Jump to content
 

Sign in to follow this  
Rafi

Achizitie Masina Sh

Recommended Posts

Salutare !!

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi referitoare la o achizitie auto sh ? mai exact ;

 

-an minim 2007

-cm³ maxim 2000

-putere minim 160 cp, de preferat turbo

-carburant BENZINA

-la capitotul dotari nu am pretentii ... ramane de vazut in functie de ce anume gasesc pe piata.

-cutie de vit manuala sau automata ( doar DSG )

- 4 usi... de preferat tot ce inseamna BERLINA

 

buget 9000 euro

 

pana acum m-am orientat catre;

 

Audi A4 2.0T quattro (sau nu)... DAR m-am dezumflat cand am inceput sa citesc peste tot ca au o MARE problema legata de consumul de ulei, peste media masinilor turbo din anumite motive destul de grave de care Audi stie si nu prea face nimic si etc.. nu are rost sa detaliez, dar daca aveti alte info va rog nu ezitati.

 

Skoda Octavia II VRS 2.0 TFSI imi place foarte mult vrs ul mi-se pare masina ideala pentru o persoana cu familie dar si pasionat de ce anume conduce.

 

Skoda Octavia II 1.8 TSI defapt tot TFSI este dar in fine.

 

Media de Km pe an este de ~12000 km facuti in regim 60% oras 40% afara , deci consumul ceva mai mare al unui turbo nu prea ma afecteaza.

 

Astept ideei pareri, orice sfat este bine venit,

Multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul de 1.8 tsi nu e gurmand dacă te obișnuiești cu el nici măcar pe o mașină mai mare si mai grea.

La 1.8tsi cauta fie una după 05/2010, fie la care a fost schimbat intinzatorul de distribuție cu modelul "bun"

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor 2L benzina peste 160hp fara turbo nu am auzit,poate cu piston rotativ dar ...

Vrei turbo si automata pentru a avea o sursa in plus de probleme?

Eu sunt "disperat" dupa o Honda Legend 2008 super masina ,(pret derizoriu)insa nu este pentru noi muritorii de rand

Edited by florinellll

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor 2 L benzina(aspirate) sunt o gramada peste 160 cp Honda, Bmw, Ford Mazda..etc cei drept sunt ceva mai "rare" dar nu chiar sa nu auzi de ele dar in fine, iar legat de turbo cu automata, te rog detaliaza, am la munca masini cu ~ 200hp cu dsg si sunt conduse de N oameni N stiluri de condus si inca nu au probleme ...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La vag motoarele 2.0 turbo vin cu DSG6, cu ambreiaj umed, care in mare au problemele rezolvate si cu mici exceptii au fost ok

Problema e cu motoarele de 1.8. Alea vin cu DSG7 (ambreiaje uscate) care inca se pare ca au probleme de fiabilitate cu repetitie. Dac alegi motorul de 1.8, mergi pe manuala. Sau daca vrei musai DSG, ia DSG6, aka motoarele de 2L.

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun :thumbl: ceva ce nu stiam :aplauze: thx pt info, chiar am vorbit sa ma vad cu cineva cu o Skoda O2 1.8 tsi DSG , zilele astea :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia o honda accord.are doar 156hp dar e mult peste germane.practic e cel mai bun motor din lume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da este si asta una din opt. mele dar nu in top sa zic asa, intre timp am gasit un Opel Insignia 2.0T destul de ok cel putin din poze.. aveti ceva cunostinte despre ele...un amic mecanic mi-a spus acum ceva vreme sa stau departe de ele cum ca ar avea hibe pe la instlatia electrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică preferi un Opel unei Honda? Meserie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda s-a dus naibii, nu mai e demult ce-a fost cândva. Sunt în vrie de ani buni, iau decizii de marketing proaste, calitatea e muci... Sper să-și revină, altfel dispar în Europa

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Europa e în moarte clinica, condusa de manageri pe etnobotanice. De cel puțin 6 ani n-a mai prins top 20 în europa. În anul în care Chevrolet a abandonat Europa, vindea mai multe mașini decât Honda.

La mine în cartier acum 8 ani erau doi dealeri Honda. Acum unul vinde Dacia și alalalt Suzuki și hyundai.

Iar treaba e absolut meritata, când în Europa se vinde diesel la greu și se taxează capacitatea cilindrica tu ramai 10 ani cu un singur diesel în oferta și ala de 2.2, taxat ca mașina de lux. Ăilalți constructori vând motoare de 1.6toti de tâmpiți ce sunt.

Iar preturile sunt de pe alta lume...

Share this post


Link to post
Share on other sites

--UN ANUNT FOARTE HAIOS--

* NIMIC NU TRECE MAI IUTE DECAT ANII
Sonata asta este o vechitură pe roţi care, ca o adevărată vechitură pe roţi, va îngropa Passatul B6 al prietenului tău. Da, da, ăla care pretinde vreo 8-9 mii de iepuroi pe un cazan fix la fel ca ăsta, doar că mai fudul, birjărit şi muuult mai kilometrat.
Eu recunosc: am folosit-o de nouă, fără griji, 7 ani, pe vreo 109 de mii de km, iar ei nici că-i pasă, face totul impecabil, iar motorul toarce mai rotund decât motanul întins la colţul sobei.

* "CALEA" ESTE ÎN INIMĂ
Iar inima e sănătoasă tun: motorul este din gama THETA, zis şi "inimă de leu". E croit pe principiul solid-old-school-with-modern-technologies, 2.4 aspirat, cu CVVT şi un lanţ zdravăn de distribuţie. Funcţionează curat, pe GPL, fără funingini, turbine, filtre de particule şi alte bătăi de cap. Foarte probabil va mai face 500 de mii de km înainte să strănute prima oară.
Beat this all you crappy TDI, TSI, TCE, ECOpix and downsizing idiology!

* DOTĂRILE N-ADUC FERICIREA, DAR O ÎNTREŢIN (mai ales dacă le foloseşti cu stil)
Sonata este bine dotată şi, dacă o iei, vei putea folosi tot ce scrie mai jos şi multe altele despre care acum nu-mi mai aduc aminte.
- Pentru siguranţa ta: ai toate airbagurile (frontale, cortină, laterale), toate frânele (ABS, ESP, BAS), toată stabilitatea posibilă (AGCS geometrie activă a suspensiei), proiectoare de ceaţă, oglinzi electrice şi încălzite, imobilizator motor
- Pentru confortul tău: ai interior de piele bej, scaune încălzite, climatizare cu sistem de control al calităţii aerului (AQS), jaluzea luneta, schimbator viteze imbracat in piele, volan imbracat in piele si cu insertii de lemn
- Pentru comoditatea ta: ai un sistem audio de fabrică radio-cass-cd-mp3-egalizor cu 6 boxe si comenzi pe volan, trapă cu acţionare electrică, oglindă interioară electrocromatică, senzori parcare, computer de bord, geamuri electrice, servodirecţie şi volan reglabil pe înălţime, închidere centralizată, bancheta rabatabilă fracţionat, portbagaj de peste 500 de litri (rezervorul GPL nu-l afecteaza deloc).
- Pentru simţul tău estetic: ai jante aliaj de R17, structură de limuzină clasică în 3 volume clare, design pretenţios al capotei, cu nerv şi clasă

* SĂNĂTATE, CĂ-I MAI BUNA DECÂT TOATE
Sonata asta e sănătoasă tun - ca o adevărată vechitură fabricată atunci când încă se făceau MAŞINI, nu "aplicaţii" pe roţi. Merge ca atunci când era nouă, funcţionează şi arată foarte bine. Istoricul de servisare este o garantie suplimentara in acest sens.
- Motorul nu consumă gram de ulei şi nu scoate fum (aş face o glumă cu VW aici, dar mă abţin :) ).
- Cutia schimbă foarte bine. Interiorul este curat şi îngrijit, fără urme de uzură, proprietar nefumător.
- Exteriorul arată fb, sonata dormind în garaj acoperit. Jantele sunt cele originale, iar anvelopele noi DOT 2015.
Trăind în România am beneficiat şi de „bucuriile” tipice ale unor ciupituri de la poşete sau coşuri de supermarket. Dar nu-i nimic serios şi, vorba lui Mark Twain, "ridurile indică unde au fost odată surâsurile".
Mai adaug doar că în bord există câte un beculeţ pentru orice problemă ţi-ai imagina-o, dar pe care mulţi n-ar fi în stare să o identifice nici dacă le-ar bubui motorul în faţă.

* SPUNE-MI CUM TE ÎNCALŢI ŞI-ŢI VOI SPUNE... multe
E încălţată şi de vară (şoşoni noi nouţi) şi de iarnă (şoşoni f buni, cu jante de tablă cu tot).

* ALEA IACTA EST
O am de nouă şi sunt singurul ei şofer. Acum trebuie, însă, să o dau sau să o pun la păstrare pentru câţiva ani. Dacă poate bucura pe cineva bine, dacă nu... o ţin mai departe pentru mine.
O dau şi cu ITP valabil.
Schimbă-i numerele şi talonul, fă-i asigurarea şi miră-te că sonata asta pe roţi te va duce oriunde şi oricât de departe vrei tu, vara şi iarna, ziua şi noaptea, la job sau la loisir… până te vei plictisi de ea. Şi o vei vinde - ca şi mine - disperat că nu mai crapă odată afurisita *?/&%¤#...
Nu de alta, dar să o dai şi tu cu sufletul împăcat că ar fi din "vina" ei, iar nu vreo fiţă ieftină şi vinovată de-a ta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeti voi asta!Honda is Honda!visati la ea dar...

Care VOI? Dacă voiam Honda, îmi luam Honda, de obicei eu mi-am realizat visele.

Am zis cu totul altceva, nu știu ce al înțeles tu. Am sugerat ca e penibil sa iei Opel în loc de Honda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei drept nu am mers cu Honda prea mult, doar cu un Crv care nu m-a impresionat asa mult, dar in fine cum am spus si mai sus Honda este pe "lista" mea doar ca, nu in top 3 sa zic asa, fiecare cu pitici lui. sincer "visul" ramane un e46 320ci dar deocamdata pun pe primul plan realitatea si nu visele, care culmea sunt usor realizabile dar nu este timpul acum.

Intre timp m am "dat" cu o Octavia 1.8 tsi dsg... pot sa spun ca imi place dar nu mi a placut proprietarul 😀 masina 2010 92000km cica.. al doilea proprietar luata la 85000 si deja o da ca cica nu face km cu ea...😁 mai caut

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o benzinara zic eu ca ar fi mai mari șansele sa aibă kilometrii reali. Aia care fac km multi iau dizal în general

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, asa ma gandesc si eu 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as da atâția bani pe un second. Jamais!! Și nici 3 mii pe un BMW pe care l-aș repara săptămânal cu piese din bazar. M-aș duce direct către un Logan nou la banii respectivi și m-ar durea la basca vreo 2 ani, cu toate ca nu s-ar mai uita gagicile la mine.

Dar...na, it's just me.

 

Mr., ai vreun link referitor la calitatea muciferica a Hondei din ultima vreme?

-ignorand managementul prost de care spuneai.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://mobile.nytimes.com/2015/02/24/business/international/honda-replace-president-chief-executive-takanobu-ito.html

 

Când ma uitam eu după mașini civic era penultima în topul fiabilității la adac. Iar când am făcut drivestest mi-am dat seama și de ce... Mașina era proiectata de genii și asamblata de dorei :D

 

Uite și un articol scris de un blogger, care în mod evident e doar o opinie personala.

http://blog.caranddriver.com/why-honda-is-in-even-more-trouble-than-you-think-deep-thoughts/

 

Insă mi se par interesant "ciclul" descris de el pentru gm și Honda, iar diesel gate ma face sa cred ca și vag sunt pe aceeași traiectorie... Vag fiind acum în faza 3, "denial of risc and peril", in care au impresia ca își permit orice, și mai grav ca pot vinde orice rahat pentru simplul motiv ca a mers pana acum. Vag nu vinde neapărat rahat însă nu par afectați de problemele de fiabilitate cu repetiție.. Încă vând din inerție, take the money and run... exact cum e descris în blog.

 

Honda Europe din păcate e... Cum ziceam mai sus. Poate o să-și revină din ethnobotanically induced coma, poate nu...

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Englishman, sincer iti spun decat "fericit" 2 3 ani dupa care sa raman cu un ticket rabla extrem de devalorizat mai bine "nefericit" cu reparatii peste reparatii cu o masina care candva a costat undeva peste 20000e, trebuie sa iti dau dreptate pentru faptul ca micul Logan este o masina ok, si atat.

Am vazut ce inseamna masina noua, respectiv masina batranului, tot o Nubira II care a fost cumparata de noua, si da este foarte frumos 2 3 ani dupa care vezi ca ai dat banii pe o masina care in 5 ani numai valoreaza nimic, acelas lucru este valabil si cu loganul.

Atunci cand mi am luat eu Nubira in 2008 avea 43000km parca si am dat ~4000e pe ea acum presupun ca nu costa mai mult de 1500e dar nici nu ma "oftic" ca am dat atatia bani atunci diferenta nefiind asa mare, si cu toate astea inafara de ambreaj nu i am facut nici o reparatie majoara pana acum si crede-ma ca am tras de ea, dee... ale tineretii valuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicio masina nu mai valoreaza nimic dupa 5 ani, noua sau veche. E drept ca dupa 5 ani la una e sa pierzi 10k€ la una noua sau 3k€ la una veche, insa fiecare poate avea alte pretentii de la viata.

Eu sunt de acord cu englezu', prefer oricand o masina mai modesta insa noua decat una cu pretentii insa cu istoric necunoscut. Eu nu cred in chilipiruri, nu-ti da nimeni o masina sh degeaba decat daca fix atata face, adica daca e un gunoi si el e foarte constient de asta.

 

Plus ca pentru mine exista doua variante: Masina e un moft (cum e cazul meu personal) si daca vreau sa-mi fac un moft nu fac calcule financiare. Fie e o necesitate, depinzi de ea, si atunci n-ai timp de pierdut prin ateliere si e important sa fie fiabilita si cu garantie. Prin urmare dpmv oricum ai da-o, o epava fie ea si cu pretentii tot nu mi-as lua. Adica mi-as lua, insa una de 20-25 ani, ca proiect de restaurare :D Asta e una din fanteziile mele umede, insa sa am un garaj cu groapa, electricitate, eventual incalzit...

Inteleg ca exista si posibilitatea sa fie un moft si moftul sa constea intr-o masina de fite pe care nu ti-o permiti noua, fiecare cu pasarica lui. Eu vorbesc doar din punctul meu de vedere.


PS

Am un coleg care vinde o insignia pe benzina. Masina are foarte putini kilometri (30000), are garaj, si e proprietar unic. E om serios, nu se ocupa de samsareala.

http://fr.ww3.autoscout24.be/classified/288956654?smid=de-vm-contact-button_ad&rtmsg=de-vm-contact&

 

Omul vrea sa o vanda pana pe 8 iunie. Daca nu primeste pana atunci nicio oferta serioasa o da la buy back la renault, deci nu e o oferta pe termen nelimitat.

Edited by mr_
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina din anuntul haios are anvelope Riken, de mare angajament :)

 

Ca tot vorbiti de Honda, am condus Accord model 2007-2008 si 2.0 si 2.4. Ultima condusa, cea 2.4 costase 7500 euro SH, avea >180 000 km si se comporta ca noua. Dar avea investiti vreo 3000 de euro pe parte de frane si suspensii, componente originale sau cu performante "sport". Consum pe ruta Bucuresti-Constanta 8,4 L/100 km deci decent ptr motorul ala. Ce nu mi-a placut e ca era un pic inghesuita ptr fizicul meu :D Ce mi-a placut a fost ca nu avea semne de uzura din 2008 si pana astazi, fara plastice cu vopseaua sarita, vara crapaturi deranjante la piele si tot asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca aia a fost ultima honda faina, ma refer la modelul 2002-2008, care se putea bate de la egal la egal cu marcile premium la momentul respectiv.. Pe urma at sa faca pasi inapoi (gen motor sohc in loc de dohc) in timp ce restul lumii a continuat sa mearga inainte (incet, dar inainte), iar de la Honda premium ramasese doar pretul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr.-eu nu renunț la visul de a lua o dacie 1300 de prin 70 pe care sa o transform într.o bijuterie. Deja am câteva ochite prin orașul meu în posesia unor veterani. 😀

Pai e corect ce ziceai, depinde pentru ce anume o iei. Eu merg pe termen maxim la o mașină, nu o iau de noua sa o vând în 3 ani, clar. Măcar 10-15. Prea puțin ma pasionează cat se devalorizeaza după atâția ani. Știu exact cum am îngrijit-o și am baza mereu în ea, nu am dubii dacă ajung la destinație pe rotile ei sau pe platforma. Dacă o vând după un an, clar are hibe- episodul gunoiul de Focus. O iau de moft, pasiune, cum vrei sa.i zici. 😊

Pentru necesitate, am mereu o a doua mașină cu care car orice și ajung pe orice drum. Ocaziile sunt mereu mincinoase, mereu e ceva putred la mijloc. Sigur, când iei o rabla, ești tentat sa o dai rapid după un an, doi...firesc! Însă cel care o ia de noua are altele în minte și fiarele înseamnă MULT pentru el.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...