa-mi spuna?
  8. Da sunt la fel, chiar si la Kalos/Aveo 1.4 16v. Placile de presiune si rulmentii de presiune difera. La Kalos/Aveo 1.4 16v sunt placi de presiunde de Nubira 1 si rulment de presiune de Cielo Executive.
  9. De la marca Daewoo la Chevrolet Kalos/Aveo eu stiu ca merg urmatoarele piese: -bielete antirului Nubira-Kalos/Aveo; -furca ambreiaj Cielo-Kalos/Aveo; -bolt etrier Nubira-Kalos/Aveo; -placa presiune pentru motorul 1.4 16v Nubira 1-Kalos/Aveo; -rulmentul presiune pentru motorul 1.4 16v Cielo Executive-Kalos/Aveo; -piulite prezoane Matiz-Kalos/Aveo; -kit distributie pentru motorul 1.4 16v Cielo Executive-Kalos/Aveo, (Atentie pompa de apa far tablita de protectie); -rulmenti fata Cielo Korean/Opel Astra '90-Kalos/Aveo; -senzori ABS Nubira-Kalos/Aveo; -disc ambreiaj Cielo Executive-Kalos/Aveo; -filtru ulei-Cielo-Kalos/Aveo; -oglinzi exterioare Espero 2-Kalos/Aveo; -cap planetara Nubira-Kalos/Aveo; -termostat Cielo-Kalos/Aveo.
  10. Sa stii ca si in testele americane Aveo nu prea a iesit bine. Aveo 2004(Kalos) in SUA a scos 4 stele, iar UE a scos 3 stele deoarece a fost depunctat pt lipsa senzorului avertizor de centura(lipsa permanentei lui ca el exista), Aveo 2008 in SUA are 2 stele, in UE 1,5 tot pentru lipsa aceluias avertizor sonor de centura, acum in testele UE nu se mai depuncteaza cu 1 stea ci cu jumatate lipsa acelui avertizor.
  11. Fry nu mai fi asa sceptic, uite eu am un Kalos 1.4 16v 94Cp sx 4 airbaguri ac abs full, are 5 ani si nu am avut mari probleme. Mentionez ca fac taxi cu el. Dar am colegi care au Aveo pe taxi si au avut probleme cu ele de la inceput de exemplu: - 12000km discuri frana; - 37000km discuri frana; - 44000km senzor ABS; - trepidatii la rece; - 70000km senzor turatie(ramane motorul turat); - senzorul de airbaguri; - senzorul de usi(vede usa deschisa si porneste alarma); - radiatorul spar aiurea; - sonda mansalier blocata raman becurile aprinse pe mansalier; - 53000km fisele la bujii; - si probleme la supape. Asta spun la sigur ca am vorbit cu, colegii mei si nu sunt de loc multumiti de Aveo mai ales astea care s-au fabricat de la sfarsitul lui 2007 incoace. Eu la kalosul meu in 5 ani am avut probleme cu: - senzor ABS la 110000km; - rola intinzatoare la alternator la 89000km; - senzorul de usi de la o groapa mai serioasa a ramas aprins si numai folosesc alarma ca porneste aiurea; - rulment stanga fata 139000km.
  12. Salutare sunt inregistrat de 1 an si 3 luni pe acest site dar este prima data cand postez si eu pe aici. Am avut multe masini in 7 ani de cand am permisul: cum ar fi: Renault 12 TL, Daewoo Tico 1996 Korea, KIA Picanto 1.1 Ex, alta KIA Picanto 1.1 Ex, Chevrolet Kalos 1.4 16v Sx, acum mai doar Renaultul 12 TL(1972 se intelege), si Kalosul. Aici se discuta de bujii, eu am cu masina asta 140000km, nu i-am schimbat niciodata bujiile si nu am nicio problema cu ea. Benzina ii bag 99+ de la Petrom nu am avut nici un fel de problema. Masina face taxi are 5 ani si in afara de un senzor de ABS nu am avut nicio problema, nici macar cu discurile de frana. Astazi o sa ii schimb si eu bujiile desi nu m-au suparat niciodata, porneste nu trepideaza, se tureaza, de mentionat ca la 90000km am bagat metabond in ulei. Ulei nu folosesc GM ci ARAL 5-40, in carte scrie 5-30, eu sunt inginer in transporturi, si am invatat ca merge si altceva nu numai ce spune constructorul.Distributia la motoarele pe benzina cand sunt noi se schimba la 90000 sau 120000km depinde de kitul pus de constructor.Cand schimbi distributia la benzina se procedeaza astfel, schimbi o data cureaua,(dar daca schimbi doar cureaua nu mergi mai mult de 60000km), iar la urmatorul schimb pui tot kitul cu care mergi 90000km sau 120000km daca te-ai aruncat si la bani. Numai la motoarele diesel se schimba distributia la 60000km adica tot kitul. La benzina e marketing si te santajeaza cu garantia.
 

×
×
  • Create New...