Am rezolvat, concluzia e ca masina e buna si bateria de KKT. Pe viitor, exclus, clar, Varta. Mult mai bun a fost vechiul Energizer.
Am asa:
- 12.90V bateria;
- 301EN capacitate, din 330 declarati, SOH: 93%;
- 10.63V la pornire motor. Testerul a aratat "normal". Mie mi se pare ca scade cam mult;
- 14.70V incarcare fara consumatori. Testerul indica "high", dar motorul era rece si putin mai turat, poate (sper) de aia. Inca am palpait de becuri;
- 14.36V incarcare cu consumatori (faza lunga + ceata, A/C cu treapta 4 aeroterma - am uitat dezaburirea... Testerul a indicat "normal";
- piesa de rezistenta = 21mA si 22-25mA (cu alarma armata) consum in stand-by. Aparatul are 10A si 4 digits; cred ca sunt 21, nu 210mA. In poza e multimetrul si specificatiile. Deci ceasul de bord si playerul sunt de comitet. Si cam in 60 de zile s-ar consuma, in stand-by, bateria.
Daca tot am umblat, am cosmetizat tava pe care sta bateria, desi trebuie vopsita. N-am avut timp sa desfac cele "zeci" de suruburi in care e prinsa si am lasat-o asa. Am vopsit, in schimb, tijele si chestia de sus care tin bateria.
Am mai vopsit si placa de la hayon, cea luata de la dezmembrari, care era decolorata de soare. Arata ceva mai OK... Am folosit un puff, cu vopsea gri-inchis (trebuia un gri mai inchis), pe baza de apa, pentru textile.
Aveam mai multe poze, dar "facute" de taica-meu. Facute, in ghilimele, ca nu le-am mai gasit. Batranetea...
Si nu in ultimul rand, Ravenol-ul 5W 40 ii place foarte mult, e 100% la nivel (MAX) si e curat.