Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/23 in Posts

  1. Pacat de patania cu Insignia, dar acum cu cheia noua si cu ecranul nou poate ai spart ghinionul 😄 Felicitari pt operatiunea cheia, am facut-o si eu de 2 ori la Epica si o data la Captiva si chinezariile au tnut cativa ani buni. Daca vrei sa te tina mai mult poti sa iei o husa de silicon pt cheie, o va apara de lovituri. Ceva de genul: https://www.ebay.com/itm/174405166307?hash=item289b5ba4e3:g:AjwAAOSwhNNfQYwb&amdata=enc%3AAQAIAAAA8Kj8jyKo3rVWl78ss3v0biRwxSImFYCdTBsdfP8o6nLsAtyppdcGkppuo9r%2BRSmtz11XTWx8MFz2bAMdsliMyuARf3Am7t1AXmY4h1YH4cO9Fo%2BvPtc05Mp1rMCkEMikuV9F7CKN3Ig%2BTrHfh0eqy1IyCqata2CFNDbgK5KD%2BsLv2%2F6KVII%2B4NAUb1u3TuPRfBSlpAJgHcVg8abAsKufInfI94ONsreK3puEi0kxtxUvZosMsMbVUUCy4kDSyTzyvk%2FjNQu4pRiADay3Tm02GWWIDKggm%2FEQjb8WaTRqK0tRoaY0SRuiHjOTP6O5N67tdg%3D%3D|tkp%3ABFBMxuOU57Zi
    1 point
  2. Si, cum ziceam mai sus, timpul se duce repede, asa ca aduc in atentie inca un episod de briocolaj petrecut intre cele doua patanii de mai sus. De data asta a fost vorba de schimbarea carcasei telecomenzii si cheii tip briceag. Din ce am vazut, e cam acelasi lucru la Opel si Chevrolet, dar nu mai stau acum sa fac un tutorial dedicat, poate fi folosit postul asta. Am plecat de aici: Plecand de la ce se putea citi sub "lama", respectiv "Witte automotive" , am gasit pe un site ceva f asemanator. Mi-am zis ca absenta unui "t" nu e mare drama, am avut incredere in faptul ca prietenul chinez a copiat cu simt de raspundere. In linii mari lucrurile asa au stat, insa nu au lipsit bataile de cap ! Trusa de lucru trebuie sa contina un set cu capete "-" si "+" de marimi mici, patent sau ceva similar, etc. Cheia originala a fost lipita, deci extragerea placii electronice a necesitat masuri barbare. La o prima vedere, asteptarile mele pareau a se confirma, originalul (dreapta, in ambele imagini de mai jos) seamana extrem de bine cu clona. Totusi, la "bibileala", am constatat ca nu tot ce zboara se mananca ! In primul rand, diametrul butonului este diferit, nu cu mult, dar suficient pentru a nu fi interschimbabil. A doua chestie care nu s-a dovedit a fi identica cu originalul a fost configuratia tamburului (butonului) cu "catei". Nu stiu cum naiba sa le zic altfel, am mers pe denumirea la la yala ... Aici am constatat diferente la grosimea "cateilor" si la pozitia de amplasare pe cilindru. Motivul pentru care mi-as fi dorit sa se potriveasca aceste repere a fost ca ar fi fost simplu sa inlocuiesc lama sau lama + cilindru ... sau orice combinatie. Dar NU am avut parte de o clona "de ajutor" ! Totusi, "m-am scos" pentru ca atat clona cat si originalul ofera posibilitatea de schimbare doar a lamei ... se vede clar in pozele de mai jos: De retinut si arculetul din poza de mai sus ! Dupa ce se face inlocuirea de lama si pozitionarea modulului electronic, cea mai importanta etapa tine de tensionarea arcului mentionat. In functie de asta, "sare" mai mult sau mai putin ferm lama. Arcul se pozitioneaza in buton, are o catare usor de identificat, dupa care se invarteste 360* sau 720* (dupa preferinta) inainte de "capsarea" carcasei. Rezultatul aproape final: Clona pe care am gasit-o are un surub sub sigla, surub care tine locul adezivului pus la telecomanda originala. Finalul lucrarii se vede mai jos, emblema am lipit-o cu un adeziv "corect" :D. Comparatie cu telecomanda originala: - partea frontala e super OK, nimic de reprosat - partea din spate arata chiar mai bine decat originalul, luftul orizontal este clar mai mic - logo-ul clonei este vizibil mai nasol, sunt 2 bavuri care strica (putin) toata treaba. Una peste alta, pentru 50 lei, sunt total multumit ! 😁
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...