Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/20/22 in all areas

  1. La capota am un colt cu umflaturi, dar n-a mai avansat. Am lasat-o in pace. Rugina nu mai e, in rest, pe masina. Chiar m-am uitat cand am schimbat uleiul, pe dedesubt si e super OK. Uleiul GM e OK, l-am avut si eu in motor. Dar am preferat ceva mai bun, cu toate ca nu fac multi km. Poti sa-i pui si setul din link, e OK si merita banii, dar eu nu as folosi 10 W. Manerul e la fel in toate patru locuri, e identic. Buzunarul si fetele de difuzoare eu le-am pus, nu avea. Nu stiu la ce suport te referi, dar difuzoarele, pe spate, le-am pus in locul lor si polita portbagajului o gasesti la dezmembrari (nu stiu daca se mai gaseste noua - era 140 lei). Baraitul e de la difuzoare, daca sunt vechi. Ce mai astepti, deschide topic cu masina!
    1 point
  2. Trebuie sa iasa, numai sa nu am probleme cu suruburile de pe motor. Filtrul de aer, din cate am inteles, e mai permisiv dpdv al microparticulelor, nou, fata de ceva utilizat. E bine cat l-am tinut, arata bine. Ulei Ravenol 5 W40. Filtrul de habitaclu e cel cu balariile pe el. Cel nou n-am motiv sa-l pozez, e un filtru de hota, negru. Pentru care, apropo, trebuie sa improvizez alta solutie de a avea filtru dupa montarea AC-ului. Difuzoare am pus Pioneer pe fata si Crunch pe spate. Manerul, simplu. Am scos dopurile si l-am insurubat... Rugina pasajului rotii spate, da, am facut-o. A inceput iar, trebuie sa umblu din nou.
    1 point
  3. 1 point
  4. E OK bateria, nu stiu ce mi s-a parut mie. I-am pus huse dedicate pe scaune, eu am ales culorile, sunt multumit; culorile se aseamana cu cele ale masinii. Calitative si pretul bun daca ar fi sa le compar cu cele din magazine. Si o husa pe volan din "piele" perforata, cusuta - mi-a luat o ora sa cos, dar arata bine. Am luat din timp consumabilele pentru revizie: ulei, filtre. Am mers pe Mahle de data asta, la toate filtrele, foarte multumit de cum arata, in comparatie cu Mann; sper sa fie si mai bun cel de ulei si sa tina presiune. Uleiul l-am luat Mobil1 3000 5W 40, pentru ca mi se pare ca am completat cam mult, toti cei 300 ml care ramaneau. De obicei puneam maxim 100 ml. Oricum, nu-i rau ca am crescut vascozitatea, motorul are ~ 85.000 km si poate va fi si ceva mai silentios cu Mobil. Toate bune in rest, inafara de zgarieturi, lovituri de usi etc. Asta ca nu am mai tinut-o in garaj de 3 luni. Nu se mai merita bibileala, avand in vedere ca peste cativa ani nu mai pot sa intru cu ea in Bucuresti.
    1 point
  5. OK, ce s-a mai intamplat intre timp: Pai km, 59.000 Inlocuit uleiul la CV cu Ravenol-ul 75W85. Eram sigur ca n-o sa simt o diferenta mare, dar totusi, din start treapta III se simte mai bine, cu II e aproape cam aceeasi poveste, intra greut si se mai aude cate un carait rar. Am aranjat bine (zic eu) saiba de aluminiu care pierdea putin ulei, am pus scut nou. Am incercat sa reconditionez capacele, dar erau intr-o stare prea nasoala ca se le mai pot face ca noi, adica erau zgariate de la borduri. De aproape arata acceptabil, de la distanta au cel putin o culoare uniforma. Urmeaza alt set cand ce am facut eu incepe sa se duca. Din plictiseala, la sofer: Am verificat si timoneria, dar nu am reusit sa misc piulita de reglaj, oricum, mi-am dat seama ca nu s-au lasat cablurile. In rest sunt multumit, am mers 350 km (extern) cu ~15 litri de benzina.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...