Poti sa dai edit la vechiul mesaj ca sa nu apara ca pe whatsapp 🙂
Cutia automata am auzit ca face probleme, sunt multe prin Germania cu cutiile duse. Acum sincer nu stiu daca e din cauza proastei intretineri (uleiul parca la 60000km trebuie schimbat) sau e din cauza ca sunt proaste.
Distributia se schimba la 10 ani sau daca incepe sa faca zgomot, se simte la pornirea la rece, vezi clipul de mai jos ca referinta. Schimbul se face in service, e relativ complicat, recomand sa mergi la un mecanic de incredere cu experienta in schimbarea lanturilor de distributie, de preferat inclusiv cu cateva Captiva la activ.
Dieselul Euro 5 in Germania in unele orase este sau va devenit interzis in centru sau chiar in zonele de periferie, de aceea nemtii scapa de ele cat mai pot. Totodata masinile nu sunt cele mai fiabile, asa cum scriam mai sus, iar la nemti, ca si la noi reteaua de service Chevrolet nu mai exista. Diferenta la ei este ca cei de la service-urile Opel cam stramba din nas cand vin clienti cu Chevy, asa ca e un motiv in plus ca dupa ce ies din garantie (multi au avut 5 ani) sa le faca vant.