Jump to content
 

Sign in to follow this  
Shenck

De bine despre service-uri (sau de rau)

Recommended Posts

Nord Auto Express, str. Izbiceni, nr. 102, sector 1 / Bucuresti

Solicitare: montare scut protectie motor. (Scutul a fost achizitionat de la acelasi producator de la care se aprovizioneaza dealer/ul auto. acelasi model, aceleasi dimensiuni.)

Dus masina si scut pentu efectuat operatiunea. Asigurari din partea managerului ca baietii stiu ce trebuie sa faca, ca este o operatiune banala.

Sistem de prindere a scutului: 6 suruburi M10 cu saibe si piulite aferente. In kit/ul scutului ce credeti ca se afla? o schita care prezenta etapele montarii si locul fiecarui reper (surub, saiba, piulita)

Autoturismul prevazut, din fabrica cu gauri, pentru introducerea suruburilor de fixare a scutului motor. Sistem prindere: cu cate 2 suruburi in zona din fata, mijloc respectiv spate a scutului.

Rezultat: Sunat si anuntat ca masina este gata si o pot ridica.

Ajung la locul faptei, introduc cheia in contact si observ ca ceasul de la bord indica o alta ora.

Intreb: a fost deconectat acumulatorul ?

Raspuns: Da.

Intreb: De ce? Cand?

Raspuns: Pai cand am SUDAT suruburile de prindere.

Eu: Ceeeeee?

Ei: Pai unele gauri din sasiu nu aveau filet si nu prindeau suruburile

Eu: :o

:wallbanger: :wallbanger: Retoric: cat de dobitoc trebuie sa fii, ca sa nu iti dai seama ca odata ce ai un surub si o piulita, nu este nevoie ca gaura pieselor care trebuiesc asamblate, nu trebuie sa fie prevazuta cu filet?

Intrat sub masina si vazut: pe latura din fata a scutului, pe langa cele 2 suruburi care au fost puse ok, "inginerul si meseriasul lui peste" a gandit si a hotarat cu de la sine putere, ca trebuiesc sudate alte 2 suruburi din cele 4 suruburi pe care la mai avea la dispozitie. :wallbanger: Pe zona de mijloc unde trebuiau montare 2 suruburi (cu saiba si piulita) erau montate 2 ... ups ia te uita ca nu este nimic. Pe linia din "spate" a scutului sudate de sasiu tronau ultimele 2 suruburi.

Fierb cand vad cat de dobitoci sunt partenerii de dialog. Dobitocul care a avut rolul principal in aceasta opera nu se afla de fata, si/a terminat programul si a plecat acasica. Trag aer in piept si cer lamuriri. Mi se explica ca nu este scutul bun, ca este prea scurt si ca asa cum sunt ei de meseriasi au gasit o solutie care nu are moarte. Sudurile stropite cu spray cu zinc. Scutul este identic cu cel recomandat, cu cel vazut in showroom la dealerul auto, este cel trimis de producator in urma furnizarii seriei sasiu.

Nota 10 pentru producatorul scutului, cooperant, deschis la dialog, promt in onorarea comenzii. :thumbl:

Apare seful, caruia i/a fost predata masina pentru efectuarea operatiunilor. Ascult lamuririle meseriasilor si pentru moment ma gandesc ca poate s/a comis o gresala si mi.a fost furnizat alt scut, dar trec in revista modul cum am achizitionat scutul si imi dau seama ca o asemenea gresala este imposibila. [-X Seful meseriasilor se scuza dar fara efect. Seful se scuza ca nu a stiut ca au sudat, ca ii pare rau ... bla bla. Sunt consternat. Ma simt "aburit".

Am postat aceste randuri pentru/ca sunt de parere ca am avut de aface cu niste CARPACI care isi spun MECANICI. De ce?

Sunt carpaci pentru/ca atunci cand in dobitocia lor cand au gandit sau nu au gandit si au ajuns la concluzia ca scutul nu este cel care trebuie, nu trebuiau decat sa ma sune. Cat ar fi costat? 10 eurocenti? F..k suntem in secolul hipervitezei, a telefonului mobil cu tasta Facebook ca sa socializam dar nu suntem in stare sa ne dam seama cand trebuie sa comunicam.

Sunt carpaci pentru/ca atunci cand au hotarat sa inventeze un alt sistem de prindere a scutului nu trebuiau decat sa ma sune, sa imi ceara acordul. Cat ar fi costat? 10 eurocenti? Dar asa niste retarzi au hotarat ce este mai bine sa faca, cu un bun asupra caruia nu au nici un drept de proprietate si nici o imputernicire in luarea unor astfel de decizii.

Aici mi/a fost dat sa vad o lipsa de respect crasa. Nord Auto Express. str. Izbiceni, nr. 102, sector 1 Bucuresti

P.S. autovehicolul are doar sase sute de kilometri rulati.

Edited by alfonsovv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vre o 6 luni mi am facut o programare la Autonet giulesti pentru constatare,aveam impresia ca vibreaza volanul din cauza tampoanealor de la motor. Ora 08.00. intr o sambata ca nu aveam cand sa ajung in timpul saptamanii.

In ziua cu pricina m am trezit un pic mai tarziu si am ajuns cam cu 15-20 min mai tarziu (greseala mea) ,fapt pentru care a intrat alta masina la rampa(corect) .omul de la receptie mi a spus ca va trebui sa astept si mi a dat o o fisa pentru automatul de cafea din partea casei (dragut). Am platit taxa de constatare cu chitanta si dupa alte 30 minute mi au bagat si mie masina la constatare. Toate bune si frumoase pana cand mecanicul se uita lung la mine sa vada daca ma simt bine sau nu,pentru ca masina nu are nimic,tampoanele sunt oksi ca asa vibreaza espero 1,8/95cp. ok zic eu si soc MI AU DAT BANII INAPOI PE CONSTATARE.

Maine ma duc sa o pun pe tester,cred ca am niste erori la senzori,sper sa ma rezolve. Apropo; am sunat la mai multe service uri Daewoo si testerul este intr 70 si 150 lei,la Autonet este 35 lei.

BAFTA ! si nu lasa pe maine ce poti face azi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost , am rezolvat!

Autonet Giulesti 14.01.2012. ora 08.00.(de data asta nu am mai intarziat);luat masina si pus pe tester,mici reglaje tps si avans, 56 lei;08.30. facturat,platit si plecat.

Spaga 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In aug. 2010 a fost reparata usa spate pe RCA la Ascendos Constanta. (a fost infundata usor tabla)

Vopsitoria a fost ok dar..la Tinichigerie s-au grabit si au slefuit si marginea usii fata care a facut rugina, au ramas brazde de la slefuit pe usa (sub vopsea), iar in acum am observat ca a crapat chitul cu tot cu vopsea.

Ma intreb daca au mai indreptat tabla sau au umplut direct cu chit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozele cu reparatia de asta iarna, cand am gasit masina lovita in parcare sunt aici.

Eu unul am fost multumit de rezultat, si probabil daca voi mai avea astfel de ghinioane voi apela din nou. Manopera + materialele la lucrarea respectiva au ajuns la 400 ron. Aripa am cumparat-o separat.

Edited by andrew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Operatiuni facute la Raver Constanta:

Schimb distributie, placute frana, cap planetara (+accesorii), brat fata, revizie AC cost total 982Lei.

Probleme:

1. Am plecat grabit din service si am observat a doua zi ca partea superioara a aripei dreapta are multe zgarieturi fine (si amprente de vaselina)

2. De cand am plecat din service se auzea un suierat cand crestea turatia motorului. Dupa cateva zile in care ma tot uitam la motor am observat ca este ciupita cureaua de la alternator, si atarna o bucatica de cauciuc (cureaua era noua, a fost schimbata cu 3 saptamani inainte si am specificat ca nu trebuie schimbata. Inainte nu facea nici un zgomot). Acum, dupa un drum mai lung in afara orasului nu se mai aude asa tare, dar cureaua este tot ciupita.

3. Scurgeri de ulei numai in mers care par sa fie de la baza jojei de ulei. Imi poate spune cineva daca se da jos joja de ulei pentru a schimba distributia?

 

Ce sa fac? Nu pot fi 100% sigur ca toate eceste probleme sunt din vina lor. Sa ma duc sa le fac observatie cu privire la aceste probleme, sa repare pe cheltuiala lor? sau las asa si ma apuc eu sa repar in alta parte?

Edited by cristiangabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se da jos joja insa acolo e o garnitura, daca a fost distrusa foloseste macar temporar gasket ca sa o inlocuiesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continuarea:

1. Desi au tot insistat ca nu avea de unde sa se zgaraie aripa din service, au spus pana la urma ca o pot vopsi (desi am spus de la inceput ca nu am pretentii sa fie reparata, doar sa se faca verificarile necesare sa nu se mai intample)

2. M-au convins ca a fost cureaua cu probleme (initial a fost montata o curea Gates 7279MC care este mai subtire decat cea "originala", intra cu totul in fulie si s-a ros . Cea originala sta la marginea exterioara a fuliei.) am mai platit 55lei cureaua si manopera.

3. A mai umblat pe la joja si se pare ca nu se mai prelinge ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbul de placute de frana a fost facut la recomandarea lor deoarece se incingea o roata (piston frana blocat). Dupa o luna s-a blocat din nou. Pistonul se blocase din cauza unor granule de rugina care nu au fost curatate. Am fost la Iulius service. S-au desfacut si curatat etrierii (la interior) si pistoanele, schimbat lichid frana+aerisire , un piston frana pe spate blocat partial, saboti frana.

 

Dupa 7 luni am fost in service pentru revizie si schmbarea unor bucse uzate. Am observat ca mansonul de cauciuc de la capul de planetara schimbat la Raver era facut varza (crapat/rupt). Desi a costat cu totul 178Lei e de foarte proasta calitate. Sper sa nu fi facut la fel si cu distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am nevoie de un service pe partea de tinichigerie-vopsitorie. Usa dreapta spate usor infundata, aripa stanga spate ruginita. Vine si ITP-ul si nu cred ca-l trec cu astea.

Poate sa-mi recomande cineva?

De speed service (in apropiere de Cora Pantelimon) ati auzit ceva? Sunt relativ aproape dar nu stiu cum lucreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

am ceva probleme la motor si as vrea sa aflu un diagnostic.

Am fost la BTM Group, am primit un diagnostic, dar as vrea sa obtin si a 2a parere inainte de a interveni asupra motorului.

 

Din diverse cautari am gasit pana acum Sermecom si Autohunter.

Ce service din Iasi recomandati?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat Sermecom cand aveam Cielo si oamenii sunt ok. Cam scumpi, insa fac treaba buna.

De ceilalti nu stiu.

 

Eu m-as duce la Socom, imediat cum intri in Iasi pe stanga, dupa benzinarie. Sunt asi in Daewoo.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreo 5 ani fac revizii la Dacia Braşov, strada Avram Iancu, intrare service din Bisericii Române. Mulţumit per total, estimează bine şi timpii, şi preţul, n-am păţit să-mi bage mai multe ore de manoperă decât mi-au zis că va costa. Am văzut multe Matiz şi alte Daewoo acolo, ceea ce cred că e încurajator :) iar în aceeaşi curte e şi cineva care se pricepe bine la partea de electrică, din fericire io n-am avut nevoie dar e bine de ştiut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Intrucat ieri am schimbat distributia la masina din semnatura, vreau sa va zic de bine despre un service:

 

Service Capital il gasiti la linkul http://www.capitalserviceauto.ro/ , este in Sector 4, str. Turnu Magurele, imediat dupa Carrefour se face o intrare la stanga pe o alee fara asfalt, pe langa un alt service si se merge in spate.

Contactul pentru cerere oferta pret piese+manopera l-am efectuat pe mail la adresa lor din link, dupa ce am solicitat oferte la mai multe unitati. Aici am gasit cele mai mici preturi.

La ora programata am intrat la elevator si au inceput lucrarea. Poti sa stai linistit pe langa masina si sa pui intrebari.

Pretul pentru kit distributie Contitech+pompa de apa a fost 260 lei iar manopera 200 lei. Se poate negocia manopera. Antigelul 30 lei, era G12 roz la o canistra mare.Eu am schimbat si garnitura la tacheti pt ca se prelingea un pic de ulei + cureaua de accesorii ca mi-a aratat-o si era plina de crapaturi Pret 25 lei. Per total, pretul la tot a fost 600 lei

Partea buna, in afara de pretul ok este faptul ca dupa efectuarea lucrarii motorul torcea ca nou, fara zgomote de curea care fluiera sau altele asemenea. La o discutie, am inteles de la mecanic ca, nu exista ca distributia "sa se mai lase in timp si de aia face asa", ea trebuie tensionata corect. Spun asat ca s-a mai intamplat la schimb distributie sa aud un mic suierat si explicatia a fost..lasa dom'le ca se lasa, asa face ca e noua'

Per total am fost multumit si il recomand la schimbul de distributie, cu optiunea de negociere a manoperei.

Patronul de service este un baiat super daca apuci sa vorbesti cu el, la fel si mecanicii tineri si priceputi, fara aere de superioritate.

Mentionez ca au desfacut si pompa de servo si au facut aerisirea ca la carte dupa ce au montat tot. Deasemenea, cu toate ca pompa de apa a fost schimbata la ultima distributie (60.000 km), mecanicul mi-a aratat ca ea deja curgea un pic si avea un mic zgomot, care dadea senzatia in masina de rontait diesel, asa ca am facut bine ca am schimbat-o.

 

 

 

 

 

Edited by ytip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...