Buna ziua! Noi il avem de ceva timp si suntem foarte multumiti de el, in afara de ce am schimbat la achizitie - amortizoarele fata (cele spate fusesera schimbate deja), din vina masinii am schimbat bieletele antiruliu si atat. De-a lunul timpului am schimbat consumabilele, inclusiv discuri frana si placute si in plus un amortizor pt ca a lovit sotia masina intr-o bordura. Pot spune ca este o masina super fiabila si de incredere. Va recomand sa cautati o masina cu echiparea de top (LT) si motorul de 1.2 litri ca sa nu fie masina de distributie (de firma). Masina are distributie pe lant, deci este sensibila la schimburile de ulei - se uzeaza prematur patinele de la lant in cazul in care uleiul nu este schimbat la timp (anual sau 15000km). Schimbul la distrubutia pe lant este mai dificil si mult mai scump ca la o masina cu distributie pe curea. In rest verificati masina ca pe oricare alta - antigelul sa fie curat, lichidul de frana, aruncati un ochi in motor pe la busonul de umplere ulei ca sa nu fie depuneri.
Consumul in afara este intre 5.5 si 7.2, depinde cat de tare mergi, la mers usor, cu 90km/h masina scoate 5.5 fara probleme. In Bucuresti ia 8-10, depinde de trafic si de anotimp. Motorul de 1.0 (69cp) poate este mai economic, dar cu siguranta nu este mai sprinten ca cel de 1.2 (82 cp).
Masinile in echipare LT au AC automat, jante aliaj, bara fata si spate sport, eleron mai mare.
Dintre toate masinile enumerate de tine, as merge pe Spark sau Opel, la Suzuki-urile enumerate de tine interiorul arata foarte spartan, materiale si insonorizare mai proaste. Dar indiferent ce iti iei, ai mare grija sa nu fie masini calarite pentru ca altfel vei baga o carca de bani in reparatii.