Din ciclul, nici o zi fara carne 🙂 Context:
De ceva timp masina pornea foarte greu, a treia, a 4-a cheie.
In urma unor investigatii (adica fise/bujii schimbate degeaba) am ajuns la concluzia ca ceva e in neregula la sistemul de alimentare cu benzina.
Fiindca rampa de SFI are ventil de verificat presiunea, mi-am cumparat o trusa pentru asa ceva.
S-a constatat ca presiunea este cat trebuie atata timp cat functioneaza pompa de benzina, dar pica la zero aproape imediat ce pompa se opreste. Primul suspect, regulatorul de presiune, adica domnul:
Numai ca ceva nu prea dadea bine prin valori si am zis sa fac testul urmator:
Este evident ca regulatorul functioneaza corect, drept urmare nu mai ramanea decat un singur vinovat posibil 🙂
Mai tine cineva minte testul pompelor de anul trecut sau cand a fost? 🙂
E, asteia "fortoasa" i-a murit supapa unisens, drept urmare imediat ce se oprea, scapa presiunea inapoi in rezervor, lucru demonstrat si prin faptul ca puteam sufla pe stutul ala fara probleme.
S-a inlocuit cu urmatoarea din lista (cred ca cea originala de altfel) si problem solved 🙂 Poza de mai jos este cu contactul pus, dupa cele 3-5 secunde de functionare ale pompei fara a porni motorul.