Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Ok , ma duc la service. Multumesc!

Share this post


Link to post

Am mai cautat oleaca pe forum, dar nu am mai gasit asa ca incep sa povestesc:

 

De cind a inceput sa se raceasca, dimineata la pornire, butonul de la instalatia de GPL sta pe Benzina+GPL (asa cum il tin mereu), iar la pornire turatia creste undeva spre 1900 - 2000 si in decelerare trece automat pe GPL, cu toate ca eu nu vreau asta. (trecerea se realizeaza la 1700 in decelerare)

Motorul este inca rece si din cite stiu trecerea pe GPL e de preferat sa se faca dupa ce motorul atinge macar 40 de grade.

E foarte adevarat ca dupa aceasta crestere brusca, turatia scade undeva pe la 1300 - 1400 pina incepe incalzirea si pe urma coboara spre 1000 si se stabilizeaza undeva pe la 800 dupa ce e cald bine.

Nu e foarte deranjanta pentru mine chestia asta ca deja am inceput sa ma invat si cind o vad ca se duce in 1900-2000 o trec repede din buton pe benzina ca sa se realizeze incalzirea pe benzina, dar ma gindesc ca totusi e ceva ciudat si nu as vrea ca la iarna cind or fi sub 0 grade sa o vad ca la pornire se duce in 3000 - 4000 :(

Astept sugestiile voastre.

Daca cumva a mai fost - rog moderatorii sa mute postul.

Share this post


Link to post

S-a discutat pe aici.Da un reset la ecm si initializare la iac.

Share this post


Link to post

Scuze daca s-a mai discutat, n-am avut timp sa citesc tot. Scriu aici pentru ca aici se pare ca ma incadrez.

Problema este ca uneori la pornire imi apare un sunet asemanator cu cel al cauciucurilor la o frana brusca sau la o accelerare brusca. Desigur, nu are cum sa fie de la cauciucuri, deoarece sunetul apare chiar dupa ce porneste, la 1-2 secunde, si tine tot cam asa 1-2-3 secunde maxim. Suna ca si cum undeva ar freca metal pe metal, sau ca un rulment care nu are ungere si e defect. Zgomotul mi se pare ca vine de undeva din zona motorului. Si imediat dupa pornire, o data sau de doua ori, oricum, totul se intampla in primele 10-15 secunde de la pornire, doar atat, in rest nu mai apare oricat as merge. Ce ar putea sa fie?

Share this post


Link to post

Pare a fi scartait de curea de transmisie.

Share this post


Link to post

Salutare

 

Am citit pe aici si am aceeasi problea ca a lui Mircea, de cand s-au facut pe afara 0 grade imi face in fiecare dimineata asa: la prima cheie porneste urca pe la vreo 1800 RPM si moare. La a doua porneste si se balbaie destul de urat (creste si coboara in ture singura, vibreaza rau, cand vreau sa o accelerez da sa moara) dupa vreo 5 min de mers asa isi revine. In timp mergea motorul asa prost am dat-o si pe gaz sa vad cum merge, pe gaz merge perfect.

Fisele si bujiile le-am schimbat acum 400 km, filtru de aer are 7000 km, iar fitru de benzina are 18000 km.

 

PS Cu balbaila asta la motor imi mai facea si vara figuri, dar o rezolvam cu un mers pe benzina mai lung de vreo 20-30 km dupa care nu mai facea figuri vreo 3 saptamani.

 

Nici nu vreau sa ma gandesc pe patesc la -20 grade daca nu o rezolv

Share this post


Link to post

Curatarea injectoarelor, benzina buna, aditiv de curatare (Casite), IAC curat, mers pe benzina la drumuri mai lungi si mai turat si n-o sa mai ai probleme. Fara curatarea injectoarelor nu scapi!

Share this post


Link to post

OK o sa incerc incerc sa cumpar solutie de curatat Casite (Ai idee daca pot gasi prin Carrefour sau Cora) si sa ii dau forja pe benzina.

 

Daca se rezolva treaba nu o sa se infunde iar datorita mersului pe gaz? Pornirile le fac numai pe benzina. Mie mi se pare ca injectoarele astea mi se infunda prea repede eu merge 20 Km pe zi din care 1.5 - 2 km la intoarcerea spre casa ii fac pe benzina.

 

O sa incerc sa fac cum ai spus tu sa vad cat ma tine :D

Share this post


Link to post

Fa o curatare cu ultrasunete a injectoarelor, apoi mergi permanent pe benzina buna+aditiv de curatare. Bine, permanent adica atunci cand nu mergi pe gaz.

Share this post


Link to post

OK o sa cumpar solutie de curatare merg sa curat injectoarele cu ultrasunete si va tin la curent cu rezultate.

Share this post


Link to post

vlivius1@Curatarea injectoarelor pe banc este o solutie de moment si bani aruncati degeaba.Daca nu arzi saptamanal cativa litrii de benzina tot in situatia asta ajungi.

Share this post


Link to post

:( da ai dreptate Ovi , dar la temperaturi scazute rau ce-i fac, ca atunci sigur se supara mai rau si nu o sa vrea de loc sa porneasca. O pornesc direct pe gaz?

Share this post


Link to post

Mergi la un reglaj al potentiometrului CO si fa un test al pompei de benzina.

Pentru porniri usoare si pentru protejarea pompei de benzina sa nu ai niciodata mai putin de 1/4 benzina in rezervor .

Share this post


Link to post

Am identificat mai bine sunetul: apare la variatii de turatie, uneori turatia scade sub 700 rpm (asta cu motorul rece) si apare acel scartzait, dar ma indoiesc ca e de la curea. Pare a fi scartait metalic, ca un rulment nelubrifiat sau ceva de genul. Si sunetul vine de undeva din zona motorului, s-ar putea sa fie si de la distributie.

Share this post


Link to post

Va salut.Am si eu o problema,cum a dat putin frigul,cum au inceput problemele la pornire dimineata.Abia porneste la a doua cheie dar dupa vreo 7 secunde de actionare a electromotorului, iar cand dau primul contact de aprindere martori ,martorul luminos de la ulei nu se apride.Dupa ce merg cu ea vreo 2,3 km o opresc si cand o pornesc se aprinde si martorul de ulei,si masina porneste foarte bine.Uleiul l-am schimbat ieri Omv syn com 5w40.Acum opt luni am schimbat :buji,fise,filtru aer,bobina delcou,bobina inductie.Ar mai fii filtrul de benzina si sa mai verific bujiile,dar nu inteleg de ce nu se aprinde martorul de la ulei,de 2 zile face asa,nici cu uleiul vechi nu se aprindea,nici cu asta nou.Pareri ,sfaturi.Multumesc.

Share this post


Link to post

Merci Ovi, ca intodeauna primul,dar pentru asta trebuie sa merg la service,sau as putea si eu sa o schimb?

Share this post


Link to post

de cateva zile ma confrunt si eu cu o problema:

dupa ce pun contactul, se amorseaza pompa de benzina, iar cand vreau sa pornesc motorul nu porneste. nici macar nu-l invarte. in cazul in care aveam ventilatorul pornit cand estre pus contactul merge, dar cand dau la chieie il opreste.

Aveti idee de la ce ar putea fi. Eu m-a gandit ca ar putea fi de la microcip, dar cand vreau sa pornesc, am grija sa-l indrept spre motor, dar tot nu merge...

A mai patit cineva asa ceva?

Sfatuiti-ma si pe mine ce as putea sa fac, ca n-am nici o idee.

 

P.S. pana la urma porneste... dupa cateva incercari bune

 

multumesc

Share this post


Link to post

Verifica bornele bateriei.

Pentru cei pe gpl problema la pornire este in general de la injectoare infundate de la gpl. Pentru a elimina acest inconvenient eu la fostul cielo pe gpl am montat injectoare de espero si nu am mai avut probleme.

Share this post


Link to post

Corect mad max, dar de unde le-ai luat... Ca eu caut de espero 1,8 sau de leganza de asta vara...

Share this post


Link to post

Aiurel mergi la service pentru verificarea/schimbarea contactului electric.

Domnilor sunteti off-topic aici.Despre injectoare infundate la masinile cu GPL se discuta in alt subiect.

Share this post


Link to post

Deci da. Am fost la service pentru ca mai nou scartaitul imi aparea de fiecare data cand relantivul imi scadea sub 800 sau cand porneam un consumator electric (faruri, incalzire oglinz, etc.). Treaba a fost foarte clara: cureaua de la alternator nu era suficient de intinsa. Imi schimbasem distributia acu vreo 3 luni, si cureaua fiind doua s-a mai lasat umpic (nu stiu daca asta e normal sau nu). A durat 10 minute sa mi-o intinda. Si totul a revenit la normal, nici urma de scartait.

Share this post


Link to post

Astazi de dimineata a comis-o . Aveam programare la RAR , dau sa pornesc o ia destul de greu (imi zic nu e nimic, e rece totusi dimineata) cand deodata se tureaza brusc , cablul de la aceleratie moale !!! Am oprit-o speriat (motorul fiind rece m-am gandit sa nu se sparga ceva in el) Dau sa o repornesc aceeasi poveste !!! Ce am observat , in capatul cablului de aceleratie are un fel de arc care ajuta cablul sa revina in pozitia initiala, acel arc nu impingea cablul inapoi ca si cand cineva tinea piciorul pe aceleratie in continuu.

Din ce am citit pe forum este o problema specifica masinilor cu GPL (a mea NU are asa ceva) . Dupa ce s-a incalzit si-a revenit , mergea super bine (tot drumul pana la RAR )

 

Cand nu are socul tras are 900rpm, cu socul tras are 1500 e normal???

 

Masina nu o cunosc , o am de cateva zile , am si un Ford Focus tddi care in afara de motorina si consumabile nu vede altceva, asadar ajutati-ma!!! Ce trebuie schimbat???

Multumesc anticipat :osanale: :osanale: :osanale:

Share this post


Link to post

Mergi la service pentru o verificare a cablului de acceleratie si a corpului clapetei de acceleratie.

Share this post


Link to post

Am si eu in ultimul timp o problema cam ciudata care s-a accentuat in ultimile 6 luni. Pana acum vreo luna la 70% din porniri masina parea ca merge in 3 cilindri pentru cateva minute(pornirea pe benzina). Pana se incalzea un pic motorul, chiar si turat nu prea avea vlaga, dar starea asta nu tinea mai mult de 3-4 minute. Acum de cand venirea frigului am inceput sa am probleme cu pornirea. A inceput sa porneasca greu la prima cheie pana acum vreo 2 zile cand nu a vrut sa porneasca deloc desi am zapacit bateria, asa ca a trebuit sa o pornesc pe gaz. Pe gaz porneste ok, desi trebuie sa o tin turata pana se incalzeste, normal.

Alte detalii: bujii ngk reglate la 1.1 de mine cu 10k km, fise noi tesla, CO reglat acum cateva luni la autonet, benzina MOL 95 (in general cu aditiv casite), ulei texaco 5w40.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...