Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/19 in all areas

  1. Si uite asa Eva se apropie cu pasi repezi de 200.000 km si 17 ani :)) (primul meu daewoo la care nu am desfacut motor, cutie.. sunt uimit ca nu are nici o scurgere..) Singura problema "majora" a fost cand am ramas fara AC, iar la test, nu aveam nici o pierdere, cupla compresorul dar nu facea rece.. dupa cateva discutii si sfaturi am decis sa schimb supapa regulatoare si spre norocul meu am rezolvat problema (fara a demonta compresorul) 🙂 Dupa activitatea ireprosabila am decis sa-i ofer un set de presuri OEM (eu aveam OEM dar de Epica). Daca tot le-am parcat pe aceaiasi strada, meritau o poza 🙂
    5 points
  2. Nubira era nebagata in seama de fo 3 saptamani asa cam am decis in week-end sa-i intind putin articulatia si pistoanele, asa ca am spalat-o si am fost pana la un gratar (5 km A2) deci si un varf de 180 asa din scurt :))). Acum sta cuminte si astepata ITP-ul, dar inainte de asta trebuie sa rezolv frana de mana (saboti noi) si factura ( o factura de service autorizat RAR, cu stand de geometrie, care sa ateste ca am schimbat volanul de pe dreapta pe stanga), altfel nu am cum sa-i fac ITP (vorbeste lumea :)) ), daca aveti cunostine in domeniu, pls help me. Totodata nubira a primit si o cheie briceag de la "chineji" (pe care o am de la prietenul Naghis, traiasca boieru'). Cheia este imperecheata cu inchiderea originala a masinii, iar ca parte tehnica, am folosit placa cu butoane + imo din cheia de la cea argintie (aveam si al aia cheie cu butoarem, dar nu reusisem sa o fac functionala). Momentan are carcasa de Epica/Evanda (portbagaj si inchis/deschis), dar urmeaza alta carcasa, fara acea sigla, pentru Nubira (lacat deschis si lacat inchis), Nubira nu are deschidere portbagaj din telecomanda.
    3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...