Vinerea trecuta am schimbat ambele bielete antiruliu pentru ca cea din dreapta era praf troncanea la fiecare denivelare. La verificare se balanganea fara nici o jena si cand am incercat sa o scot s-a desfacut in doua bucati, vezi poza. Bieletele vechi erau cele originale, facute de CTR (masina are acum aproximativ 57500km/ 9 ani).
Am mers pe Ruville, sper ca am facut o alegere buna, tija si capul bieletei par mai solide, cel putin sunt mai groase. Costul a fost de numai 66 lei pentru ambele bielete, deci pomana cum s-ar zice 🙂 .
Manopera a fost gratis, de fapt m-a costat cam 1.5 ore toata operatiunea, nu prea e loc din cauza basculei in partea dinspre motor. Dar nu a fost nevoie sa desfac nimic altceva in afara de roata si bieleta.
Cu ocazia comenzii am cumparat si filterele pentru revizia viitoare: filtru aer, polen si ulei. Uleiul il am deja cumparat, tot Mobil Super 3000 XE, ca si pt Captiva. Apropo de ulei, cel din motor, Liqui Moly Special Tec LL este inca curat, desi au trecut aprox 4600 km de la revizie si ~10 luni. Deci aparent cu doi ani in urma, cand am scos uleiul murdar, acelasi Liqui Moly, ori am condus masina mai agresiv, ori mai mult prin oras si/sau iarna, ori cele 2 luni de intarziere chiar conteaza. Cu siguranta nu voi mai intarzia cu schimbul de ulei indiferent ca am facut 5000km sau 10000km.