Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/20 in Posts

  1. Eu tot raman de parere ca au fost masini f fiabile si confortabile pt clasa lor si o spun oricui ma intreaba. Acum 2-3 ani am mers cu taxi hach de 1.6 cu ~700k km in bord pe GPL si mi-a spus ca este neumblat in motor sau cutie. Eu in 13 ani nici macar freon n-am completat si merge ca la inceput AC. Cred ca Chevrolet a dat gres cu dieselul atunci cand piata o cerea masiv, ei nereusind sa scoata motoare fiabile/economice si la un pret competitiv.
    1 point
  2. Ce de praf s-a adunat pe-aici. Intre timp am polisat plafonul la ala rosu (doar el mai ramasese de facut) si am mai dat odata pe capota. Am inlocuit o alta bucata din furtunul ala (de etanol) care se mananca incet dar sigur si incepuse iar sa curga. Din pacate nu mai am furtun bun, va trebui sa iau. Am schimbat iar uleiul fiindca aprent 5w30 nu prea ii place, cam bat 2 tacheti la cald in relanti, drept urmare am pus 5w40 acum. Am desfacut din nou farurile si am repozitionat niste saibe de reglaj pe care in prostia mea nu am notat cum le-am demontat prima data si le-am pus cum am crezut, drept urmare faza lunga era rau. Acum pare bine dar testul la drum va spune exact. Cam atat, ah, am mai strans frana de mana pe stanga fiindca tinea inegal si am descoperit ca tamburul e ovalizat, cat de curant cred ca urmeaza un set complet de discuri si placute all round fiindca desi am peste 1000 km cu ele nu s-au asezat cum imi place mie. Si am vopsit si bratele stergatoarelor fiindca aveau vopseaua sarita pe alocuri. Am comandat o interfata cu care aparent ma pot conecta la ecm-ul asta , pana vine nu prea mai am ce sa ii fac. Usor o sa ma apuc de espero-ul verde, deja mi-am bagat un pic ghearele in el.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...