Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/19 in all areas

  1. Fratele albastru sta cuminte, e mai mult de backup, pt ca metroul ma traverseaza Bucureștiul in 20 de min... Deci n-are rost sa stau o ora la semafoare...
    1 point
  2. Cu siguranta nu sunt schimbate de cand haul si paraul, dar eu mai degraba banuiam lipsa vreunui surub, montaj prost al kitului,etc,etc.Ultima pica, avand in vedere ca a mers atata timp fara probleme.Mai e si lipsa AC, din nou problema dubioasa, ca atunci cand au schimbat radiatorul ar fi trebuit sa puna si Freon.Sper totusi sa nu fi pus si o umplere sa rezolve problema, daca nu, Dumnezeu cu mila.Si mai sunt destule de schimbat astfel incat masina sa fie ok.Pacat totusi, ca masina arata de milioane.Tinichigeria pare facuta bine, vad ca au pus si ceara sau ulei in praguri/portiere, ceva negru, uleios (initial ma speriasem ca este rugina).Pun o singura poza momentan, singura pe care I-am facut-o.Parca mergea mai bine cand era ruginita, cel putin eram siguri ca ne duce din A in B, acum lucrurile nu stau chiar asa……...
    1 point
  3. Va salut. Am observat joc la articulatia cardanica dintre coloana volanului si caseta de directie. Pt schimbarea acesteia in cartea service a masinii spune ca se demonteaza si placa suport de pe caroserie a axului de volan, dar se poate face acest lucru fara sa fie demontata servofrana (parca nu este loc de demontat de aceasta)? Un pret, daca stie cineva, ca eu am gasit-o cu 600 lei (noua). Nu se poate inlocui doar crucea cardanica ? Multumesc.
    1 point
  4. De vreo 2 ani urmand sfaturile de pe topic am tot gresat cardanul cu pricina mai rar la inceput ,din ce in ce mai des in ultimul timp pana ce nu a mai avut nici un efect ,jocul a devenit atat de mare incat bloca axul la actionare si directia mergea foarte greu,asa ca am inceput sa cautat piesa cu pricina si cum noua costa peste 700 m-am orientat catre second hand. Prima varianta a costat 50 dar nu s-a potrivit ,cred ca era de nubira 1 desi omul se jura ca este luata de pe o nubira 2 adusa din Germania. A doua varianta gasita , la alt "dezmembretor" a fost 100 luata de pe o Lacetti si era aproape identica cu piesa de pe masina mea difera doar mansonul de cauciuc care o fixeaza pe peretele despartitor si modul cum este prinsa articulatia inferioara fiind corp comun cu axul. A treia varianta piesa originala dar la pretul de 150. Pe net am gasit tot piesa originala dar cu 180+ livrare. In final am luat-o pe cea de Lacetti care parea si calitativ cea mai bine lucrata si am schimbat mansonul de cauciuc cu cel de pe cardanul defect, am riscat putin pentru ca mansonul a trebuit taiat ca sa fie scos si montat si in cazul in care nu se potrivea nu-mi mai primea piesa inapoi dar acum am cardan de Lacetti cu burduf si aceeasi directie fina si precisa pe care o apreciaza toti posesorii de Nubira. Cost total 200 (100 piesa + 100 manopera) si o zi de munca incluzand aici si alergatura dupa piesa. Concluzia: gresatul cardanului doar amana operatia, este doar o solutie de moment, cina are de gand sa tina mai multi ani masina tot la schimbarea cardanului ajunge.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...