Ieri am facut si itp pe bune la gri si am sudat si suportul ala de la toba. Singurul lucru, frana de mana mai trebuie un pic echilibrata, tine mai tare pe dreapta.
O sa dau cu niste spray de zinc acolo cu prima ocazie, am la garaj. Stiu, trebuia imediat dar na, n-am avut. Totodata am observat si 2 scuturi termice ca au trecut (iar) peste piulite si atarnau pe evacuare, unul zdranganea la o anume turatie. Mi-a pus baiatul 2 saibe mai mari si s-a rezolvat, pana data viitoare 🙂
In rest masina a ajuns la 340 k km, nu mai bate frana si nici rotile, trage inca bine, turbina desi cateodata fluiera cam tare inca tine, vedem ce mai urmeaza.
Erori pe motor nu am mai gasit, nici senzorul de presiune frana de pe pompa nu a mai facut figuri, il am pe celalalt in portbagaj langa rampa de injectie, il mai tin fiindca am incercat sa il schimb si am concluzionat ca trebuie sa dau jos toata cutia calculatorului cu tot ce e in ea (ECU, cateva relee si sigurante) ca sa ajung la el, drept urmare data viitoare 🙂