Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/18 in all areas

  1. Felix, vezi ca nu ai incalzire in parbriz, incalzirea este doar in dreptul stergatoarelor 🙂. Partea cu consumul, nu stiu ce sa zic, daca au umblat la soft sau ceva, pot incerca sa testez ecm-ul de pe chevy sa vad 🙂 Acum revenind la problema mea. Dupa cum spunea Dj.. am verificat joi, la intalnire, firul de la frana de mana si senzorul de nivel vas lichid, iar cu firele scoase tot aveam becul aprins. Am concluzionat ca un alt fir alimenteaza becul de frana. Dupa culoarea firului, am urmarit traseul si am gasit mufa comuna, cea care uneste mai multe fire de aceiasi culoare, doar ca nu aveam acces la ea fara se demontez putin, asa ca am renuntat si reprogramat. Astazi am fost la donatoare si am verificat la ea traseul firelor (frana de mana, senzor nivel si bec) si urmarind manual firele constat ca merg in mufa gasita joi, doar ca erau 3 fire, iar masina mea avea 4 fire.. asadar am scos firul care imi facea necaz si totul a revenit la normal. Frana de mana aprinde becul, la fel si senzorul de nivel lichid frana (testat cu alt vas gol). Dar totusi ce face acel fir?? asa ca am luat urma lui si am ajuns la un motaj care se afla pe instalatia masinii imbracat intr-o carcasa de plastic. Scot si montajul iar masina merge perfect fara el.. asa ca am montat totul la loc si am concluzionat ca acel montaj mai mult ca sigur are legatura cu ABS-ul vechi. Spun asta pentru ca ABS-ul Mando are un senzor sub el cu o alta mufa, senzorul are 6 pini si 5 fire trase in el. La ABS-ul Bosch chiar ma miram de ce sunt mai putine fire, dar dupa pozitia lui/culorile similare la fire/6 pini are legatura cu ABS-ul + firul care merge la mufa comuna.. La Lucian la Evanda senzorul de sub pompa este in masina, cam pe unde am gasit eu montajul. Poze cu montajul si cu bordul fara erori 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...