Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/08/24 in Posts

  1. Sonda de marsalier nu functioneaza, din pacate asta inseamna ca nu functioneaza nici camera... nici senzorii. Mergem "old school", pe oglinzi :)) Macar are frane si ambreiaj. Spalata la exterior, maine ma ocup si de interior.
    2 points
  2. A rezolvat mecanicul si etrierii fata, plus schimb lichid de frana. Alternatorul nu a mai reusit sa-l monteze, dupa concediu poate. Diseara iau masina si maine am programat-o pt geometrie, iar duminica... la drum 🙂
    1 point
  3. Dumnezeu e mare, am reușit să rămân cu Accordul, Ligia l-a refuzat pentru că nu-i mergea youtube pe navigație. Deci win-win, Santa Fe-ul a plecat la Bucuresti, iar eu sunt ceva mai linistit acum, fata mea e in siguranta momentan. Mai rău e că nu am reușit să-i scot din cap motocicleta, acum face școala pt. A2 și urmează să-și ia o YamahaR7. Din aprilie am facut vreo 3000 km cu Santa Fe-ul, incepusem sa ma obisnuiesc cu el, e masina de pensionar (desi nu-i cazul, mai am minim 7 ani :D). De vreo 2000 de km am mers pe modul ECO, i-a scazut consumul mediu de la 9.3 cu cat am luat-o la 5.8, de cand e pe mana Ligiei are 7.4 mixt, inclusiv in Bucuresti. La kick-down în depășiri retrogradează cu 2-3 trepte, nu se simte modul ECO decât la consum. I-am facut un detailing si o intretinere standard (schimburi consumabile, gresat trapa, detailing interior/exterior, schimbat anvelope). Urmeaza o vopsire jante la TopWheels, in rest apa, paie si bataie.
    1 point
  4. Mi-ar fi mult mai teama de plecat departe cu un diesel mai vechi de 5 ani intretinut incert pt ca acolo sunt extrem de multe variabile in ecuatie, turbina, DPF etc La un aspirat daca ai curele bune si motor in mintile lui , slabe sanse sa ramai cu el pe sant. Am uitat sa precizez ca se incapataneaza sa nu consume 5w30 absolut deloc vizibil pe joja. Check engine a disparut la scurta vreme dupa schimb bujii, o curatare de sonda oxigen , banui ca aici undeva era ceva deranj.
    1 point
  5. Ca mic update: 1. V-am ascultat sfatul si am plimbat-o mai mult, asadar 5000 km in 2 luni. A ajuns chiar si in Germania, top speedul e inca acolo dupa 17 ani 🙂 Important mi se pare ca masina se simte solida si nu vibreaza nimic la viteze mari. Minus consumul, la viteze mari e la nivel de masini cu 400cp din generatia actuala. 2.Am 'rezolvat' si partea de praguri, folosit Oskar direct pe rugina pentru ca vine si in argintiu metalizat iar nuanta este 95% ca cea de pe masina, adica am vazut masini vopsite de ateliere care nu reusesc sa nimereasca nuanta asa bine. Am dat la trafalet de burete si a iesit foarte bine. Ce sa zic, este rugina dar doar in partea de jos, pana la urma nu e un capat de tara, taiate, sudate altele si problema rezolvata. Rugina nu urcat mai sus si nu este nimic afectat pe aripi. Tot cu aceasta interventie am rezolvat si un scartait enervant la trecerea peste denivelari, reusisem oarecum sa-l izolez ca fiind pe stanga spate dar nu exact . Era un suport de la cablul de frana de mana care era slabit, rezolvat. 3.Curatat interior mai in detaliu, multumit de rezultat. As vrea sa scot si luciul din volan dar nu-mi iasa asadar o sa ramana acolo 🙂 4. Un mic polish la bormasina pe faruri cu solutie Lidl, multumitor. Cu evacuarea n-am mai facut nimic, pare totusi ca racordul nu rasufla deci mai sta o perioada. In rest nimic nu bate, chitaie etc doar benzina si pedala.
    1 point
  6. Va salut, Am si eu o problema cu un Cruze 1.8 benzina cu GPL. De vreo 2 ani dupa ce pornea indiferent iarna vara la scrt timp se bâlbâia motorul mergea intrerupt.Cam de 7 luni face mai rau intrerupr brusc si scade in turatie pe la 4-5 sute de rotati si se opreste. Daca plec cu ea se opreste motorul imediat cum am scos-o din viteza.Daca incerc sa o pornesc imediat porneste foarte greu . Daca o las cam 20 de secunde o ia imediat. Cam dupa 3 minute de mers nu se mai opreste dar consumul de carburant a crescut considerabil la rece si nu trage nu are putere. La viteza 1 am 40% si a doua 35%. I-am facut o diagnoza la reprezentanta si ei spun ca totul e in regula. La sfatul unor mecanici luat urmatoarele masuri dar nimic. Buji, senzor lichid racire de pe motor , termostat care are si el senzor inlocuite. Corp clapeta curatat dar nu necesita era curat. Nu stiu ce sa_i mai fac. Pare ca merge innecata ca si cum amestecul carburant aer nu este cel corect. Mersul motorului se schimba brusc de la 1000 rpm cade in 500. Nu stiu daca snzorul de temperatura de pe radiator este luat in considerare de ECU pentru amestec. Am si un filmulet care il postez. Daca ma poate ajuta cineva care a mai întâmpinat asa ceva.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...