Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Chevrolet Cruze - Consum Benzina

Recommended Posts

Deci se poate scoate un consum apropiat dat de producator (5,5) ca urmare nu e asa de grav,bravo.

Share this post


Link to post

Cruze-ul meu 1.6 LS are un consum mediu la cei 1200 km ai sai de 8.5 , 50% urban 50% extra , e drept nu in aglomeratii urbane f mari dar cu multe drumuri scurte , multe opriri-porniri . Extraurban viteze intre 100-130 km/h (drum E cu 4 benzi) . E un consum decent zic eu si cred ca o sa mai scada un pic dar pt o asa masina e decent si atat.

Share this post


Link to post

Cruze 15.000 KM, consum urban 11 (evit orele aglomerate), consum extern 7 :)

Share this post


Link to post

15.000 KM, consum urban 11 (evit orele aglomerate), consum extern 7 

Cam asta e, mult mai bine ca iarna("care nu-i ca vara"-citat bASESCU)La extern se ajunge si la 6.4,nicidecum 5.5 cum da cartea, dar care-i super pe final. Asta daca mergi ca melcul si esti ungie-n gat. :) )

Share this post


Link to post

Sincer, cel putin la consumul extern, as fi curios la cu ce viteza au mers ei de au scos 5.5. Oricum, cred ca este OK si asa

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Cruze 1,6 LS consum la 1300 km urban 12.5 l / extern 7,5 l. Sper sa mai scada in timp

 

 

Share this post


Link to post

Sunt forte curios a mea cat o sa pape dupa ce o primesc 1.6 , sper sa nu am surprize prea mari.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cea mai recenta analiza proprie a consumului pentru CC 1,8 / cca 13500 km bord:

Craiova-Budapesta-Ljubljana-Trieste-Milano-Grenoble ; 1970 km ; durata 2 zile ; 6,9% consum CB ( resetat la plecare) / 7,1 consum alimentari ; viteza medie CB 85,4 km/h

Grenoble-Gap-Barclonette-Nisa-Monaco-Sanremo-Torino-Trieste-Budapesta-Craiova ; 2370 km ; durata 3 zile ; 7,4% consum CB /7,5% consum alimentari ; viteza medie CB 73,2 km/h

Edited by ov!

Share this post


Link to post

Salut

Ai intrat si prin orasele de mai sus sau doar pe autostrada?

Edited by VAXXi
NU MAI CITA MESAJUL ANTERIOR. Foloseste ADD REPLY din partea de jos a paginii.

Share this post


Link to post

Din cei 4340 km total , circa 2750 au fost rulati pe autostrazi iar restul de 1600 pe drumuri nationale si in localitati ( printre care Grenoble, Monaco, Menton , statiunile de pe malul Balatonului ) . Circa 340 km din cei 1600 au constat in traversarea Alpilor de la Grenoble la Nisa , o parte din traseu fiind Rue de la Bonette , altitudinea max. de 2802 m)

Share this post


Link to post

Salut

Astazi am incercat sa merg cit mai economic posibil doar extraurban si am avut noroc de un drum destul de liber pe care nu am mers decit cu o viteza maxima de 75 km pe ora si schimbat vitezele intre 2200 si maxim 2500rot pe minut si fara ac pornit. O sa ziceti ca am mers subturat poate ca asa o fi teoretic dar practic merge fara probleme. va atasez si 2 poze .

Deci se poate daca ai rabdare .

post-10644-127928296112_thumb.jpg

post-10644-127928298148_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cred ca ar trebui repetat: la mersul cu viteza cat de cat constanta constanta, aka "drum destul de liber", se pot obtine valori foarte apetisante.

Sunt cat se poate de convins ca determinarile "de catalog" sunt corecte.

Singura problema este ca un... moment de neatentie, aka mers in coloana cu blocaje, te arunca acolo unde se plang mai toti.

Azi, una din zilele in care romanii inca isi mai permit sa mearga la mare, am adus "mediul" de la 13,5 la 12,5 pe vreo 30 km (adaugati la alti vreo 40), de dimineata, pana lajumatatea drumului de intoarcere. Totul pana am ajuns la coada de la Razoare, formata inaintea pantei de la Academie. Pana sus am ajuns in 14!

Pentru carcotasi, vorbesc de un motor/masina asemanat-or/-oare (Mondeo, 1.6 125CP)

Share this post


Link to post

Salut. 6000 km efectuati. CB resetat la 5000, consum mediu 14.2 % la o viteza medie de 21 km/h, exclusiv Bucuresti, fara a evita orele de varf, cu AC pornit doar max 200 km din cei 1000. Schimbatul vitezelor in jur de 3500 rpm (asa cum mi-au recomandat "specialistii" de la service). Evitat benzina de la Lukoil, mai nou am trecut la Rompetrol dupa ce le-am cam incercat cam pe toate. Sa zicem ca, exceptand Rompetrol cu care sunt la prima tentativa, MOL pare a avea un usor plus.

Share this post


Link to post

Salutare

Cruze 1.6 250 km pana in momentul de fata, condus de testare, sportiv cat de cat ca sa vad ce poate motorul si cu 100% AC pornit prin oras si drum de tara rau de tot ( drum piatra ).

Consum 10.5% la o viteza medie de 55 km/h.

 

Eu sincer ma steptam la mai mult, oricum din cate am inteles consumul dupa o vreme mai scade.

A da benzina utilizata 99 petrom

Share this post


Link to post
... consum mediu 14.2 % la o viteza medie de 21 km/h, exclusiv Bucuresti

 

As zice ca, pentru viteza aia medie, consumul e un pic prea mare. Probabil din cauza... supraturarii :)

 

Incep si eu sa inteleg, asa cum ma duce mintea, cam cum e povestea cu acceleratul vioi si condusul economic. Diferenta o face anticiparea traficului pentru a face trecerea de la mersul in repriza si cel constant. In timp ce primul necesita ducerea masinii in regimul "supraturat" al momentului de cuplu maxim, cel de-al doilea e cu atat mai economic cu cat te afli intr-o treapta mai superioara (pana la o limita si asta, ca va fi greu sa mergi constant intr-a cincea cu 10 la ora :D )

 

Am impresia (nu pot sa-mi dau seama, pen'ca eu sunt... subturangiu din fire) ca una din problemele celor ce incearca sa mearga "turat" este ca la viteze mici de deplasare, trecerea de la accelerare la frana de motor e cam neconfortabila si atunci se merge cu piciorul pe pedala pentru a mentine masina in ture, ceea ce anuleaza efectul taierii gazului de catre ECM.

Share this post


Link to post

Consum urban fara AC este de 12.5%

masina are doar 300 km la bord, alimentez doar cu petrom 99+

schimbat viteze la 3000 ture ( de la 3000 in sus incepe sa traga bine )

 

 

Share this post


Link to post

Consum mixt Satu Mare - Baia Mare 7,6 % ( foarte putin prin oras din 120km am mers prin oras doar vreo 30

 

In momentul de fata am 500 km la bord

 

oare de la cati km se mai lasa la consum?

Share this post


Link to post

Eu am aproape 15000 de km si consumul nu s-a modificat de la achizitie si pana acum.

Share this post


Link to post

Este vre-un posesor de cruz care a sesizat o reducere a consumului dupa anumiti km?

 

 

 

Share this post


Link to post

Inca 400 km adaugati la cei 6000 tot in Bucuresti cu viteze schimbate in plaja 2000-2500 rpm (sfaturi inteligente... :wallbanger: ). De la 14.2 a scazut intr-adevar consumul...la 14. Multumiri specialistilor.

Share this post


Link to post

Totusi exista o evolutie :)

Dar la 2500 abia incepe sa traga masina, eu pe la 3000 rpm incerc sa schimb vitezele dar in demaraje, depasiri fara 3500 nici nu discut, am obsercvat ca consumul e ffffff mare la demaraje, chiar pana la 30% pe moment, eu mai am un logan de 1.6 si oricat las calca nu sare de 17% pe moment ( turata de mama focului ca e masina de firma ).

 

Eu totusi am speranta ca se va mai lasa consumul.

Pana in momentul de fata am doar 500 km si un consum de 12-13 urban(SATU MARE) si extra 7,5

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Nu va mai uitati la consumul afisat pe durata accelerarii, va pacaliti cu porcariile acelea de CB-uri. Pe durata accelerarilor debitul de benzina creste de 2-3x, dar conteaza prea putin, durata fiind scurta in raport cu perioda de mers constant. Va amagiti in privinta relatiei dintre turatie de schimb si consum, dovada relatarile de pe acest topic. In primul rand, pentru motor conteaza turatia la care ajunge dupa schimbare, iar pentru consum conteaza durata intre schimburi. Pentru consum conteaza sa ajungi cat mai repede la viteza si treapta cea mai mare pe care traficul le permite un timp cat mai indelungat si cat pierzi prin franare din energia cinetica acumulata, iar asta depinde de capacitatea de anticipare a soferului si mai putin de motor. Nu uitati ca intre minute si secunde exista un raport de 60:1.

Edited by tolin
  • Like 3

Share this post


Link to post

Eu am acum in masina 645km,saptamana trecuta am facut un drum de la Oradea-Turda pe autostrada am mers cu 120km/h cu cruise control iar la intoarcere prin Cluj.Clima a fost oprita mai mult la intoarcere fiind 4 dimineata doar de cateva ori am pornit consumul pe care il am de cand mi-a venit masina este de 8,5l/100km,viteza medie este de 49,5km/h.Nu am depasit 3500 rot/min.Per total foarte multumit.

Share this post


Link to post

Consumul nu a scazut nici la 21000 de km cat am acum si nici nu cred ca va scadea. Consum Strasbourg - Paprika(numai autostrada) cu viteza medie 124km/h, fara AC, presiune pneuri 2,5 si 300-350km incarcatura(pasageri+bagaje) 9%. Consum Regensburg Nurnberg(autostrada) cu AC si aceeasi incarcatura, viteza medie 149,8km/h 11,8%. Consum Orleans Vannes (80% autostrada) viteza medie 108km/h, incarcatura aprox.420kg si AC 9%. Nadlac Sibiucu 50% din drum AC, viteza medie 59km/h, trafic infernal numai accelerare si franare sau blocaj in trafic consum 9,3%. Parerea mea este ca nu e prea rau. E clar ca greutatea si viteza "consuma". Ieri mers lejer Brasov Campina doar eu in masina fara bagaje viteza medie 55 km/h, consum 6%. La intoarcere consum 7,3% cu viteza medie 62km/h. Comparat consumul prin metoda plin-plin, rezulta o diferenta fata de computerul de bord in jur de 5%.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...