Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/18 in Posts

  1. Vevedoi, nasturi, monede, doape de grenada germana, un inel de porumbel, ceva maruntisuri, un cutit mare de tot (maceta mai mult) cu maner din os... si un tubulet micut de Peremesin, un medicament pt greata, rau de miscare, ameteala etc.
    1 point
  2. Noutati, joi seara mi-am tras si cablurile audio. Am putin "brum" in boxele spate cu motorul pornit dar la cat de zgomotoasa e masina in general, momentan nu ma deranjeaza. De auzit sunt multumit, cade tabla de pe ea. Cred ca mi-am bubuit boxa de pe fata dreapta, zdrangane ceva, sper sa fie ceva prin usa si nu spire din bobina. Sesiunea 2. Deoarece joi seara am tras o liniuta ad-hoc cu mirceajo si nubira lui in urma careia am pierdut din cauza de 2 viteze ratate, vineri pe zi m-am apucat sa rezolv problema. Ambreiajul meu dintr-un motiv necunoscut incepuse sa tina foarte jos si nu mai debreia corespunzator, drept urmare la turatie mare sincroanele cutiei nu mai franau suficient de repede si dura destul de mult pana schimbam treapta. S-a reglat corespunzator si acum functioneaza in parametri deci astept revansa 😛. Voi tine sub observatie sa vad unde e problema, pare a fi cilindrul receptor, am vazut ca nu mai revine sus de tot, probabil s-a gripat, cat de curand voi lua altul. A doua posibilitate ar fi ca levierul minune sa fuga usor din sudura, la primele masuratori nu pare dar tinem sub observatie. Si, daca tot m-am apucat de reparatii si aveam toata ziua libera + locatie cu spatiu si utilata, am purces si la restul de reparatii. Am muncit toata ziua si rezultatul e urmatorul: 1) Ambreiajul mentionat mai sus. 2) S-a dat evacuarea jos, s-au scurtat cablurile franei de mana, s-a reglat, acum blocheaza rotile la 3 dinti. 3) S-a dat baia de ulei jos si s-a remontat fara garnitura, doar cu mastic. Cu ocazia asta am observat si de ce curgea, un "taran" (cel mai probabil subsemnatul) a strans suruburile alea mult prea rau, drept urmare baia s-a defomat. Am incercat sa o aduc la linie insa fiind de aluminiu riscam sa o sparg, asa ca am renuntat. In schimb am bagat gramada de mastic, cel mai probabil a "borsit" si prin baie dar aia e, iese la schimbul de ulei, m-am saturat sa tot curga si sa ma tavalesc pe sub ea. Pare ca nu mai curge, vom tine sub observatie. 4) S-au schimbat oring-urile de la cei 2 senzori de pe spatele compresorului, urmeaza a treia reincarcare de vara asta cu freon si vedem pe unde mai pierde. Asta imi aduce aminte de bancul ala cu dacia si pisica "unde scotea matza capul dadeam cu chit" 🙂 PS, inca ceva apropo de sub-ul ala, necunoscut. Am gasit motivul pentru care se aude asa bine, are 2 difuzoare defapt puse in paralel fata in fata si in antifaza, era o poza in pdf-ul ala documentar care arata asta insa am crezut ca e vorba de modelul 212. Nope, asta are 2, ala are 4. Chiar ma miram cum naiba pe eticheta de pe spate scrie 4 ohmi iar pe gemulet se vedea clar pe "curu'" difuzorului rodek rw12 8 ohmi 🙂 Din pacate nu am nici pe departe puterea de care are el nevoie, de la 2 canale "rated" la 65-75 W la 4 ohm puse in punte si in 2 ohmi estimez undeva la vre-o 150-160W reali cu alimentarea curenta. Oricum e suficient sa tremure toata masina si e la fix cu restul de 4 canale de 65-75w pe canal.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...