Jump to content
 

Sign in to follow this  
tiberiuenache

Probleme Electrice La Sistemul De Iluminare

Recommended Posts

Am si eu o intrebare ...de curand am incercat sa pornesc esperache si a iesit un pic de fum vreo 2 sec de sub volan...usor stanga...cred ca este de la intrerupatorul faruri...faza scurta/lunga...

Va rog mult spunetzi-mi cum este la faza lunga la espero...se aprind ambele blocuri de lumini...cele faza scurta din exterior si cele interior simultan sau doar cele din interior ? Sper ca m-am facut inteles...

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare legata de problema asta, la mine nu mai sta batul semnalizator in pozitia corecta, si daca nu il tin cu mana sau cu altceva sta pe faza lunga. A mai avut cineva aceeasi problema? Cum a rezolvat-o, cu un bloc semnal nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Problema: comutari bruste intre faza scurta si faza lunga fara sa ating maneta, la gropi si mai tarziu la cele mai mici denivelari, precum si la semnalizare stanga.

Am desfacut blocul de lumini, l-am curatat, insa problema era de la capacul blocului de lumini, mai precis la gaura in care intra axul manetei. De atata vreme si folosire se largise, iar maneta avea un usor joc, destul de mic insa suficient cat sa dea un mic contact si sa ma enerveze pe mine si mai ales pe ceilalti participanti la trafic.

Rezolvare: am pus (am imbracat) pe axul manetei cu un pic de scotch metalic si am pus capacul la loc. Jocul a disparut si problema s-a rezolvat. Pana acum. :D

Pentru cei cu astfel de probleme o sa pun si niste poze cu blocul de lumini, insa sunt undeva pierdute prin calculator. O sa revin.

Pana atunci ... :drinkers:

Edited by cristeck

Share this post


Link to post
Share on other sites
(...) am pus (am imbracat) pe axul manetei cu un pic de scotch metalic si am pus capacul la loc. Jocul a disparut si problema s-a rezolvat. (...)

 

Dom'le, numele meu este ANTI-talent, am aceeiasi problema, poti sa ma ajuti sa o rezolv? :dizzy: :drinkers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti.Am o problema si anume:Seara,cand aprind faza scurta,sare instantaneu pe faza lunga dar maneta e pozitionata tot pe faza scurta.Daca vreau faza lunga comut pe faza lunga,nici o problema.Adica si pe faza lunga sau pe scurta tot faza lunga am.Ciudat,nu?Cred ca e un scurt pe undeva pe acolo.Voi ce spuneti?Va salut pe toti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste functia si nu mai deschide subiecte existente.

Mergi la un service daewoo si ia legatura cu electricianul de acolo.

Foarte probabil sa dus blocul de lumini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare .. nu`sh daca am postat unde trebuie .. tocmai ce am cumparat un Espero .. iar maneta de la semnalizare aceeasi cu cea de la faruri de altfel .. nu mai revine pe Zero dupa ce ies din curba si revin cu volanul drept .. ce trebuie schimbat sau "reparat" stiti cumva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, vestea buna e ca revenirea manetei nu e sarcina ei, deci nu tre' sa o schimbi. Cand volanul revine la pozitia de mers inainte, dupa viraj, un "inel" de plastic cu pinten ii da impulsul de revenire. Trebuie sa desfaci masca de plastic a volanului (4 suruburi, 2 sub coloana de directie, si 2 la prinderea pe bord) si sa vezi ce s-a intamplat cu inelul de plastic (ori s-a tocit, ori s-a miscat din pozitie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o mica problema la semnalizator , cand dau pe faza scurta se aprinde si faza lunga , dar daca trag de maneta spre mine cam 1 mm se stinge si daca ramane maneta in pozitia respectiva este ok. daca se misca iara putin maneta iara se aprinde faza lunga si trebuie sa ii gasesc o pozitie la maneta ca sa nu se mai aprinda.

Cam ce ar putea fi? trebuie sa schimb toata smecheria sau este ceva acolo in maneta care face contact ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU e legat de faza lunga dar e legat de lumini deci ...

 

NU stiu daca era si inainte asa dar acum constat ca in momentul incare pun pozitiile si automat se aprinde si bordul se incinge rau... cum sa va explic ... litera "P" de pe consola cutiei de viteza si descrescatoar ca temperatura catre cifra "1" . NU se intampla nimic mai mult decat ca se incinge ca dracii, nu poti sa ti degetul pe litera " P ". Am mers asa 200 km, s-a incins asta e , nu s-a intamplat nimic in rest dar ma cam streseaza, e normal sa se incinga asa, e deplasat vre-un bec si nu sta la locul lui ?? Ma gandesc sa nu deformeze naibii plasticul de cald ce e :(

post-3313-1149680381.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema: de ceva vreme luminile de pozitie nu se mai aprindeau imediat, trebuia sa incerc de mai multe ori comutatorul. Daca pana la urma la a 20-a incercare se aprindeau, aseara nu a vrut si pace. Am imprumutat un bloc de lumini nou si l-am inlocuit pe cel care imi facea probleme. Dar in continuare luminile de pozitie nu se aprind. Am verificat sigurantele, becurile pe fata.. tot nimic. Este si mai ciudat ca faza scurta, faza lunga si semnalizarea merge, singurul inconvenient fiind ca nu mai am lumina in bord si pe spate. Poate cineva sa-mi dea o idee, ce as putea sa mai verific ? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cauza releului de iluminare care nu isi mai face treaba.E localizat pe partea din spate a tabloului de sigurante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos Ovi, ma duc sa bag un ochi acolo :uff: Crezi ca este posibil sa fi iesit din soclu sau ceva asemanator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asa a fost, cum a zis Ovi. Am schimbat mandretea aia de releu de iluminare si problema s-a rezolvat.

 

Multumesc Ovi, ai fost pe faza ca de obicei :osanale:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la o vreme, am observat ca pozitia din stanga fata lumineaza din ce in ce mai slab. Diferenta de lumina dintre cele doua este notabila. Ma gandesc ca s-a deplasat becul sau pur si simplu s-a dus, dar nu de tot. Sper sa nu fie din alta parte problema. Cum umblu la becurile de pozitii ca sa il inlocuiesc? Si cu ce? Pana acum nu s-a umblat la faruri, totul e din fabrica.

Fiind in garantie e cazul sa ma duc la ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E simplu de inlocuit becul, sub soclul mare (cel care se infileteaza) exista un soclu mic infipt in spatele farului. Tragi de el afara, iese cu tot cu fire. Becuri gasesti si la benzinarii (eu am gasit la Mol).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la service si am schimbat amandoua becurile. Erau negre, unul mai putin (cel care mai dadea lumina). 15 mii bucata. Acum parca lumineaza faza de intalnire, asa arata. Mi-au spus ca e normal sa se inegreasca, nu-s probleme electrice. In curand am sa incerc cu altceva, poate leduri albe.

 

Tommy, n-am apucat sa vad postul tau, asa ca au rezolvat baietii. Multumesc oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...