Jump to content

Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Se da un abucata Espero din 97, model 1.8 CD proaspat scos din service dupa o actiune de estetizare (aripa+scut). Plecat din service cu el, totul bine, lasat la munca, dupa care dupa cateva ore a trebuit sa plec undeva. Bagat cheie in contact, dat cheie, NIMIC. mai dat o cheie, NIMIC. Specific, nu se auzea nimic, nu invartea, nu nimic. Pina la urma a plecat, ajuns acasa, cand sa parchez moare motorul. Dat cheie sa pornesc, NIMIC. dat vreo 10 chei, NIMIC. Am lasat masina pe marginea drumului ca ma grabeam si m-am intors dupa 2 ore, m-am urcat in masina i-am dat cheie si a luat-o bine mersi. Dati-va si voi cu parerea cam ce are ca eu n-am curaj sa plec cu ea la drum mai lung dupa figura asta sa ramin cu ea la "dracu-n papushoi" cum zice Flex.

 

PS. Luci spune ca sunt periile de la demaror

 

PS2. Este exclus sa-si fi bagat mecanicii degetele prin masina ca am mi-a mai facut figura asta mai demult dar a luat-o dupa cateva minute... si oricum sunt constienti baietii ca daca isi baga degetele unde nu trebuie ajung sa vinda seminte in Tirg la Vitan...nu-i trimit eu ci directorul lor, daca fac figuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa pateam la Opel din cauza contactelor aiurea la bornele bacteriei... Scoate bornele, curata-le bine, si pe ele, si cele de la bacterie, eventual ungele cu miere (da, cu miere!!! impiedica , coroziunea si face contact) sau cu putin ulei de la joja. Si strange suruburile sau ce ai tu la borne foarte bine!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca s-ar putea! Bateria e noua dar una din borne stiu ca are un joc, dar se misca doar daca tragi de ea. Cred ca am sa caut sa cumpar doua borne noi sa nu mai am probleme, desi am vazut ca astea vechi nu sunt oxidate sau stricate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borne baterie si cablul de masa! asta din urma verifica-l cu atentie, s-ar putea sa se fi slabit de la vibratii din surubul/piulita de prindere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta daca am habar unde e cablul de masa...dar nu am ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmareste traseul cablului de pe borna (-) a bateriei (cablul de masa), undeva trebuie sa ajunga sa se prinda de caroserie! verifica acel surub/piulita si papucul din acel capat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Urmareste traseul cablului de pe borna (-) a bateriei (cablul de masa), undeva trebuie sa ajunga sa se prinda de caroserie! verifica acel surub/piulita si papucul din acel capat!

 

Sar'mina Flex. Cred ca o sa le fac pe amindoua, si schimbat bornele si verificat masa.

 

PS. Dar daca e prea imbirligat firul ala si nu-l gasesc pot sa trag eu un fir de la (-) si sa-l prind de caroserie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poate fi prea imbirligat, urmareste-l si trebuie sa se lege undeva de sasiu sau motor; sa te fereasca sfintul sa inlocuiesti acel cablu cu vreun multifilar obisnuit, ca ti-ai dat foc la salupa! (la propriu!) ... hai, cauta-l, ca nu doare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva mi-a zis sa merg sa-mi curat fisele care ajung la bujii... :shock: care- i smecheria? pot sa ma afecteze in sensul problemei mele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai sa ma duc pana jos sa ma uit la a mea si-ti zic in 5 minute unde e cablul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU! ai o problema electrica, nu de aprindere! daca ai pozitii fara cheie in contact, atunci e posibil sa fie si contactul, lucru pe care nu ti-l doresc ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
NU! ai o problema electrica, nu de aprindere! daca ai pozitii fara cheie in contact, atunci e posibil sa fie si contactul, lucru pe care nu ti-l doresc ...

 

FLEX, m-ai bagat in ceata... ce-i aia pozitii fara chei in contact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziceam de cablul de masa, nu de fise la bujii etc, ca doar eu am pornit cu ideea de borne care nu fac contact...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia e ca daca ai bornele la baterie naspa,in momentul in care nu-ti fac contact si nu-ti porneste masina trebuie sa nu-ti mearga nici lumini,cass,si tot ce se alimenteaza cu curent.asa ca verifica in momentul in care nu-ti porneste daca prezinta simptomele astea.

daca tu dai la cheie si nu se invarte nimic dara aprinzi luminile si merg,atunci poate sa fie ceva de la alternator,electromotor,contact.mie de ex.la dacie mi s-a intamplat la fel si erau dusi carbunii.dar astia nu se strica depdata,ci trebuie sa-ti deqa semne.In cazul asta ar trebui ca masina sa porneasca impinsa fara probleme.vezi ce e si in functie de asta remediaza problema.

P.S.:uita-te la borna mai intai ca s-ar putea sa nu-ti fi prin bine inservice surubul,daca zici ca au lucrat la aripa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cineva mi-a zis sa merg sa-mi curat fisele care ajung la bujii... :shock:  care- i smecheria? pot sa ma afecteze in sensul problemei mele?

 

Asta cu fisele nu are nici o legatura cu problema ta

Share this post


Link to post
Share on other sites
In cazul asta ar trebui ca masina sa porneasca impinsa fara probleme.

 

Asta sa NU incerci in nici un caz la cutie automata!!!!!! Te costa o cutie cat ai dat pe masina!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia e ca am curent dar nu invirte nimic, e liniste totala. Una din bornele de la baterie se misca putin daca tragi de ea, oare sa fie asta motivul? Repet, Luci mi-a spus ca ar fi duse periile de la demaror...

 

Si in nici un caz nu voi incerca sa pornesc impinsa salupa cu cutie automata... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becurile de la bord se aprind!?..Dk da si cred ca da vezi dk nu variaza in intemnsitate cand dai la keie!..Daca da cauta la periile de le demaror sau bobina de aruncare a bendixului de bulita ...dk nu, ai problem la contactele de la baterie !....Kiar dk restul consumatorilor iti merg cand dai la demaror nu are putere sa invarte motorul !!!...

Fa un test da-te hjos din masina si pune un pe cineva sa dea la keie tu loveste usor in demaror cu un lemn ceva dk o ia sunt carbunii!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Becurile de la bord se aprind!?..Dk da si cred ca da vezi dk nu variaza in intemnsitate cand dai la keie!..Daca da cauta la periile de le demaror sau bobina de aruncare a bendixului de bulita ...dk nu, ai problem la contactele de la baterie !....Kiar dk restul consumatorilor iti merg cand dai la demaror nu are putere sa invarte motorul !!!...

Fa un test da-te hjos din masina si pune un pe cineva sa dea la keie tu loveste usor in demaror cu un lemn ceva dk o ia sunt carbunii!!!!

 

Zeu, sar'mina. Chiar si cand porneste vad ca variaza ca intensitate becurile atunci cand porneste. Asta ce inseamna? ca trebuie sa mai intepenesc bornele la baterie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai iuzere deci pui contactul si treb sa se aprinda becurile alea de la ulei alea rosii..NU stiu cate ai ..EI BINE CAND DAI LA KEIE SI NU-TI PORNESTE CE SE INTAMPLA CU BECUL ALA DE LA ULEI !?!?....SE SKIMBA LUMINA IN INTENSITATE!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai iuzere deci pui contactul si treb sa se aprinda becurile alea de la ulei alea rosii..NU stiu cate ai ..EI BINE CAND DAI LA KEIE SI NU-TI PORNESTE CE SE INTAMPLA CU BECUL ALA DE LA ULEI !?!?....SE SKIMBA LUMINA IN INTENSITATE!!!!!!!!

 

Cand dau la cheie si porneste, o fractiune de secunda scad in intensitate becurile si dupa aceea revin la normal. Dar asta doar cand porneste masina. Atunci cand NU porneste totul e normal la intensitatea becurilor, ramin aprinse si la intensitate normala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bornele de la baterie sau masa in cazul asta !..COntroleaza si cablul care duce spre demaror vezi dk nu e intrrup undeva !...

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema asta a avut-o tata la cielo. cablurile de la demaror erau slabite/oxidate si au trebuit curatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
problema asta a avut-o tata la cielo. cablurile de la demaror  erau slabite/oxidate si au trebuit curatate.

 

Bine ai venit pe forum Calinp! Sper sa gasesti chestii interesante pe aici! Multumesc mult de raspuns. Am sa fac o lista cu ce trebuie verificat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cand dau la cheie si porneste, o fractiune de secunda scad in intensitate becurile si dupa aceea revin la normal.

 

Bre, aşa e şi la mine ... dar merge a-ok. E normal, din cauza căderii mari de tensiune la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×