Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/24 in Posts

  1. Da, se poate ! Acuma ca mi-am dat ucenicia pe-o ragalie, cel mai probabil miine trecem la lucruri serioase si anume inlocuirea valvelor rotilor caleastei, sa fac rost de vreo doua'j de supape mai intii si asta la prima ora de e posibil. Pe linga mareata scula speciala, nitica vaselina siliconica, un wd 40, capacel cu furca pentru a inlatura ventile, o cirpa si cam atit. Pardon, cafeaua afumata (cu mahoarca !) . Apropo, am sactificat un pamatuf sa-i fur coada conica, da' face toti banii ! 😅
    1 point
  2. Salutarea, am ajuns la aproape 167000km. M-am intors din concediu, am facut cu masina aproximativ 2000km (Grecia). Totul a fost bine cu exceptia unei erori pe injectorul numarul 3 (cel reconditionat). Eroarea este P02D0 (Cylinder 3 Fuel Injector Offset Learning At Min Limit). Pana la reconditionare nu am avut niciodata eroare de injector, deci urmeaza sa investigez (in primul rand consum motorina, aia de la greci mi s-a parut cam dubioasa) si sa vad daca mai face sau a fost o problema de motorina proasta. Chiar si cu eroarea in bord masina tragea bine, nu simteam nimic dubios ... mai vedem. Worst case ma duc cu el inapoi, am garantie inca 10 luni. Navigatia si-a facut treaba, m-am obisnuit repede cu ecranul mare cu waze pe el 😄 . Si diagnoza cu computerul de bord s-a aratat folositoare, am folosit-o ca sa sterg eroarea de pe injector 🙂 , dar si ca sa monitorizez consumul, temperatura, incarcarea DPF etc. Un mare plus a fost ca navigatia nu a facut figuri chiar daca a stat in soare perioade lungi. In manual scria ca la peste 45 grade sa plec cu masina, sa o las sa se raceasca si dupa aia sa o pornesc :)))). Drumuri bune tuturor!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...