Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/06/24 in Posts

  1. Vezi tu ce frumoasa-i democratia ? Ne putem contra, argumenta, duela in idei ... N-ar fi pacat a ne pierde aceste drepturi dind vrabia din mina pe cioara din par ? Ce-i in mina nu-i minciuna iar de nu ne protejam aceste drepturi mergind dupa fenta, ne vor paste vremuri grele. Si asa viata e grea, cu pandemie, cu razboi la usa, o mascota rusofila ne mai lipsea la butoane s-apoi garantata puzderia, intunericul, foametea etc. Eu unu nu vreau asa ceva.
    1 point
  2. Da, in videoul anterior aceiasi poveste, ambii regulatori is terminati. Ce trebuie luat in calcul la regulator presiune ii faptrul ca nu doar cu plus poate sa dea si sa scape, ci si cu minus. Ai o plaja de ... sa zicem intre 2-4 bari in care eficienta regulatorului ii ceie ce trebuie. Daca e peste acea plaja e problema, daca e sub plaja iarasi e problema, chiar si in cazul in care acesta nu prezinta scurgeri.
    1 point
  3. Nu cred sa rezolvi mare lucru cu un furtun transparent, asta ar insemna ca regulatorul sa scape benzina girla sa se si vada sau sa miroase a benzina cind scoti furtunul de vacum in plus, un regulator poate scapa si pe la imbinari. Doi la mina, un regulator nu poate fi responsabil de nereguli a doar 2 cilindri, avind rampa injectoare comuna presiunea creste sau scade pe intreg, pe toate cele 4 injectoare, din rampa. O verificare corecta ar cu barometru montat pe retur si verificata presiunea pe intreg. De nu ma insel pompa de benzina la nubira dezvota o presiune de 3,5 bari ceia ce vrea sa insemne ca in rampa, chiar si dupa pe retur sa inregistrezi undeva la 3 bari. Totodata poate fi verivicat si regulatorul de presiune prin indepartarea furtunului vacum cu motorul pornit. Din moment ce ai extras furtunul de vacum si presiunea pe barometru creste, asta vrea sa insemne ca regulatorul isi face treaba. La turatii mari pe barometru presiunea ar trebui sa ramina cionstanta, cu mici fluctuatii. In accelerari violente ai o fluctuatie undeva la +/- 0,5 bari dupa care trebuie sa revina la pozitia initiala ~ 3 bari la relanti. Eu unu pe asta as merge, pe intreg.
    1 point
  4. Nu cred, daca facea figuri regulatorul ai fi vazut in mersul motorului, ar fi inundat cilindrii etc. Rolul lui e sa tina presiunea pe injectie, atata timp cat motorul merge bine, e ok. Daca vrei sa verifici debitul, scoti rampa cu tot cu injectoare, pui pahare gradate (sau seringi mari) sub fiecare injector si dai la automat. Vezi la fiecare cata benzina s-a adunat si aia e, daca exista diferente minore nici nu prea conteaza. Exista spray special pentru injectoare. Cele pt carburatoare sau clapete sunt la fel si da, sunt agresive. Spray-ul de frane nu e grozav, e bun ca degresant mai mult.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...