Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/23 in Posts

  1. Updates: Captiva a implinit 150000km pe 23 iunie 🥳🥳🥳 S-a intamplat pe drumul de intoarcere din Grecia, ocazie cu care am testat si consumul pe un drum lung si greut - a iesit la ~9.3l/100km, practic fiind necesare 2 plinuri pt ~1200km, unul la dus si unul la intors. Consumul este mai maricel fata de cel cu care eram obisnuit, dar am mers destul de tare pe drumurile "minunate" din Bulgaria. Din fericire nu am stat mult in vami, maxim 20min la intoarcere in vama din Makaza. Altii nu au avut norocul nostru si au stat si >2 ore... Masina s-a comportat admirabil, chiar si dupa 9 ore de condus cu o pauza de 10 minute totul mergea perfect: AC, frane, putere. Ma bucur nespus ca am reusit sa rezolv problema franelor. Ultima poza este de pe feribot, ora aprox 8:30 , la intoarcere. Pe masina se pot vedea urmele de nisip de pe 4 plaje din Thassos 😄 . Primul lucru pe care l-am facut la intoarcere a fost sa bag 9 fise la spalatorie ca sa scot tot nisipul din interior si din exterior 😛 . Drumuri bune tuturor!
    1 point
  2. Incepem cu cea gri, am investigat cardanul si nu am gasit nimic in neregula, nu are pic de joc in cruci, flansa elastica nu are nici macar o crapatura, rulmentul central la fel. In schimb am gasit joc in capetele de planetare dupa cum se vede: Teoria mea, din cauza jocului diferentialul incepe sa vibreze (se intampla fix intre 50 si 60 km/h cand o calc tare, indiferent de treapta de viteza) iar contragreutatea din spate atinge de suruburi (are niste bucsi care par cam imbatranite). Pentru a testa teoria o sa dau contragreutatea jos sa vad daca se mai aude sunetul specific, atunci o sa fac si niste poze ca sa intelegeti exact la ce ma refer, acum nu am 🙂 In rest, o ajung anii din urma, a aparut rugina la aripile fata pe buza. Am curatat aripa dreapta (stanga e mai bine) si bagat niste chit, nu am decat o poza din timpul procesului, la final am finisat un pic (mai trebuie) si am dat niste grund. Urmeaza sa iau un spray de argintiu metalizat si sa ii dau forma finala. Nu o sa fie perfect din motive evidente dar decat rugina aia mai bine asa. La rosu acum, mi-a cazut tips-ul de la toba joia trecuta cand veneam la intalnire, l-am recuperat si am sudat prima data in viata mea 🙂 Usoar la 30A sa nu gauresc inoxul, electrozi subtiri si a iesit ce se vede mai sus, 4 electrozi au intrat acolo 😄 Am reusit sa il si aliniez cat de cat 🙂
    1 point
  3. Sambata am facut un drum de vre-o 600 km pe caldura aia. Am descoperit ca in oras, aerul conditionat nu prea face fata la relanti desi ventilatia radiatorului sta constant pe treapta 2, posibil supapa expansiune obturata sau radiatorul din fata nu mai are flux de aer corespunzator (sau ambele) o sa atac problema cand va ramane fara freon, momentan inca are. Intre timp fiindca vroiam sa ascult si eu muzica fara sa schimb playerul mi-am cumparat asta: Daca nu se vede e un modulator FM cu bluetooth si mp3 player, 57 ron piesa, 85 cu tot cu livrare, costuri, etc (mi-a fost lene sa il ridic personal) 🙂 Nu e mare scula dar merge, nici tank-ul ala nu e mare scula hi-fi. Un usb se poate folosi ca charger de telefon, celalalt pentru stick cu mp3 (asta nu am testat). Are si buton de raspuns la telefon daca e cazul, desi nu stiu unde e microfonul, probabil in el, caz in care nu cred ca ma aude interlocutorul prea bine la cat de jos e, o sa testez si asta.
    1 point
  4. Gata, in final după un an de zile am luat decizia de a monta anvelopele de vara :)). https://www.emag.ro/anvelopa-vara-kumho-hs52-195-55-r15-85h-2305663/pd/DZS566MBM/?utm_campaign=share_product&utm_source=mobile_dynamic_share&utm_medium=android
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...