Jump to content
 

Sign in to follow this  
butnaru cristian

Nu Ajunge Ulei La Axa Cielo 8V

Recommended Posts

salutare.am un cielo din 96,8v si problema e ca s-a calat axa cu came.am rezolvato cu axa si am pornito azi si cand colo nu imi ajunge presiune la axa sus din nou ca nu s-au amorsat tachetii si normal bec aprins la ulei,bine inteles ca am verificat axa sa nu fie infundata.apoi am dat sonda la ulei afara si am pornit cand nimic ulei nu arunca.are uleiul si filtru schimbat ca sa stiti,bunnn.apoi am dat iar distrib jos am dat si pompa de ulei jos si baia de ulei.sorbul era ok nu infundat,iar la pompa de ulei e hexagonala la mine am bagat un hexagon de 24 pe ea si in bormasina si hai cu ea la proba in caldarea de ulei.pompa tragea si baga ulei pe orificiul cel mai sus unde este un surub cu imbus de 7 parca.acuma problema care ma deranjeaza pe mine este urm. are rost sa o pun la loc pe masina pompa sau trebuie alta.care vrea sa ma ajute va rog sau sa lase un nr de tel cal sun sa vb mai pe larg cum sar fi intamplat povestea masinii dar in general cam asta ar fi.va multumesc si astept pareri cat mai rapid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba pompa de ulei.

Asta e sfatul unuia care a schimbat 3 axe cu came (prima cu palier cu tot, deci se exclude posibilitatea ca palierul sa fie stramb).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba garnitura pompei, cu una originala. Grosimea si forma ei conteaza foarte mult, daca ai refolosit-o pe cea veche e foarte probabil de aici sa fie problema.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare. am rezolvato cu pompa de ulei.am dato jos am curatato era cred blocata din cauza uleiului ca fraierul de lacare am luato a bagat ulei de cutie de dacie.ca sa va dati seama ce nestiuitor.acuma problema e ca am pornito se stinge becul imediat deci sare din chema pompa de ulei in chimb imi scoate fum albastru de ulei cred .eu zic ca ca trebuie facut segmentare.voi ce spuneti si ce ar trebui sa mai verific.daca iau segmenti standars si cuzineti biela standard scap de fum?cand am dat jos chiulasa am cam vazut ca au putin joc pistoanele in lateral si la biele cand am dat jos baia au putin joc sus-jos la capace.intrebarea e ca daca iau tot la standard scap de problema? ast ceva pareri si inca ceva cine stie care mai are niste piese de cielo de vanzare de pe int sau pe la motor mar int.si inca o problema imi este putin mancata chiulasa si capacul de la termostat si pierd apa cand sta pe loc cand merge motorul nu mi pierde.ce e de facut acolo ca ma saturat silcon si garnituri pe acolo.ast ceva pareri de la voi.ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca uleiul de cutie a fost bagat special ca sa nu bata motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu scoata fum ca de batut batea ;) . Teapa a fost luata, fraierul nu e ala din pacate.

 

Aia e, omul cat traieste invata.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

da asa e eu am cazut de fraier dar cine a stiut .ca am luato cu cureaua la distrib rupta.asta e de acuma mergem inainte.piese de in cine mai are pe acasa si nu are ce face cu ele poate saia un ban pe ele.ms de indicatii si sfaturi oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfacut motorul integral, masurat uzuri la cilindrii si altele si facut un calcul daca se mai renteaza reparatia sau se achizitioneaza altul de la dezmembrari. Cam asta ar fi demersul acum.

Mai multe informatii gasesti in topicurile dedicate.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar daca iau segmenti si cuzineti biela plus restul ce mai trebuie la garnituri nu scap cu el fara sa iau si pistoane?

Edited by VAXXi
Nu mai cita mesajul anterior !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer,imi pare rau cind aud si citesc asa ceva!Motorul este varza,trebuie masurate uzura la arborele cotit,vazut la ce cota trebuie sa l aduci,dupa aceea bucsat motorul(camasile pe care lucreaza pistoanele)ca la masuratori o sa iasa uzura mare sigur,pistoane la cota respectiva daca se pot modifica bucsile,dar de regula mai bine se schimba,te costa ceva cam mult,plus set garnituri,undev spre 15-20 mil,sau alt motor de la dezmembrari ,dar si acolo este o loterie,alegerea este a ta,eu as prefera sa fac motorul indiferent daca as avea sau nu bani,stiu exact ce cumpar si l fac ca nou,asa un motor la sh nu stii cit duce si ce surprize iti poate oferii.Bafta,sanatate,Razvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

in prima faza eu as incerca cu un set de semeringuri de supapa...mers 1000 km asa dupa care studiata din nou situatia

Edited by Pepinno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sens mai are cand pistoanele au "putin joc" la cuzineti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand se schimba axul cu came(are zgomot) ce alte piese ar mai trebui schimbate . Masina este cielo din 1995,cu o singura axa cu came.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o intrebare sau o concluzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ar mai fi, culbutori, pastile si tacheti, insa nu exista o garantie ca se va rezolva bataia.

Cauza poate fi si presiune insuficienta de ulei din cauza pompei obosite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...