Jump to content

dssoft

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About dssoft

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/04/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.dssoft.eu
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    dssoft2u

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    DJ
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero- 1.5DOHC
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DJ-99-STN
  1. am vazut, iti multumesc , dar mai vroiam si alte sfaturi. multumesc!
  2. Salutare! Am instalatie GPL din luna Nov 2011 si am probleme de cand am instalato: masina functioneaza normal , porneste pe bezina , trece pe gaz , ajunge apa la functionare normala si apoi daca o las 4-5 ore nepornita , atunci cand o pornesc , trece imediat pe gaz (la prima accelerare) si apoi daca incerc sa plec turometrul scade instanataneu si se opreste sau in unele cazuri scade f mult sub 500rotatii si trebuie sa o tin din accelerata sa nu se opeasca, dupa ce ajunge apa normal nu mai face. Pe benzina nu am nici un fel de problema. In momentul cand se opeste trebuie sa inchid instalatia din buton si sa merg pe benzina pana se ridica apa. Am fost de mai multe ori la ceai care au instalat gpl-ul si nu au rezolvat nimic. Am avut probleme si cu trecerea de pe benzina pe gaz (se oprea in momentul trecerii) si au rezolvat prin marirea temperaturii de trecere si schimbarea furtunului care alimenteaza vaporizatorul cu apa, ceea ce a marit si timpul de trecere de la benzina la gpl (vara aprox 2-2,5 km).Au legat furtunul la iesirea din borcanul de presiune. Poate sa fie cauzeze acest lucru? Unde se leaga in mod normal la Espero furtunul de racire al vaporizatorului? Va rog sa-mi spuneti ce este de facut si daca ma puteti ajuta. KIT GPL DAEWOO ESPERO 1.5 dohc - rezervor Toroidal 41L- STAG-200 Multumesc!
  3. espero 1.5 Am o problema cu contactul , nu mai iesea "siguranta" aceea cand scoteam cheia din contact am schimbat contactul mecanic si nu mai iese deloc, nu se mai blocheaza volanul si nu mai merge casetofonul am citit tot ce a fost scris pana acum dar nu -mi dai sema ce trebuie schimbat multumesc!
  4. Salutare! Am citit toate cele 4 pagini dar tot nu inteleg daca la espero 1.5 trebuie demontata distributia pentru schimbarea termostatului. A schimbat cineva termostatul ?
  5. cred ca ai sigur o problema la instalatia electrica, un contact imperfect (lipsa masa sau vreun scurt) dar mai inainte incearca sa schimbi indicatorul cu unul SH, nu este asa scump eu am dat pe toate indicatoarele la espero(tot bordul de indicatoare) in jur de 30 lei
  6. nu am gasit rezolvarea inca ce antigel ai ? ce culoare? anul trecut in vara aveam antigel albastru si parca sa zic ca nu se ridica apa asa repede azi de exemplu am plecat de dimineata de acasa , am mers 3 km din care 1 km in coloana ... si ... jap jap ... apa era unde ai aratat tu in poza daca aflii ceva da-mi de veste
  7. Nu prea ma pricep eu la masini , dar atunci cand pornesc motorul rece , in vasul unde se pune antigel se vede cum circula antigelul - pana se incinge apa vine direct din motor si apoi dupa ce ajuge la temperatura mai mare vine si prin alt furtun din radiator , deci circula si daca nu este presiune si motorul cald . presupun ca acel debit de apa este facut de o pompa care se numeste pompa de apa , care pompa daca nu functiona nu aducea apa in borcan. nu mi-a fiert apa in borcan pt ca functioneaza termocupla eu intrebam doar daca e normal sa creasca asa repede apa la temperaturi mai joase 5-15 gC conteaza ce antigel am in instalatie? am pus antigel verde!
  8. debitul de apa care ajunge in borcan este destul de normal ma gandesc ca , daca era pompa curgea mai incet
  9. Salutare! Poate s-a mai vorbit de problema mea dar nu am putut sa citesc mai mult de 6 pagini si nu am ajuns la nici o concluzie . Am urmatoarea problema: Espero 1.5 DOHC '96 Fie vara fie iarna, temperatura motorului urca f repede. In 3 km max ajunge la jumatate(peste 4-5 grade, la temperaturi mici putin mai greu) , daca merg in oras urca frecvent pana la penultima liniuta adica la 3 sferturi, porneste termocupla si il raceste si tot asa . Daca ridic capota zici ca ia foc motorul, un prieten zicea ca nu prea e normal. Radiatorul se incinge dar parca nu prea rau. La viteza de 90-100 acul sta la jumate , daca merg mai incet are tendinta ca creasca. Antigel schimbat acum 6 luni. Este mormal? Este pozibil sa nu deschida termostatul complet?
  10. Salut , Am avut o asemenea problema anul trecut in vara . In momentul cand se incalzea motorul nu mai pornea deloc, la rece o luat la prima cheie. Am fost in service si mi-au schimbat bobina de inductie de la delocu 20 lei + 30 lei manopera si acum e ok.
  11. am revolvat problema , era Bobina de la delco Multumesc pentru ajutor!
  12. unde ma aflu acum este un singur service si nu are tester am vazut in manualul de service ceva de test cu led sau bec cum e metoda agrafa? banuiec dar ce bec pot folosi? multumesc!
  13. Am masurat bobina si pare ok Dar nu era normal sa faca probleme si la pornire daca era de vina bobina?
  14. ai rezolvat problema? am si eu acelasi lucru pe un espero 1.5
 

×
×
  • Create New...