Mocheta a fost curatata si instalata, senzorul de temperatura exterioara a fost inlocuit si am reincarcat instalatia cu freon.
Ca tot eram adunati la Rosiori, s-a facut si un gratar cinstit.
La reincarcarea cu freon am inlocuit si un ventil. Celalalt care parea sa piarda a fost mai incapatanat si nu a vrut sa iasa, dar a fost strans mai bine pe pozitie. Conform aparatului, pierderea este acum destul de mica.
S-a instalat si volanul proaspat retapitat cu piele naturala italiana, doar ca nu functioneaza cum trebuie comenzile, fiind de Chevrolet. Nu e problema. Am gasit unele noi pentru Daewoo in Polonia. Trebuie sa imi soseasca.
Am mai dat si un pic iama in stocurile celor de la Radacini, fiindca brusc le-a mai aparut ceva stoc, inclusiv ultima bara stabilizatoare care imi mai lipsea din set. Totodata, am luat si un cablaj spate pentru portbagaj fiind foarte ieftin. :))
Am facut si un test la amortizoare si cam asa se prezinta dupa 21 de ani:
Si o poza de la intalnirea Daewoo Club din 6 iulie.