Jump to content
Sign in to follow this  
bungureanu

Cadere Brusca De Turatie-Intreruperi

Recommended Posts

Bine deci am facut scaunul la supape,alezat chiuloasa,si tot nu merge pistonul 4,poate are cineva idee ce poate sa aiba ca eu unul deja cred ca ii dau fok la masina asta,are compresie,are benzina,are scanteie si nu merge pistonu 4,mecanici nu au idee.Sincer am ajuns in punctul in care cred ca nu o sa ii mai dau niciodata de cap

Share this post


Link to post

Ce compresie ai acum la cilindrul 4?

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Ultima oara cand am verificato pana sa desfac iar chiuloasa era de 10,dar erau segmenti in linie si mecanicul a zis ca pe acolo pierdea compresie,asa ca acum ar trebui sa fie mai mare

Share this post


Link to post

Deci nimeni nu ii da de cap,problema este de undeva din motor,pentru ca are compresie 10 si dupa aia brusc nu are,adica are compresie 0 si cateodata la a 2 sau a 3 invartire da 10 brusc,chiloasa are planitatea facuta,scaunul la supape facut,compesatori noi,segmenti buni,pistoane buna nu stiu ce poate sa aiba

Share this post


Link to post

Cum naiba, odata are, odata nu are compresie. Chiar si sub 10 compresie, pistonul respectiv ar trebui sa mearga (functioneze). Nu cred ca problema e din motor (piston, segmenti...). Verifica inca o data distributia si ordinea aprinderii.

Share this post


Link to post

Ar fi bine sa crezi ca la cilindrul acela problema este de la compresie.Una din supape ramane inchisa sau deschisa din cauza blocarii tijei in ghid sau unul din compensatori nu se ridica.

Share this post


Link to post
are compresie 10 si dupa aia brusc nu are,adica are compresie 0 si cateodata la a 2 sau a 3 invartire da 10 brusc

 

 

:o fftopic: Inaite de a face testul de compresie, se aduce motorul la regimul termic normal(cca. 90gr. temperatura lichidului de racire), se demonteaza bujiile, fisa centrala, se deschide la maxim clapeta de acceleratie. Acumulatorul sa fie perfect incarcat, deoarece ai nevoie de min. 200rot/min in timpul testului de compresie.

:ontopic: La fel cum spune si @viktor, cred ca problema nu este compresia cilindrului 4. Ia si verifica cu atentie ceea ce s-a spus in posturile anterioare!

Share this post


Link to post

Deci, daca una din supape ramine blocata, atunci aceasta permanent va fi blocata, pe inchis sau deschis.Nu? Acu gindesc in felul urmator:

-supapele nu deschid si inchid cind trebue

-nu primeste scinteie cind trebue

-ineaca cilindru respectiv cu benzina

Ar trebui si ceva poze, sa vedem cu ochii nostrii cei acolo si cum sint puse la punct,treburile.

Share this post


Link to post

Deci cand dau capacul de la culbutori jos si dau la automat supapele se vad ca merg bine,problema din aprindere nu are cum sa fie din moment ce da si nu da compresie,deci pun compresmetru si pun pedala in podea si dau la automat,si poate sa sara compresmetru din prima la 10 si dupa aia nu mai da nimic,sau da 0 si dupa 2 ,3 invartiri odata da 10.Am pus si ulei in capu pistonului si nu la aruncat deloc facea fas foarte incet parca respira,si odata la aruncat.Mecanici mei au zis ca in 25 de ani nu au vazut asa ceva,eu efectiv imi vine sa ii dau foc,toate solutiile logice le-am incercat la masina asta,am dat de 3 ori jos chiloasa sa tot verificam sa verificam si am schimbat 3 garnituri de chiuloase,cum am spus si mai sus planitatea la chiloasa este facuta,scaunul la supapape la fel,deci am verificat supapele nici una nu curge semeringurile noi la supape,supape schimbate la pistonu 4 nu stiu ce sa ii mai fac

Share this post


Link to post

Poti face o poza a distributiei, sa vedem si noi cum sunt aliniate reperele fuliilor arborelui motor si a celui cu came? Bineinteles, cu aducerea pistonului nr. 1 la PMS.

Share this post


Link to post

Tachetii culiseaza usor? Ori depuneri si se mai blocheaza ori uzura mare si poate se aseaza cumva "sui" .!?!

Share this post


Link to post

Sa mergem mai sus la: ax cu came, culbutori, tacheti. Tachetii sint hidraulici? Daca da, i-ai curatat, nu sint blocati?

Share this post


Link to post

Deci distributia oricat de mult miar placea sa fie este la semne(verificat de 3 mecanici)motorul prin el chiar este curat,eu zic ca tacheti culiseaza usor,uleiul mai mult de 300 de km nu are,deci cam tot ce este in chiuloasa a fost desfacut si curatat.O sa mai verific maine inca odata tacheti,axa este noua nu are cum sa nu calce bine.Deci orice ar fi restu pistoanelor merg ok si au o compresie de 12 si asta 4 are 10 10 si ceva cateodata in rest e 0 de obicei.Deci este ceva la pistonu 4 si nu stiu ce

Share this post


Link to post

Tija supapei mai inalta :scarpin: sau tachet defect :scarpin:

Schimba tachetii si culbutorii cu unii de pe alt cilindru (care-i bun) si vezi ce se intimpla,sa putem inchide o cauza posibila.

In prima faza a masurarii compresiei este 10 dupa care, brusc dispare compresia?

Share this post


Link to post

Iam schimbat intre ei pana am capiat eu,stiu ca vam plictisit cu masina asta dar mai intra o noua ipoteza in calcul sa fie admisia la pistonu 4 cu un dop ceva si da compresie pe langa el din cand in cand ce parere aveti de ipoteza asta?

Share this post


Link to post

Mai merge pornit motorul? Cat trebuie sa dai la cheie pana o ia? Daca reusesti sa pornesti motorul, cum se manifesta: la relanti aproape ca moare(merge in 3 cilindri), iar cum o accelerezi isi mai revine?

Share this post


Link to post

Motorul merge pornit si nu da sa moara la relantiu dar tremura rau,dau cam 3,4 sec la cheie sa porneasc,la turatie parca se mai echilibreaza dar daca scot mufa la injector tot asa merge deci mi se pare ca ar merge mai echilibral la turatie

Edited by Andutul

Share this post


Link to post

Cu riscul de a ma repeta: punerea la punct a distributiei a fost executata conform desenului din manualul de service Espero?

Ma refer daca reperele de la fulia arborelui motor si de la pinionul axului cu came au fost aliniate conform desenului.

Share this post


Link to post

Am mai spus si mai sus a fost verificata de 3 mecanici distributia si este foarte ok a cate 2 3 ori fiecare

Share this post


Link to post

Ai masurat presiunea din instalatia de alimentare? Ma gindesc sa nu aiba presiune scazuta.

Share this post


Link to post
Ai masurat presiunea din instalatia de alimentare? Ma gindesc sa nu aiba presiune scazuta.

 

adica presiunea la pompa de benzina??

Share this post


Link to post

Da, ma gindesc sa nu fie presiunea prea mica si nu poate pulveriza cum trebue in cilindru.Din cite stiu si asta poate duce la un tremurat aiurea a motorului.Daca nu ma insel, presiunea din instalatie (in compartimentul motor) trebue sa fie de 3-3,5bari.

Share this post


Link to post

Ca sa mentina presiunea necesara pe circuitul pompei (retur) exista un regulator de presiune care nu tine o viata de om.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Problema a fost rezolvata,era din chiuloasa un mare mester a facut scaunele la ea si lea facut de cuvânt_urât a alezat prost,asa ca luai 1 mm park din compesator si merge dar trebuie sa schimb chiuloasa,ms mult ca vati batut capul cu mine ;)

Share this post


Link to post

Ai dezamagit multi '' mecanici'' de prin zona acestui subiect :)

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...