@Viktor Nu car multe dupa mine. In Mazda am, intr-o geanta, pe langa cele obligatorii, un cablu de remorcat, cabluri de pornire si o trusa cu cateva scule (patent, surubelnita, set de chei, cutter, banda izolier, bride). In Matiz la fel, dar fara cabluri de pornire si remorcat.
Jump starter-ul il voiam de mult, dar nu am fost dispus sa dau 300+ lei pe el. In schimb am avut roboti de pornire cu compresor, cu baterii clasice Pb. Nu mi-au placut, fiind mari/grei nu aveam cum sa-i bag in buzunar si, fiind cu baterii clasice, trebuiau periodic intretinute.
@pompiliu92 Bateria pe Nubira e mai mare, a mea, pe Matiz, e mica (35 Ah) si se duce repede. E adevarat ca, in ultima perioada, masina a cam stat mult in parcare si n-a mai vazut drum lung. Plus ca e si noul player montat, cam de cand e si bateria.
O sa ma conving dupa ce verific consumul in stationare. Sper sa nu faca fite player-ul pentru ca imi place foarte-foarte mult.
Alta noutate: mi-am cumparat set de oglinzi cu reglaj din interior.
Urmeaza sa le montez, bineinteles cu gaurit tabla usilor. 👹 Abia astept sa-mi bag bornasina-n ele. 😋 Asta ca sa nu mai fiu ultimul papagal in ceea ce priveste "dotarile" masinii. Cine a mai pomenit, ca in 2023, sa scoata mana pe geam sa-si regleze oglinzile?
Au costat 28 lei si 55 de lei, de la Radacini, coreene, nu originale; dar arata bine, par de calitate.