Jump to content
 

Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Verifica in primul rind bateria mosule daca nu se mai apeinde nici un bec in bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa rezolvat,am luato la verificat cu de amanuntusi e de vina electromotorul cand dau la automat acesta face scurt si imi ia curentul din toata masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu o problema cu pornirea: motorul se invarte dar nu porneste. Am verificat si pare ca nu mai am scanteie la nici o bobina.

Sigurantele par OK.

Are cineva vreo idee?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari la toti membrii.

M-a mancat undeva(nu spun unde) sa ma joc cu modulul de alarma.Dupa instructiunile alarmei am vrut sa-i fac un regim de invatare,drept care am pus contactul si l-am luat de de mai multe ori(40-50 de ori).Binenteles ca n-am ajuns la nici un rezultat.Adica la un rezultat am ajuns,dar negativ,adica nu mai porneste.Am dat Reset ECM,scotand borna,tot nu vrea sa porneasca.Am incercat cu pus contact 10 secunde,luat contaact 10 secunde,incercat pornit,tot nu vrea.Rog specialistii sau cineva care a mai patit asa ceva sa ma ajute.

 

P.S. S-a rezolvat.Trebuia sa accelerez un pic.IAC-ul isi schimbase pozitia,drept urmare,nu mai aveam relanti,si trebuia sa-si invete pozitia.

 

 

Edited by bits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am o problema cu Espero-ul meu 1.5 DOHC. Invart de cheie, mi se invarte electromotorul, dar nu porneste. Si se invarte si nimic. De la ce sa fie oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intai citim putin, dupa care postam, daca avem nelamuriri. Cateva posturi mai sus exista idicatiile necesare pentru diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Am o problema destul de importanta:

Cielo din 1995, la 185000km.

In primavara i sa "dus" garnitura de ciulasa.

Am incercat sa o desfac eu, dar am abandonat, mi-am dat seama ca nu sint capabil.

Dupa ceva timp am gasit niste mesteri, care pareau de incredere, si le-am incredintat masina.

 

Precizez ca masina pornea inainte sa fie demontat motorul.

 

Dupa reparatie, tot motorul a fost spalat, si montat cu grija. Eram multumit.

Problema e ca la sfarsit, am "dat cheie".... si... nimic... doar "câr câr"

Am constatat ca bujiile nu mai au scanteie...

Am schimbat delcoul, si tot nimic. Probabil ca voi schimba si bobina care "alimenteaza" delcoul.

Nu stiu ce sa mai fac.

 

Dupa ce m-am uitat mai atent in motor, am constatat ca un senzor e rupt... si mufa care inainte sa fixa pe el sta in aer...13000000.gif

E chiar langa piulitzele de la galeria admisie, probabil ca a fost rupt in timpul lucrarilor...

Adaug niste poze explicative.

 

Ma gandesc ca masina nu mai poreste din cauza aceasta...

E mai curand o comanda electrica ce impiedica demarajul...

 

Daca puteti sa ma ajutati cu vreun sfat... va raman dator.

 

Multumesc!

 

 

post-27377-127953440688_thumb.jpg

post-27377-127953441956_thumb.jpg

post-27377-127953442985_thumb.jpg

post-27377-127953443605_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala e senzorul de temperatura nu ar tebui sa fie problema,acel senzor arata temperatura in bord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greseala tipica in cazul demontarii chiulasei, la remontare s-au inversat mufele cu 2 pini de la delco si senzorul de temperatura de sub el.

Pune-le invers si daca porneste sa-i multumesti unui mare maestru al forumului, anume Ovi-jer ;) .

 

Aia care sta in aer ti-a raspuns colegul mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ argon @ senatel @ Dj Dark

Multumesc de sfat!

 

 

@ Emil

nu stiu daca e motiv de cearta + motiv de blocat topicul faptul ca m-am incurcat cu postatul topicului/topicurilor

 

O zi buna!!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa va anunt ca am inversat cele 2 mufe, si Cielo A PORNIT!!!!!

 

Nu suna perfect, pt. ca inca are ulei & motorina in motor; nu are apa in radiator; delcoul e pus de-am *****.

Dar toate astea se rezolva!!!

 

Sint extrem de bucuros!!!

 

Deci, multumesc pentru sfat!!! maestrului Ovi-jer!!! Ovi-jer = Dj_Dark?

si argon, care mi-a scris acelasi lucru despre mufe

 

Drum bun tuturor, cu masinile GM!!!

 

post-27377-127974129605_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, Ovi_Jer <> Dj Dark.

Ma bucur de faptul ca ai rezolvat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! am o fff mare problema..cielo 95, 250.000 km, gpl si benzina. porneste si se opreste. si pe gaz si pe benzina. probat alt IAC degeaba. curatat capat delcou, fise ok, bujii, sigurante, curatat clapeta acceleratie ( admisie ) degeaba. in mers n-am probleme, nu intrerupe.daca o las pe liber scade imediat turatia si se opreste. nu mai am nici o idee..nimic.. daca ma poate cineva ajuta, toata stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am un cielo 8v din 1996 care a stat pe dreapta vreo 5 ani. De 2 saptamani i-am incarcat bateria, am bagat benzina si am dat sa-l pornesc. Toate bune si frumoase, masina a pornit si parea ca merge ok.Asta doar aproximativ un minut dupa pornire, dupa care am inceput sa moara cand apas acceleratia, si sa dea rateuri in admisie. Am schimbat fisele, bujiile si am bagat un aditiv de curatat injectoare. Dar spre surprinderea mea, masina facea tot la fel. Am facut testul cu agrafa, si nu mi-a dat nicio eroare, nu se aprinde niciun bec in bord. Daca o pornesc, incepe sa faca asa, o opresc si cand o pornesc din nou merge din nou un minut, dupa care face tot la fel. Nu are putere, si cand calc acceleratia pica in nas si incep rateurile. Va rog sa ma ajutati si pe mine. Mersi anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul l-ai schimbat? dupa 5 ani probabil ca e apa chioara, sau pe acolo.

Si probabil ca mai tot ce inseamna cauciuc pe ea a imbatranit, daca nu ai miscat-o deloc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica debitul pompei de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica debitul pompei de benzina.

 

uleiul l-am schimbat, masina a stat in garaj nu e afectata :D .

cum se verifica debitul pompei de benzina? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se desface turul din rampa de injectoare si se pune intr-o sticla.

Se pune firul de sub delco la + bateriei. Pompa ar trebui sa debiteze minim 2 litri intr-un minut.

 

PS Sigur scria si mai in spate in acest topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat si faza cu pompa, scoate peste 2 litrii pe minut. Alte idei mai are cineva? sau daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema . multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi s-a intamplat la masina ceva similar (in sensul ca acceleram si ea dadea sa moara si abia tragea, imi cadea si turatia) si era de vina capacul de la delcou - ala din plastic negru. am schimbat atunci capacul si fisa centrala si totul a revenit la normal.

vezi daca ajungi cumva sa desfaci delcoul (din cine stie ce alt motiv), sa iti dai semne sa stii sa il pui la loc in aceeasi pozitie.

insa la mine mai era un simptom care la tine nu e.. pornea destul de greu, ca si cum avea doar "vapori de benzina"

mi s-a intamplat bineinteles cand sa plec spre bucuresti noroc ca nu iesisem din oras si am oprit la service unde problema a fost identificata si rezolvata destul de rapid.

Edited by onlyone

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat si faza cu pompa, scoate peste 2 litrii pe minut. Alte idei mai are cineva? sau daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema . multumesc

 

verifica bobina de inductie..dupa cum zici tu cred ca pe undeva face masa si ti ia curentul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Am tot cautat si nu am gasit rezolvare la problema mea, va rog sa ma ajutati.

 

Am un Espero 1.5 si aseara placad la drum, dupa aprox. 40 km , cand ajungea turometrul sub 2000 rot se apride martorul la bord si masina o ia razna ca si cum nu se mai alimenteaza cu benzina(zvacneste). O opresc si dau la cheiei, o ia si relantiul oscileaza intre 400 si 800(parca trage sa moara) si se opreste in max 10 secunde.Dupa 2-3 incercari nu mai vrea deloc sa o ia(dau la automat si nimic).

Scot fisa centrala cam un centimetru si o las in "paratraznet" si o ia la prima cheie dar face la fel turatia. Am lasat-o cam o ora jumate pana sa vina cineva sa o tractez si surpriza am dat cheie si a luat-o super ok(se racise motorul ).

Apoi am plecat bine si dupa 10 km am patit la fel . Concluzia a fost ca atunci cand ajunge apa la temperatura normala face problema asta.

 

Va rog daca puteti sa ma ajuati pt ca sigur la service ma scutura de bani si nu stiu nici un service bun unde sunt acum.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masurat bobina si pare ok

 

Dar nu era normal sa faca probleme si la pornire daca era de vina bobina?

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...