Sambata am mai bagat o sesiune de reparatii.
Din pacate bateria a decedat complet dupa cateva saptamani de nepornit pe frigurile astea, a trebuit sa ii dau curent si chiar si asa a fost greu, nu prea mai primea curent, cred ca s-a dus si asta.
E ultima data cand imi mai iau rombat, ambele cumparate noi acum 2 ani sunt praf deja. urmatoarea va fi banner 😄
Asa, revenind, dupa ce am pornit-o am observat ca din nou pierde benzina pe undeva pe la rampa. Fiindca asta nu era in plan am lasat-o asa, urmeaza dat admisia complet jos si inlocuit furtunele alea de vitan (care tin etanol 😄 ) cu ceva ce intr-adevar rezista la benzina.
Ce am facut defapt, am reconditionat ultimul etrier si am aerisit franele corect, inclusiv ambreiajul. Totodata am mai strans si frana de mana din reglajul din tambur, urmeaza reglajul de finete si echilibratul din cabluri cand se mai lasa.
Totodata am schimbat si cureaua de la servodirectie fiindca desi era noua era mai subtire pe o portiune si nu imi placea mie cum se vede cand se invarte si am facut si o geometrie la directie la sfoara ca pe timpuri 😉
La cel gri a murit brusc deschiderea portbagaj din buton si fiindca am mai avut experiente cu circuitul respectiv cand am inlocuit lampile numer spate, plus ca nu vroiam sa dezlipesc iar bara aia de pe portbagaj, l-am rezolvat temporar cu o surubelnita infipta strategic in una din lampi si strans un pic acolo o smecherie 🙂 . Binenteles ca e temporar, va pica iar, mai ales ca am observat ca desi am pus mastic la greu tot intra apa in lampile alea, se vede oxidat.