Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/19/24 in Posts

  1. Valeiii, treaba-i groasa. Intr-una din situatii am avut de a face cu virgula cuiul lui pepelea. Situatie ce am mai amintit-o pe-aici. Termostat nou si functionabil insa "cuiul lui pepelea" era responsabil de functionare incorecta al termostatului. Uneori inchidea, alteori ba, dupa cum il filfiia fluxul antigelului. Ce se intimpla defapt : termostatul deschidea iar la revenire "cuiul lu' pepelea" se punea in curmezis intre flansa centrala si suportul acestuia. Mai pe scurt, cuiul era prea lung (defect de fabricatie) si uneori atirna in calea flansei astfel nu putea inchide cum ar trebui astfel termostatul raminind partial deschis. Altfel, nu se prea face teste pe treapta 4 a suflantei in special cind nu ai un motor foarte bine incalzit ce sa poata alimenta din urma o temperatura suficient de ridicata. Ce-am omis a aminti legat de "cuiul lu' pepelea". Doar am pilit cuiul respectiv (dupa verificare si constatare) l-am scurtat asa zis si am montat termostatul la loc iar situatia a revenit la normal.
    1 point
  2. Mai in gluma, mai in serios, eu iti recomand urmatoarea operatiune: pui un filtru (cat mai mare, de apa, de benzina, de ce-o fi) pe returul de la vasul de expansiune si bagi niste km. Cureti/schimbi filtrul pana ramane curat. Si vezi ce se intampla mai departe... zemuri de curatare nu ti-as recomanda, risti sa muti bucati de mizerie in chiulasa si blochezi circuitul de racire, cum am patit eu la Corsa. Asta nu inseamna ca la calorifer nu e nevoie de schimbare/curatare, ala aduna multa mizerie.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...