Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

Sign in to follow this  
ddanos

inchiderea centralizata

Recommended Posts

cine a avut probleme cu inchiderea? adica din telecomanda nu mai actioneaza usa dreapta fata, si in ultimul timp, nici pe celelalte 3 - foarte rar le mai inchide si deschide pe toate.

numai cand ploua zdravan, merg toate 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se uzează actuatoarele, şi nu mai lucrează. Problemă ultra-discutată pe forumul DaciaClub. Cel mai bun remediu e înlocuirea cu unele de provenienţă străină, mai de-ncredere - o ungere a angrenajelor va rezolva problema doar temporar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut probleme cu inchiderea.In primul rand ai 4 motorase:unul principal care le actioneaza pe toate(la usa soferului) si alte trei secundare la fiecare usa.Daca actionezi inchiderea si ele nu se inchid nici unul(chiar daca se chinuie sa se inchida) inseamna ca e terminat motorasul principal.Daca restul usilor se inchid in afara de usa din dreapta e bulit motorasul ala de la usa din dreapta.

Motorasul principal la Buzau costa 350.000 lei si nu este Daewoo(nu stiu ce este dar de-asta mi-am pus eu) si 310.000 lei Daewoo.

Ala secundar nu stiu cat este dar mai ieftin decat alalalt, iti dai seama.

Pt.alte nelamuriri intreaba-ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel de la usa stg l-am gasit cu 500.000, iar celelalte 350.000 pe langa muncii

unde le-ati gasit mai ieftine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea se poate repara pt. ca se tocesc dintii cremalierei, in general la capetele cursei, asa ca se-nvarte-n gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HELLO SCC!!

aici se vorbeshte de actuatoare, nu de geamuri electrice... doh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Principalul(de la usa din stanga )l-am gasit cu 300-350 nu mai stiu la buzau.Dar mai intai mergi la un electrician sa-ti spuna care dintre ele e bulit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actuator este un cuvint imprumutat din engleza.

In romana se traduce (dar suna urit) servomotor de actionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragii mei,

 

1. Stiam de unde "vine";

2. Eu am intrebat de ce i se spune asa, si nu de unde este imprumutat;

3. Nu vreau o discutie despre limba romana, (daca vreti una, urmariti Vanghelie "care este", si in general tv-ul).

 

P.S.Pedanteria este, ca broderia, o arta pana la urma.

 

P.S.2. Din pacate nu pot incarca vanghelie.wmv (1 mb) - inregistrare din emisiunea 100% .

Share this post


Link to post
Share on other sites
De ce ii spune actuator, oare?

 

Ca să zic aşa, "tu ai început" :) . Gata, revenim la subiect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate ca intreg mecanismul sa nu fie uns. Eu am un Cielo GLE la care toate usile se deschideau de la telecomanda, apoi se inchideau automat, dupa 1 sec. Am rezolvat problema ungand cu vaselina tijele metalice din interiorul usii soferului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e trebuie uns mecanismul incuietorii pentru ca aceasta sa functioneze mai usor si efortul depus de actuator sa fie mai mic . Mai este un mic secret : tija actuatorului e bine sa fie in prelungirea "andrelei" de legatura , daca se monteaza pe vechile gauri e ok , iar apoi se face reglajul fin din pastila cu doua surubele de blocare in asa fel incit cursa butonului sa fie pe mijlocul cursei actuatorului . :thumbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am demontat panoul usii stg fata, am curatat mecanismele, care nu erau foarte ancrasate. Le-am uns. Bun

Ma uit la actuator... Sunt 2 (doua)!?!

Unul negru si dreptunghiular care pare a fi un electromagnet, si este montat in gauri care par originale ( au bucsi de plastic intr-unele de cauciuc) si al doilea, montat in "paralel" cu primul (langa el), cu alta tija- care se uneste cu cealalta mai sus- pare a fi electromotor (cu cremaliera ca cel de la antena).De la el pleaca 2 fire care nu par a fi de fabrica.

Asta din urma face zgomot cand lucreaza.

Nu mai inteleg nimic. La magazin cand am intrebat de actuat. mi-au aratat chestia neagra paralelipipedica, si atat.

Mai stie cineva ceva despre chestia asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca ai o cirpeala in usa ... baietii nu au mai pus un singur actuator cu cinci fire (doua motor ; trei comanda) si a ieshit o nenorocire .

Asa ca trebuie sa-ti cumperi un actuator cu cinci fire si sa-l montezi in locul celui original .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.

Dar care este cel original? cel paralelipipedic, negru, care pare electromagnet,

sau cel alb, care este cu motoras sigur. Si el are 5 fire din care 3 sunt taiate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel original nu are motoras si nici electromagnet este un "simplu contact" inchis-deschis cu trei fire facut in korea si care ar trebui sa aiba o mufa cu blocare . :thumbr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o alta problema... in timpul mersului la gropi se declanseaza TOATE actuatoarele.

Cred ca este de la actuatorul principal.

 

Voi ce spuneti?

 

.. sa fie vreun scurt?... sa trebuiasca si la mine uns ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.in mod sigur este de la motorasu' principal.

2.n-ai ce sa ungi pt.ca-i sigilat si daca s-a slabit, poti sa-l ungi si cu silicon.

3.in mod sigur e scurt:desfa fata de usa si gadila firele ca sa vezi care nu face contact perfect.Pt. ca acolo sunt 5 fire bagate in motoras care poate s-au slabit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×