Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/19 in Posts

  1. Ieri am facut si itp pe bune la gri si am sudat si suportul ala de la toba. Singurul lucru, frana de mana mai trebuie un pic echilibrata, tine mai tare pe dreapta. O sa dau cu niste spray de zinc acolo cu prima ocazie, am la garaj. Stiu, trebuia imediat dar na, n-am avut. Totodata am observat si 2 scuturi termice ca au trecut (iar) peste piulite si atarnau pe evacuare, unul zdranganea la o anume turatie. Mi-a pus baiatul 2 saibe mai mari si s-a rezolvat, pana data viitoare 🙂 In rest masina a ajuns la 340 k km, nu mai bate frana si nici rotile, trage inca bine, turbina desi cateodata fluiera cam tare inca tine, vedem ce mai urmeaza. Erori pe motor nu am mai gasit, nici senzorul de presiune frana de pe pompa nu a mai facut figuri, il am pe celalalt in portbagaj langa rampa de injectie, il mai tin fiindca am incercat sa il schimb si am concluzionat ca trebuie sa dau jos toata cutia calculatorului cu tot ce e in ea (ECU, cateva relee si sigurante) ca sa ajung la el, drept urmare data viitoare 🙂
    2 points
  2. Sta bine la rugina pt varsta ei, punctele alea mici le rezolvi usor. Arata sexy rau cu arcurile si amortizoare galbene si etrierii si bratele suspensiei negre.
    1 point
  3. Si avem si frane. Am dat o tura asa neaerisita (din lipsa de om), doar am lasat sa ajunga lichidul de la pompa pana la aerisitoare si sa curga putin, frana e satisfacatoare, a mers de test. La final am dat si bara spate jos, ambele bari vor merge la vopsit alaturi de masca si aripa stanga. Cam asa arata sub bara Singurele puncte de rugina gasite pe spate sunt astea, le voi trata cu prima ocazie fiindca sigur dedesupt e mai rau.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...