Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/22 in all areas

  1. @Mark-Damas 97' 98' Salut, Am muncit, dar nu sunt, in totalitate, multumit. Rugina nu a iesit din nou, s-a tinut bine lucrarea mea la arcada din spate-dreapta, facuta de mantuiala. Problema a fost ca pietrele au ciobit vopseaua pe canturile aripilor, pana la tabla si a inceput sa sape rugina pe sub ea. Despre rezultat ce sa zic: ...de KK-o. Dar nu prea bate la ochi. Mai am sa dau un smirghel cantul noii vopsele, urmat de un polish. Am ales sa vopsesc din scurt, adica mascat, sa nu ma intind peste vopseaua originala. E gresit sau nu, asa am vrut. Nu ma mai intereseaza; sper sa tina si sa n-o mai manance rugina, cel putin o perioada. Nuanta noii vopsele e foarte asemanatoare, dar se vede ca e mai inalta. Nu mai spun ca mi se asezau tantari si fluturi peste noul strat de vopsea si lac. Ce sa mai, a fost show maxim. N-ati fi vrut sa ma auziti in ce hal am injurat... Despre tamburi mi-a atras atentia si un vecin. Dar arata mai urat in poze fata de realitate. Nu exclud sa-i vopsesc; dar nu ma complic cu sablatul. Etrierii arata bine, am vopsea pentru temperaturi ridicate, dar nu am de gand. Ma degraba o curatare sumara si inlocuit placutele (le am - Textar). Le schimb la primavara. A/C-ul: Am inlocuit vaporizatorul, condensorul, uscatorul si compresorul. Acelasi model, cel din urma, Delphi, era si pe masina. Au ramas, ca deseuri - sper functionanale, o bucata de conducta si doua furtunuri. In rest, toata instalatia e noua. Nu am apucat sa ajung la mecanic, sa vad daca o sa am AC, sau nu, ca e tare ocupat "meseriasul". De o saptamana ma tin de el. Imi vine sa imi infiintez un service, ca sa scap de toate panaramele care cred ca stiu sa repare masini. Mi-am comandat o valva PCV noua, pentru ca am fost la munte si a mers nasol masina, cu dat in nas si intreruperi la decelerare. 39 lei, atat a ajuns una! Plus comanda de piulite de roata clasica si o cheie de 19 - am realizat ca, daca fac pana, raman in drum, pentru ca nu am cheie sa scot roata cu pana si nici piulite pentru roata de rezerva. Si alte prostii, gen furtunuri, valva purjare etc-uri. Unele la supra-pret, altele mocka. Am mai curatat clapeta de acceleratie, IAC-ul si PCV-ul actual. Parca merge mai OK-iut. Sa nu strambati din nas, va rog, cu vopsitul. Daca voiam treaba profesionala, ma duceam la meseriasi si, eventual, vopseam toata masina. Nu sunt multumit, dar parca mai bine mi-e cand ma gandesc ... ca nu mai avanseaza rugina. Am muncit destul, dar nu am vrut sa fiu atent la detalii. Ma pricep, dar nu am vrut. Are 16 ani masina si inca arata OK. Dar de masina de epoca, nu poate fi vorba.
    2 points
  2. Din seria paranormal, duminica am zgaltait-o nitel pe un forestier, si-a revenit sonda de marsarier :)) Azi am dus-o la mecanic, pt schimb burduf planetara dreapta si uleiuri... grup fata, central si spate, cutie de viteze. Si discuri+placute fata, am ales Textar si sper sa scap de ovalizare si scartaieli groaznice. Uleiurile din poza sunt pt fata-spate, Eneos fiind hypoid indicat pt lsd. La restul s-a comandat 75w90, ceva ulei belgian cica. Edit: a schimbat deja franele pe fata, burduful si uleiul fata-spate. Bieletele spate sunt moarte, praf... am o pereche noua de 3-4 ani si mereu uit de ele.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...