@Salex Sticlele nu mai sunt in regula, am comandat (din pacate de NFL din greseala, o sa o dau retur si astept sa vina de FL) si cand vin o sa le desfac sa vad exact cum stau si cu oglinzile. La BMW farurile sticlele nu sunt lipite, se defac foarte usor farurile (cel putin la e36/e46).
@ches La xenon trebuie si spalator si autoleveling, prea mare deranjul la masina de zi cu zi iar aftermarket nu mai pun 🙂
Si, continuam, minunea a durat cam 100 km dupa care s-au aprins iar. De data asta am o alta eroare, 5E26, senzor power supply iar valorile ambilor se duc in balarii.
Dupa niste documentare pe net se pare ca eroarea apare cand dispare tensiunea de alimentare pe toti cei 4 senzori din sistemul DSC.
Astia sunt alimentati prin aceeasi linie de modulul ABS si se pare ca sunt 2 posibilitati:
1) Unul din ei a intrat in "scurt" si evident, a picat tensiunea si la ceilalti.
2) Modulul ABS defect, nu mai alimenteaza senzorii.
Avand in vedere ca defectul este intermitent, e destul de greu de diagnosticat.
Daca masina stationeaza 5 minute cu motorul oprit eroarea dispare si totul merge perfect cativa km, dupa care reapare si tot asa, banuiesc ceva (senzor ceva sau modulul ABS in sine) care cand se incalzeste nu mai functioneaza corect.
Culmea e ca ABS-ul functioneaza cu eroarea prezenta insa nu mai am controlul tractiunii si cel mai probabil nici DSC.
Avand in vedere accesul dificil la modulul de ABS (e sub pompa de frana si asa greu de scos) am luat altul si il voi inlocui direct (evident si programa) fara alte diagnoze sa vedem daca mai face. Motivul, sunt niste probleme cunoscute la BMW cu modulul ABS care nu mai functioneaza corect cand se incalzeste, o sa revin cu detalii.
Asa, acum intr-o nota mai pozitiva, sambata am tras o tura pe trasbucegi (lacul Bolboci) cu cea rosie 🙂
Teava aia de la toba de esapament se va scurta cat de curand si poate reusesc sa pun tips-ul vechi. Ca zgomot este mult mai linistita dar nu chiar stoc, face putin scandal ca orice masina mai veche, insa e decenta, i can live with that.