Măcar la un an sa revin, zic...
Am stat peste 3 ani sa o cunosc și sa o analizez la sange. Dupa cum am mai spus, concluzia abia acum e clara, as mai lua-o o data, fara retineri. Nicio problema de ordin tehnic, km la bord 32000.
Update-uri- dorinta de a cumpara navigatia originala s-a indeplinit, după vreo luna de la comanda data la MitMotors Bucuresti. A costat suficient de mult insă merita toti banii. Update gratuit harți și sistem de operare timp de vreo 2 ani, parca. Montat singur, plug and play evident, o joaca de copii, fara nicio intervenție asupra mufelor sau cablurilor. Evident, difuzoarele originale de fabrica nu făceau fata, incat le-am înlocuit pe toate 4 plus tweeterele aferente cu niste bunaciuni de la Hertz cu o sensibilitate de 93dB.
Portierele le-am insonorizate cu Dynamat, completand așadar lucrul început acum 2 ani când am făcut toată podeaua cu Stp gold. Nu prea sunt eu mare audiofil însa e inutil sa spun ca atunci când volumul e pe la jumătate, rămân șocat de calitatea sunetului.
Al doilea mare update pe care mi l-am dorit a fost îmbrăcarea completa în piele a interiorului, mai puțin portierele care aveau deja inserții din piele. Am ales o piele naturala neagra, de vita, care a înlocuit tapiseria originala bucata cu bucata, păstrând tiparul și designul din fabrica. Lucrarea a durat suficient de mult însa a ieșit o minunăție. Nu, fara încălzire sau răcire la popou, mi se pare prea de snowflakes.
Mici modificări de ordin estetic, toate comandate de la producător sau de la firme respectabile, cap schimbător aluminiu Mitsubishi, mâner Sparco inox frână de mână, pedale Ralliart, exhaust tip inox, bare transversale împreună cu 3 suporți de bicicleta- toate Thule- care chiar arata foarte bine pe mașină, etc, etc.
Încerc sa pun și vreo 2 poze, sunt pe tel și nu știu dacă îmi permite resizing la upload.