eugenbt Posted September 2, 2006 Ovi jer, cred ca tu ai cdx. Am vazut ca esti cel mai in masura sa dai sfaturi si cred ca ai si acest manual de care as avea nevoie. Alte sfaturi voi mai cere atunci cand voi avea masina. Te rog, poti sa trimiti manualul pe email sau sa-l bagi pe anagabriela? Multumesc anticipat Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2006 In format electronic nu exista decit manualul de reparatii in limba engleza.Nu am manualul de folosire. Share this post Link to post
eugenbt Posted September 2, 2006 Multumesc ovi jer. Exista manualul de utilizare si in alt format? Share this post Link to post
Engine Posted September 3, 2006 Legat de lichidul de servo stiu ca trebuie sa pun tip Dexron II. Poate recomanda cineva o marca anume ? Pot face operatia singur ? Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 3, 2006 DEXRON II sau III.De completat nu e greu dar de schimbat este complicat pentru ca trebuie desfacuta o conducta ,de regula cea mai joasa. eugenbt@Manualul de folosire este cartea care s-a primit odata cu masina de la dealer. Share this post Link to post
eugenbt Posted September 3, 2006 Ovi jer, ce instalatie de gpl ai pe Leganza? Ce consum are? Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 3, 2006 Foloseste functia . http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=429 Share this post Link to post
Miste_R Posted September 3, 2006 Ceasul a revenit la viata! Multumesc Mircea,sfatul cu borna a avut efect! Share this post Link to post
JAN_1980 Posted September 8, 2006 Salut! Am urmatoarea problema la Leganza mea: din cand in cand se aprinde "Check-ul" in bord , dar se stinge destul de repede (max 10 sec). Fostul proprietar nu a stiut ce sa-mi spuna dar cei de la Radacini au spus ca ar fi ceva de la noxe si merge si asa . Are cineva o parere de la ce ar putea fi ??? Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 8, 2006 Mergi cu ea la diagnoza.Nu putem sa ghicim codul de eroare. Share this post Link to post
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Imi puteti spune ce becuri pot pune pe Leganza (faza lunga si scurta) ? H cat? Am vazut ca sunt de 55W (scrie pe far) , dar nu stiu ce model Share this post Link to post
JAN_1980 Posted September 14, 2006 H1 si pe scurta si pe lunga ? Sunt 2 becuri ? S"> Share this post Link to post
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Mersi mult. Mai am o intrebare : Daca am un far "aburit" de la ca poate sa fie ? Se poate rezolva cumva ? Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 14, 2006 Sa il lasi fara capacele de la becuri sa se usuce in lumina soarelui si sa verifici etanseitatea capacelor. Share this post Link to post
JAN_1980 Posted September 14, 2006 Capacele astea sunt in spatele farului ? (Te intreb pt ca inainte am avut Dacie ) Am fost si am luat ulei Dexron II. Am cerut pt servodirectie. Cand m-am uitat mai bine pe cutie scrie " Automatic transmision " . WTF ??? Share this post Link to post
tiberiuenache Posted September 16, 2006 Dap capacele sunt in spatele farului...si Dexron 2 e lichid pt transmisiile automate si servodirectie. Deci e OK. Share this post Link to post
Miste_R Posted September 16, 2006 (edited) Grabit putin si de un bolovan luat intre roti.. ,azi am schimbat si racordul flexibil, asta insemnand teava de evacuare care porneste de sub motor,contine "chestia aia flexibila" si apoi intra in catalizator. E din nou liniste! E chiar mai bine decat inainte de "incident"! Ce-i drept am avut o noapte alba cu gandul la pretul unui catalizator,crezand initial ca bolovanul i-a venit de hac..din fericire e ok! Azi m-au inebunit cu denumirile lor pt aceasta piesa: tub(racord) flexibil, rezonator ,toba fata! Edited September 16, 2006 by Miste_R Share this post Link to post
mihai72ro Posted September 16, 2006 Cum sa zic:seara buna tuturor sau buna dimineata, ca la ora asta este intre ele; intreb daca frana de mana se poate regla pentru ca nu prea tine si cum pentru ca mi-a expirat revizia tehnica; or mai fi si altele dar pentru asta sigur ma intorc baietii, de asta intreb. Multumesc pentru raspunsurile primite. Share this post Link to post
Mircea Posted September 17, 2006 Daca nu ma insel se face similar cu ce am facut eu la N2 CDX: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...mp;#entry192813 si apoi http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=172894, numai ca accesul la suruburile de reglare il ai prin cotiera. Share this post Link to post
spiderweb03 Posted September 21, 2006 Ce rol are racordul flexibil de pe traseul de evacuare si ce se intampla daca se inlocuieste cu o teava simpla? Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 21, 2006 Motorul trepideaza,vibreaza si se misca in functionare.Toate aceste socuri vor fi transmise evacuarii care v-a ceda foarte usor. Share this post Link to post
spiderweb03 Posted September 21, 2006 Mersi Ovi, am crezut ca are intr-un fel rol de catalizator...dar catalizatorul care se afla dupa acest racord poate fi scos? Ce efecte negative are asta in afara de noxe mai mari? E adevarat ca creste puterea masinii ? Share this post Link to post