S-a inlocuit portbagajul cu totul, am gasit la culoare la un pret decent, drept urmare nu am stat pe ganduri. Cel original avea o indoitura destul de nasoala care nu cred ca se putea repara usor.
Am tras si un fir de masa intre motor si caroserie, astfel rezolvand si ultima problema de masa. Din pacate acum am incarcare putin cam mare, cam 14,8 dupa pornire si vre-o 14,5 in mod normal, fara consumatori.
Asta e data de faptul ca pe sigurante in cabina am cam 13,8 (cat trebuie) drept urmare tensiunea de referinta primita de alternator este eronata.
Din pacate desi am incercat sa sa rectific este mai complicat, momentan ramane asa, vedem daca fierbe bateria, oricum nu e noua.
Azi am facut ITP, sunt niste mici probleme ce trebuiesc adresate in viitor, dar macar cutia automata functioneaza corect, asta ma interesa momentan, operatia a reusit 🙂
Ca si impresie de drum, imi era dor de espero stock, suspensie moale, scaune originale, etc. Masina nu prea trage decat in ture mari, cred ca defapt nu mai stiu eu cum trage un 1.5 dohc.
Oricum, mai sunt fineturi si aici, motorul e plin de funingine de la ecm-ul de 2 litri, toba e plina de apa de la mersul indelungat la relanti in garaj, etc, revim pe viitor pe masura ce adresam.
Ah da, am uitat, am inlocuit farul dreapta iar, am gasit unul si mai bun 🙂